27 czerwca 2022
Marka Lush, znana z zaangażowania w ochronę środowiska, od niedawna dostępna również w Polsce rozpoczęła nową kampanię mającą na celu podniesienie świadomości na...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Henkel wyprzedził Patagonię, IKEA, Natura & Co oraz Microsoft w rankingu koncernów rozwijających się w sposób zrównoważony. Powstał on głosami ponad 700...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
22 czerwca 2022
– Wchodząc na polski rynek, musieliśmy wykazać się podejściem startupowym. Polacy uwielbiający nowości, to inni klienci niż Niemcy - tradycjonaliści. Szukamy...
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
OPAKOWANIA
EKOLOGIA
14 stycznia 2022, 13:35
wiadomoscikosmetyczne.pl
Do inicjatywy Zero100 należą już giganci z branży kosmetycznej tacy jak: Unilever Estee Lauder czy SC Johnson. (fot. Shutterstock)
Światowi giganci branżowi ogłosił uruchomienie nowej platformy edukacyjno - badawczej Zero100, opartej na społeczności nowego pokolenia liderów, którzy mają inspirować do dbałości o środowisko i dążenia do zerowej emisji dwutlenku węgla w łańcuchu dostaw. Należą już do niej giganci z branży kosmetycznej tacy jak: Unilever Estee Lauder czy SC Johnson.
Założyciele Zero100 mają wspólny cel: zaprojektować na nowo produkcję, dystrybucję i konsumpcję dóbr na całym świecie oraz wziąć wspólną odpowiedzialność za przedefiniowanie tego, jak profesjonaliści z łańcucha dostaw będą kształtować tę przyszłość.
Platforma jest wspierana przez osobiste inwestycje Dave'a Clarka, dyrektora generalnego Worldwide Consumer w Amazon, a także innych starannie wybranych inwestorów, Zero100 takich jak SCM World, Billa i Melindy Gates, Fundacjie Microsoft, Dell i Deloitte, Unilever, Google, Deliveroo, The Kroger Company, SC Johnson, The Estée Lauder Companies, New Balance, Schneider Electric, The ODP Corporation, Kinaxis, Blume i Mondelez International.
– Mamy ogromną szansę pozytywnie wpłynąć na naszą planetę, ludzi i społeczności. Dokonamy tego, jeśli wspólnie skierujemy naszą energię na przecięcie łańcucha dostaw, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Jako organizacja oparta na wartościach, ze złożonym globalnym łańcuchem dostaw, Estée Lauder Companies jest dumna z bycia członkiem, założycielem Zero100 i całym sercem wierzymy w hasło „Zero Carbon, 100% Digital” – powiedział Roberto Canevari, wiceprezes wykonawczy ds. globalnego łańcucha dostaw, The Estée Lauder Companies.
Przeczytaj również: Nowa inicjatywa branży kosmetycznej. B Corp Beauty Coalition
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022
22 kwietnia 2022