HANDEL I DYSTRYBUCJA

Drogerie

PRACA

 

17 czerwca 2022, 12:20



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Już pierwszego dnia uruchomienia platformy „Nawigator Rozwoju”, skorzystało z niej ponad 3000 osób.

Już pierwszego dnia uruchomienia platformy „Nawigator Rozwoju”, skorzystało z niej ponad 3000 osób. (fot. mat. pras. Rossmann)

Nowa platforma szkoleniowo - rozwojowa, tej największej na polskim rynku sieci drogeryjnej nazywa się Nawigator Rozwoju. Rossmann, który zatrudnia w Polsce ponad 16 tysięcy osób, daje swoim pracownikom nowe narzędzie zawodowego rozwoju w postaci szkoleń, webinarów i warsztatów.

Już pierwszego dnia uruchomienia platformy „Nawigator Rozwoju”, skorzystało z niej ponad 3000 osób. Motywem przewodnim jest podróż, poprzez którą pracownicy Rossmanna mogą odkryć nowe obszary, zdobyć nowe kompetencje, ugruntować swoją wiedzę w zakresie, który jest im niezbędny do codziennej pracy.

Przewodnikiem po nowej platformie jest brand hero Steward, który towarzyszy w podróży szkoleniowej i wspiera w odkrywaniu nowych kierunków rozwoju. „Nawigator Rozwoju” to miejsce pełne inspiracji, zaplanowane tak, aby korzystanie z niego było intuicyjne i efektywne – czytamy w komunikacie sieci Rossmann.

Sieć Rossmann jest regularnie doceniania w konkursach pracodawców. Ostatnio otrzymała tytuł „Friendly Workplace 2022” oraz „Solidny Pracodawca Roku 2022”. Kapituły konkursów doceniły zarówno dotychczasowe, od lat rozwijane projekty dla pracowników, jak i nowe pomysły, które Rossmann wdrożył w czasie pandemii, jako odpowiedź na covidową sytuację.

Między innymi od kilku lat dział personalny Rossmanna organizuje „First Time Manager”, a w tym roku 6 edycja zgromadziła 66 uczestników. To program skierowany do menedżerów poszczególnych działów, umożliwiający wymianę doświadczeń. Inna inicjatywa, „Pozytywnie Zakręceni” to największy firmowy program rozwoju pasji w Polsce. W zeszłym roku sieć zaoferowała swoim pracownikom 233 różnorodnych warsztatów – tradycyjnych i online.

W ciągu ostatnich dwóch lat firma wprowadziła szereg zmian dotyczących poprawy komunikacji między sklepami a centralą. Zmieniony został system planowania czasu pracy oraz uproszczony Standard Obsługi Klienta. Nową jakością w tym zakresie jest system komunikacji oparty o nowoczesne rozwiązania techniczne, które zostały zaprojektowane wspólnie z pracownikami sklepów. Dotykowe monitory to rozwiązanie wdrażane w sklepach Rossmanna od 2019 r. Są one narzędziem komunikacji, dzięki któremu każdy pracownik drogerii ma łatwy dostęp do kalendarza zadań, szkoleń, procedur, grafiku dyżurów czy bieżących informacji. Monitory pomagają zorganizować pracę załodze, wyznaczyć zadania dla każdego pracownika czy przeprowadzić zespołową wideokonferencję.

Rossmann posiada niemal jedną trzecią rynku drogeryjnego w Polsce, a swój pierwszy sklep otworzył w maju 1993 roku w Łodzi. Obecnie jest największą siecią drogeryjną, prowadzi ok. 1600 sklepów. W 2015 roku sieć uruchomiła drogerię internetową, a dwa lata później ruszył Klub Rossmann i aplikacja Rossmann PL (zarejestrowanych ok. 7 mln użytkowników). Kolejnym etapem rozwoju aplikacji było uruchomienie funkcji Rossmann GO (zakupy smartfonem bez konieczności podchodzenia do kasy). Jednocześnie sieć cały czas zmienia swoje drogerie stacjonarne.

Przeczytaj również: Rossmann planuje w tym roku otwarcie 90 drogerii i rozbudowę magazynów regionalnych

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony