Artur Dygas, współwłaściciel drogerii, Grupa Pigment podczas debaty: Eko, natura, zero waste, konsument jutra  – cele i wyzwania na rynku kosmetycznym zorganizowanej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021

Artur Dygas, współwłaściciel drogerii, Grupa Pigment podczas debaty: Eko, natura, zero waste, konsument jutra  – cele i wyzwania na rynku kosmetycznym zorganizowanej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021 (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Drogerie Pigment wyprzedziły trendy i już kilka lat temu postawiły na kosmetyki naturalne. Artura Dygas, współwłaściciel Grupy Pigment, podkreśla, że wynikało to z pasji. – Takimi prawdziwymi intencjami powinni też kierować się producenci, bowiem jedynie robiąc coś szczerze, będą w stanie przyciągnąć konsumentów – powiedział podczas debaty: "Eko, natura, zero waste, konsument jutra  – cele i wyzwania na rynku kosmetycznym" zorganizowanej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021.

REKLAMAE-Wydanie Wiadomości Kosmetyczne_sierpień 2021_bartykul

Drogerie Pigment postawiły na kosmetyki naturalne już kilka lat temu.

– Zdecydowanie był to dobry kierunek. Wynikał z naszej pasji i w tamtym czasie był oznaką odwagi. Dzięki temu, że wyprzedziliśmy trendy, obecnie 60 proc. naszego asortymentu to kosmetyki naturalne, wegańskie – wyjaśnił Artur Dygas, współwłaściciel drogerii, Grupa Pigment.

Zdradził, że wybór kolejnej firmy, która ma uzupełnić bogaty asortyment drogerii Pigment to za każdym razem długotrwały proces, który zajmuje kilka tygodni, a nawet miesięcy.

– Bierzemy pod uwagę opnie naszych klientów, ale i ekspertów. Sprawdzamy produkty pod kątem składników, rzetelności dokumentów potwierdzających deklaracje marketingowe. Weryfikujemy też firmę pod kątem jej wiarygodności jako dostawcy – opowiedział Artur Dygas

Podzielił się też radą dla producentów. Według niego warto być eko, ale nie warto podchodzić do tego jak do trendu.

Bycie eko to raczej sposób na życie i pomysł na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Jedynie robiąc to szczerze, jesteśmy w stanie wywierać wpływ na innych, czyli na konsumentów – podsumował.

Więcej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021. Jeśli chcesz kupić dostęp do wykładów i prezentacji skontaktuj się: joanna.kielbasa@wg.media

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~TAAT 1 3 miesiące temu

    Tytuł trafiony w 10. Bardzo ważne jest abyśmy przekonując klienta, byli sami przekonani .

    Edytowany: 2 miesiące temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony