StoryEditor
Producenci
24.11.2022 00:00

Linia Treaclemoon nagrodzona srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2022

Wszystkie produkty Treaclemoon są wegańskie i zawierają wyłącznie naturalne ekstrakty z owoców, czemu właśnie zawdzięczają swoje piękne, uwodzicielskie zapachy, które pokochały miliony użytkowników. Marka jest uwielbiana przez Influencerów – ich filmy na Tik Toku mają po kilkanaście milionów odsłon.

Treaclemoon (czyt. triklmun) to najbardziej urocza, miła i kolorowa marka butikowa do kąpieli i pielęgnacji ciała z UK. Ciesząca się wielką popularnością na całym świecie, od teraz do kupienia jest też w Polsce dzięki Milton CDI, wyłącznemu dystrybutorowi marki.

Na serię składają się żele pod prysznic, peelingi, balsamy i kremy do rąk. Wszystkie są wegańskie i zawierają wyłącznie naturalne ekstrakty z owoców. To im zawdzięczają swoje obłędnie piękne, uwodzicielskie zapachy które pokochały miliony użytkowników. Treaclemoon to marka uwielbiana przez celebrytów i Influencerów. Ich filmy na Tik Toku mają po kilkanaście milionów odsłon.

Produkty Treaclemoon mają niesamowicie bogate, kremowe formuły. Każdy z nich zawiera naturalne ekstrakty i wyciągi z owoców. Ich zapach – Imbiru, Pianek Marshmallows, Limonki, Mango czy Papaya – utrzymuje się na skórze przez cały dzień. W ofercie jest 10 żeli pod prysznic, 6 peelingów, 2 balsamy i 4 kremy do rąk.

Treaclemoon to jedyna marka żeli, której opakowania pochodzą z plastiku odzyskanego z oceanów z certyfikatem POP (prevent ocean plastic).

Co 1 sekundę sprzedaje się na świecie 150 butelek Treaclemoon, mimo że produkty są niezwykle wydajne (jedna butelka żelu starcza na ok. 2 miesiące). Jednak ich uzależniające zapachy sprawiają, że klienci wciąż do nich wracają, testując kolejne nuty zapachowe. Marka zdobyła już serca wielu Polek i Polaków. Opinie na temat produktu są wyłącznie pozytywne. Wielu klientów przyznaje się do uzależnienia od tych produktów :-)

Aneta Olędzka, prezes Milton CDI, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Treaclemoon w Polsce i CEE:

Marka Treaclemoon to osobiście moja ulubiona marka z portfolio naszej firmy. Znałam ją od dawna i żele Treacklemoon przywoziłam dla siebie i wszystkich moich przyjaciółek po każdej podroży do Wielkiej Brytanii. Dlatego tak bardzo zależało mi, żeby marka była dostępna również w Polsce i zrobiliśmy to. Mamy ją!

W tym roku zbudowaliśmy dystrybucję marki we wszystkich największych sieciach drogerii i perfumerii w Polsce i wszyscy zdecydowali się na stały listing, a nie tylko sprzedaż w online, co nas niezmiernie cieszy.

Zdobycie nagrody Perły Kosmetyczne 2022 to dla nas wielkie wyróżnienie i chciałabym podziękować wszystkim jurorom, którzy na nas głosowali.

Od listopada wszystkie produkty marki będą oznaczone specjalną naklejką z logo Perły Rynku Kosmetycznego, żeby pochwalić się nagrodą, bo jesteśmy z niej bardzo dumni.

Marka inwestuje też w duże wsparcie marketingowe i reklamę. Już od końca października organizujemy pierwszy raz na tak wielką skalę wielką akcję promocyjną ze 100 influencerami z Instagrama i Tik Toka którzy będą promować Treaclemoon na swoich profilach. Dotrzemy w ten sposób do ponad 2 mln ludzi w Polsce.

Marka 30 proc. swojego obrotu robi na seriach limitowanych żeli i na nowościach. Na przyszły rok planujemy aż 20 cudownych nowości w naszej marce. Chciałabym bardzo serdecznie zachęcić kupców i category managerów ze wszystkich sieci w Polsce do wprowadzenia żeli Treaclemoon do swojej oferty, ich rotacja i marże pozwolą Wam rozwijać całą kategorię. Zachęcam do kontaktu poprzez stronę Milton CDI .

Czytaj też: Aneta Olędzka, Milton CDI: Pracujemy z markami, które inwestują w marketing

***

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 15:27
Marka Neonail otworzyła swój pierwszy salon w zupełnie nowej aranżacji
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Gallery
Marka Neonail specjalizująca się w produktach do stylizacji i pielęgnacji paznokci, zmieniła wygląd swoich salonów sprzedaży. W Galerii Wroclavia we Wrocławiu został otwarty pierwszy punkt w nowej aranżacji, gdzie sprzedawane są także kosmetyki do makijażu Neo Make Up.

Neo Nail i Neo Make Up to marki należące do polskiej firmy Cosmo Group. Właśnie został otwarty pierwszy salon sprzedaży w zupełnie nowej aranżacji, gdzie można kupić obie marki – lakiery i produkty do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do makijażu.

