StoryEditor
Producenci
21.11.2022 00:00

Damskie wody perfumowane Boles d‘olor zdobyły srebrną Perłę Rynku Kosmetycznego 2022

Boles d‘olor to marka, której właściciele postanowili wyrazić swoją kreatywność poprzez zapachy. Założona została w 1977 roku w Barcelonie. Oferuje produkty, których nuty zapachowe pobudzają zmysły i pozwalają przenieść się do słonecznej Hiszpanii. 

Boles d'olor to marka z siedzibą w Barcelonie, zajmująca się tworzeniem i dystrybucją kosmetyków oraz produktów zapachowych. Założona została w 1977 roku przez Helenę Llebarie i Eugeni Boix, którzy postanowili wyrazić swoją kreatywność poprzez zapach.

Skąd pomysł na perfumy? Eugeni Boix, właściciel firmy, stworzył linię perfum dla kobiet na prośbę klientów. Pierwszym zapachem był White Musk – Białe Piżmo, a następnie Flor Blanca – Białe Kwiaty. Ich nuty zapachowe pobudzają zmysły i pozwalają przenieść się do słonecznej Hiszpanii. Każdy produkt charakteryzuje się wyselekcjonowanymi kompozycjami nut zapachowych.

Weronika Łabinska, prezes Bolas d’e Olor:

Zdobycie Perły Rynku Kosmetycznego 2022 w kategorii Wody toaletowe i perfumowane damskie to ogromne wyróżnienie, które przynosi naszej firmie coraz większą rozpoznawalność na polskim rynku kosmetycznym. Nagroda pomoże nam dotrzeć do większej grupy odbiorców. Priorytetem naszej firmy jest zadowolenie klientów. Pragniemy by każda Polka mogła poczuć się wyjątkowo ze swoim ulubionym zapachem.

Produkty dostępne są w drogeriach: Drogerie Natura (stacjonarnie i online), eZebra (online) oraz Super Pharm. „Perfumy, idealny dodatek dla każdej z nas” to hasło pierwszej kampanii, w której wzięło udział pięć wyjątkowych, pięknych kobiet. Dla każdej z nich zapach odgrywa nieodłączny element stylizacji, dodający pewności siebie i podkreślający indywidualność.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2025 11:44
Unilever zainwestuje 30 miliardów pesos m.in. w budowę fabryki w Meksyku do 2028 roku
Na zdj. biuro firmy Unilever.BalazsSebok/Shutterstock

Unilever ogłosił plan znaczącej inwestycji w Meksyku, której łączna wartość wyniesie 1,5 miliarda dolarów amerykańskich, czyli około 30 miliardów pesos. Informację potwierdzono podczas konferencji prasowej z udziałem prezydentki Meksyku, Claudii Sheinbaum. Inwestycje będą realizowane w latach 2025–2028 i mają objąć szereg inicjatyw w różnych regionach kraju.

Jednym z kluczowych elementów planu jest budowa nowego zakładu produkcyjnego w stanie Nuevo León. Na ten cel przeznaczono 8 miliardów pesos, co odpowiada około 407,4 milionom dolarów. Nowy obiekt będzie wyspecjalizowany w produkcji kosmetyków i artykułów do pielęgnacji osobistej, co ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie konsumentów w regionie.

W ramach szerszego planu inwestycyjnego Unilever przewiduje również stworzenie około 1 200 miejsc pracy. Nowe etaty mają powstać nie tylko w nowym zakładzie, ale także w ramach innych projektów realizowanych przez firmę na terenie Meksyku. Inwestycja ma przyczynić się do wzmocnienia lokalnego rynku pracy oraz rozwoju zaplecza przemysłowego.

Decyzja o ulokowaniu inwestycji w Meksyku wpisuje się w rządowy program „Plan Mexico”, mający na celu przyciąganie bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Dla Unilever przedsięwzięcie to stanowi element strategii nearshoringu w Ameryce Północnej, umożliwiającej skrócenie łańcuchów dostaw i szybsze reagowanie na potrzeby rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2025 08:55
Paris Hilton wprowadza na rynek markę kosmetyków Parívie
Marka Parívie zainicjowała również projekt społeczny Parívie GivesIG parishilton i pariviebeauty

Kosmetyki Parívie powstały we współpracy z Alexandrą Marsh (prezes i współzałożycielka Parívie). Linia opiera się na technologii inPHinite Youth Technology, zastrzeżonej i dostępnej na wyłączność nowej marki Paris Hilton. Ta nowa formuła obejmuje peptydy nowej generacji, ochronę antyoksydacyjną i ekstrakty fermentowane przez probiotyki, które mają zwalczać czynniki stresogenne dla skóry.

Wiem, jak to jest być zawsze aktywnym, zawsze w ruchu, i nie chciałabym tego zmieniać – wyjaśniła Paris Hilton. Jak zdradziła, przygotowywanie Parívie zajęło dwa lata. Zależało jej na stworzeniu kosmetyków, które mają pomóc “wzmocnić te chwile, które poświęcamy sobie, niezależnie czy jest to pięć minut, czy pełna rutyna”.

Celem była innowacja, która działa, piękno które pomaga wzmocnić poczucie pewności siebie, promienność i bezkompromisowość – podkreśliła Hilton.

Debiutancka linia Parívie obejmuje sześć produktów, m.in. piankę do mycia twarzy z BHA i ceramidami, rozjaśniającą esencję z kwasami owocowymi i składnikami wzmacniającymi barierę skóry, wielozadaniowe serum z dodatkiem inPHinite Youth, które redukuje zmarszczki i ujędrnia skórę.

Kolekcję uzupełnia bogaty krem ​​nawilżający, który zatrzymuje nawilżenie i przywraca skórze siłę, a także luksusowy krem ​​na noc do regeneracji i odnowy skóry.

Spędziłam życie, poruszając się między wieloma rolami: aktywistki, bizneswoman, artystki, a teraz mamy. Przez lata glamour pomógł mi przetrwać. Teraz mogę potwierdzić, że wewnątrz jest nadal Paris – moja najpiękniejsza i najbardziej pewna siebie wersja – podkreśliła Hilton.

Marka Parívie zainicjowała również projekt społeczny Parívie Gives – zobowiązanie, że 1 proc. zysków ze sprzedaży zostanie przeznaczone na wzmocnienie pozycji kobiet.  

Paris Hilton jest obecna w branży beauty od kilkunastu lat, jako jedna z pierwszych z sukcesem promowała swoje linie perfum. Ostatnio współpracowała z Tan-Luxe nad kolekcją produktów samoopalających

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2025 07:29