19 sierpnia 2022
Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme...
18 sierpnia 2022
17 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
W redakcji wiadomoscikosmetyczne.pl testujemy kosmetyki, oglądamy, próbujemy i rekomendujemy do wprowadzenia do sprzedaży. Kolejny odcinek naszego cyklu poświęcamy nowej...
Amerykańscy konsumenci, których roczne dochody w gospodarstwie domowym przekraczają 100 000 USD wydali prawie 9 miliardów USD na produkty kosmetyczne w pierwszej...
16 sierpnia 2022
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
Polski rynek kosmetyczny jest nasycony, ale nadal jest na nim miejsce na nowe, interesujące marki. Takie nowości sprowadza do Polski firma Milton CDI, w której portfolio...
10 sierpnia 2022
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
STREFA URODY
Akcesoria
WYWIADY I OPINIE
18 maja 2018, 12:32
wiadomoscikosmetyczne.pl
Mariola Dumanowska, właścicielka marki Malolka: Biżuteria, ozdoby nie mogą się nudzić. Często zastanawiam się nad tym, czy jest jeszcze coś, co może mnie zaskoczyć, nie mija tydzień i widzę, że wyobraźnia nie ma granic (fot. materiały prasowe/Malolka)
Bransoletki, zegarki, pierścionki, kolczyki, naszyjniki, gumki, opaski, spineczki – sztuczna biżuteria i ozdoby do włosów – dziś wiele drogerii już nie wyobraża sobie bez nich handlu. Błyskotki zajmują często całe ściany i kuszą dorosłe kobiety i małe kobietki. Od ośmiu lat w tym biznesie działa firma Malolka. Jej właścicielka, Mariola Dumanowska, opowiada o specyfice tej kategorii.
Od kilku lat zajmujecie się sprzedażą sztucznej biżuterii, akcesoriów i ozdób do włosów. Skąd wziął się taki pomysł na biznes?
Szukałam kategorii, która jest przyjemna, nie będzie konkurencyjna wobec kosmetyków, a którą drogerie chętnie wprowadzą na półki. Na początku sami robiliśmy biżuterię, zaczęło się od kolczyków. Powoli poszerzaliśmy ofertę, zawsze słuchając właścicieli sklepów – czego potrzebują, co chcą sprzedawać – i szybko wprowadzaliśmy nowości do oferty. Tak działamy do tej pory.
Jakie są Wasze doświadczenia z tych lat?
Mogę śmiało powiedzieć, że bardzo dużo się nauczyliśmy, poznaliśmy setki ludzi. Bardzo dużo osób nam szczerze pomagało. Największym problemem, z jakim się zmierzyliśmy, byli nieuczciwi pracownicy, ale umocniło nas to jeszcze bardziej.
A konkurencja?
Konkurencja, jak w każdej branży, jest bardzo duża, skupiamy się więc na naszym biznesie, musimy iść cały czas do przodu, wyprzedzać trendy. Biżuteria nie może się znudzić. Często zastanawiam się nad tym, czy jest jeszcze coś, co może mnie zaskoczyć, nie mija tydzień i widzę, że wyobraźnia nie ma granic. Nowości w tej kategorii pojawiają się co chwilę.
Jaki zapewniacie serwis swoim odbiorcom?
Dostawy realizujemy zawsze w ciągu tygodnia. Sami bezpośrednio dojeżdżamy do sklepów. Zwroty realizujemy na miejscu, bezpośrednio w drogerii. Praktycznie przy każdej wizycie możemy się pochwalić nowościami. Od pierwszego dnia pojawienia się Malolki w sklepie dbamy o asortyment, bierzemy udział w akcjach marketingowych, inwestujemy w gazetki reklamowe sieci. Staramy się, aby każdy był zadowolony ze współpracy z nami.
Kto kupuje sztuczną biżuterię i ozdoby do włosów?
Przede wszystkim kobiety, w każdym wieku. Większość kupuje pod wpływem impulsu, coś im wpada w oko, a ponieważ są to produkty w przystępnej cenie, to często wychodzą nie z jedną rzeczą, a z kilkoma. Mężczyźni sięgają po nasze produkty, gdy szukają prezentu. Kupują np. perfumy i do nich dobierają jeszcze bransoletkę czy zegarek.
Powstała też Malolka dla dzieci. Dziewczynki od najmłodszych lat chcą być piękne jak ich mamy. Właściwie biznes zaczynaliśmy od ozdób dla dzieci i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Nasze ozdoby wyróżniają się wśród innych, staramy się, żeby były kolorowe, wesołe, przyjazne dla dzieci. Dziewczynki po wejściu do sklepu muszą je zauważyć. Mamy czy babcie również – to idealny prezent dla małych strojnisi.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Życzę dalszych sukcesów Malolce!!! Jej właścicielce Marioli przesympatycznej osóbce głowy pełnej pomyslów.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022