Salon w Galerii Wroclavia we Wrocławiu został urządzony w minimalistycznym stylu, w jasnych kolorach z modnym wzornictwem. Powstały w nim dwa spójne światy – na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki Neonail, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii Neo Make Up, które również zyskały nową oprawę wizualną.

Jak informuje firma, celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.Nową koncepcję salonu opracowało biuro architektoniczne Forma4U Marcin Karaszowski.

– Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami Neonail i Neo Make Up, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza – mówi architekt Sylwia Słopak-Karaszowska.

Marka Neonail posiada obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad tysiącu miejsc w Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo oraz  w e-sklepie marki.

Czytaj także: Chiara Ferragni będzie promować polską markę Neonail

Cosmo Group to jedna z wiodących międzynarodowych firm z sektora beauty, jest liderem sprzedaży w kategorii lakierów hybrydowych na polskim rynku. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 11:55
Johnson & Johnson musi zapłacić 45 milionów dolarów odszkodowania w kolejnej sprawie dotyczącej talku w pudrze dla niemowląt
To kolejny cios dla Johnson & Johnson.
Firma Johnson & Johnson i dwie jej spółki zależne zostały uznane za odpowiedzialne za śmierć Theresy Garcia, którą reprezentowała kancelaria adwokacka Dean Omar Branham Shirley. Ława przysięgłych Sądu Okręgowego hrabstwa Cook w Chicago przyznała rodzinie Garcii 45 milionów dolarów odszkodowania. Sprawa toczyła się o uznanie odpowiedzialności firmy za azbest, który znalazł się w używanym przez Garcię talku dla niemowląt.

Proces jest następstwem dwóch wniosków o upadłość firmy Johnson & Johnson, które zawiesiły postępowanie w tej i tysiącach innych spraw dotyczących azbestu i talku. Stwierdzono, że przyczyną międzybłoniaka był fakt, że Garcia przez całe życie stosowała puder dla niemowląt Johnson’s Baby Powder i inne produkty na bazie talku. Międzybłoniak to śmiertelny nowotwór błony śluzowej płuc, spowodowany narażeniem na działanie azbestu, który wykryto w niektórych próbkach zasypki talkowej dla niemowląt Johnson & Johnson.

Prawnicy Garcii wykazali, że produkty zawierające talk wytwarzane przez firmę Johnson & Johnson zawierają włókna azbestu. Eksperci wyjaśnili, że codzienne stosowanie i ilość wdychana przez Garcię przez całe życie doprowadziły do jej międzybłoniaka. Zdiagnozowano ją w styczniu 2020 roku, a zmarła w lipcu tego roku.

W maju 2023 r. firma Johnson & Johnson zgodziła się wpłacić 8,9 miliarda dolarów w płatnościach przez 25 lat na rozstrzygnięcie wszystkich obecnych i przyszłych roszczeń dotyczących talku, co stanowi wzrost o 6,9 miliarda dolarów w porównaniu z 2 miliardami dolarów przekazanymi wcześniej w związku ze wstępnym ogłoszeniem upadłości LTL w październiku 2021 r.

Johnson & Johnson to nie pierwsza firma, która mierzy się z pozwami w sprawie rakotwórczego talku. W grudniu 2022 roku ława przysięgłych w Kalifornii zdecydowała, że Avon Products Inc. (ówcześnie część Natura &Co.) musi wypłacić ponad 50 milionów dolarów odszkodowania karnego 76-letniej kobiecie. Kobieta ta twierdzi, że przyczyną jej raka był talk użyty w produktach Avon.

Czytaj także: Kolejny cios dla J&J - upadłość została odrzucona przez sąd, a firma wyśmiana na TikToku

W 2020 r. podsądnym stała się marka Revlon: para z Maryland, Laura i Edward McDaniel, wniosła pozew przeciwko Revlonowi w sądzie stanu Nowy Jork. Laura McDaniel, której została w styczniu 2020 r. postawiona diagnoza onkologiczna, twierdzi, że jej choroba jest rezultatem azbestu zawartego w talku stosowanym w kosmetykach Revlonu, gdzie pracował jej ojciec. Dąży do uzyskania 20 milionów dolarów jako zadośćuczynienie oraz 40 milionów dolarów jako odszkodowanie karne. Jej mąż, Edward, domaga się 5 milionów dolarów za cierpienie psychiczne i stratę życiowej partnerki, argumentując, że choroba wynikła z użycia skażonych produktów.

Firma Johnson & Johnson wygrała zdecydowaną większość dotychczas toczących się procesów sądowych z udziałem ławy przysięgłych związanych z talkiem kosmetycznym i powtarza, że żadne z roszczeń przeciwko spółce związanych z talkiem nie jest zasadne. Mimo że firma zapewniała, że jej produkty zawierające talk są bezpieczne, w 2020 r. zaprzestała sprzedaży pudru dla niemowląt Johnson’s na bazie talku w USA i Kanadzie, a w 2022 r. globalnie przeszła na gamę pudrów dla niemowląt na bazie skrobi kukurydzianej.

Czytaj także: Johnson & Johnson rozważa trzecią próbę ogłoszenia upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2024 16:14