REKLAMAŻabka webinarium Banner Główny

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

Marketing

MARKI

 

13 listopada 2020, 08:52



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Marta Chalimoniuk-Nowak, EO Healthy Brands, ekspertka BCC ds. marketingu strategicznego, podczas 8. Forum Branży Kosmetycznej opowie o tym, jak takie potrzeby konsumentów, jak zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo wpłyną na promocję, komunikację marek i zalet produktów

Marta Chalimoniuk-Nowak, EO Healthy Brands, ekspertka BCC ds. marketingu strategicznego, podczas 8. Forum Branży Kosmetycznej opowie o tym, jak takie potrzeby konsumentów, jak zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo wpłyną na promocję, komunikację marek i zalet produktów (fot.materiały prasowe)

„Zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo. Jak kluczowe potrzeby konsumentów wpłyną na rynek kosmetyczny – promocję, komunikację marek i zalet produktów?” to tytuł prelekcji, którą podczas 8. Forum Branży Kosmetycznej poprowadzi Marta Chalimoniuk-Nowak, CEO Healthy Brands, ekspertka BCC ds. marketingu strategicznego. Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się już 19 listopada w formule online. Trwa rejestracja na konferencję. 

Obawa o zdrowie jest na czele lęków Polaków. Jesteśmy na tym punkcie wyjątkowo wyczuleni, a obecna sytuacja sprzyja nasileniu tych tendencji. Z tym wiąże się również coraz większe wyczulenie na punkcie jakości produktów i używanych do ich produkcji składników. Coraz większego znaczenia nabiera właściwa komunikacja z konsumentem. Do tych trendów nawiąże Marta Chalimoniuk-Nowak, CEO Healthy Brands, ekspertka BCC ds. marketingu strategicznego w swojej prezentacji „Zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo. Jak kluczowe potrzeby konsumentów wpłyną na rynek kosmetyczny – promocję, komunikację marek i zalet produktów?” podczas Forum Branży Kosmetycznej, które odbędzie się już 19 listopada br.  

Marta Chalimoniuk-Nowak, CEO Healthy Brands, ekspertka BCC ds. marketing strategicznego. Marketer z pasji, wykształcenia i 20-letniego doświadczenia; ekspert w zakresie strategii marek i zarządzania strategicznego; od wielu lat związana z sektorami ochrony zdrowia, farmacji i FMCG, również w zakresie działań wizerunkowych. Ewaluator projektów, trener biznesu i publicystka (z dorobkiem ponad 450 artykułów w prasie biznesowej). Menedżer z wieloletnim doświadczeniem korporacyjnym, agencyjnym oraz w mediach; autorka wielu raportów i analiz branżowych. Były wykładowca akademicki (SGH, PO, WSB). Edukatorka zdrowia i prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Zdrowia.

Forum Branży Kosmetycznej to konferencja B2B dla dostawców produktów i usług, łącząca producentów z handlem, a także dla wszystkich, którzy interesują się biznesem kosmetycznym, poświęcona najważniejszym wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży kosmetycznej. Tegoroczna edycja Forum Branży Kosmetycznej  odbędzie się  już 19 listopada br., w wygodnej i bezpiecznej dla uczestników formule online. Zarejestruj się, warto wiedzieć więcej!

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony