StoryEditor
Eksport
23.05.2023 00:00

Florence Pugh nową twarzą Valentino Beauty Makeup

Brytyjska aktorka wystąpi w światowej kampanii Valentino Beauty Liquirosso Lip and Cheek. / materiały marketingowe Valentino Beauty
Wielokrotnie nagradzana za swoje filmowe dokonania aktorka Florence Pugh została nową twarzą Valentino Beauty; dom modowy i Pugh mają wieloletnią relację, a współpraca w roli ambasadorki jest jej przypieczętowaniem.

Valentino Beauty przedstawił brytyjską aktorkę Florence Pugh jako nową twarz Valentino Beauty. Florence jest autentyczna, wierna sobie i naturalna, a jednocześnie jest naprawdę wyjątkowa i ma zdolność do transformacji, ukazując wiele różnych sposobów bycia sobą. To jest sedno filozofii Valentino Beauty, która czyni Florence idealnym ambasadorem marki – czytamy w oświadczeniu marki. Pugh publicznie wypowiadała się na temat feminizmu, sprzeciwiała się zawstydzaniu ciała i dzieliła się swoimi poglądami na temat poszanowania różnorodności – nie tylko szacunku dla kobiet, ale dla wszystkich. We współpracy z Valentino Beauty będzie celebrować „niezwykłą Ciebie” swoją pozytywną i promienną energią.
 


Florence Pugh i marka mają już dobrze udokumentowane relacje biznesowe sprzed momentu wyznaczenia aktorki na ambasadorkę Valentino, w tym ubranie jej na Galę Met w 2023 roku i ubieranie jej w przezroczystą spódnicę na pokaz na wybiegu domu jesienią 2023 roku. Pugh współpracuje z Valentino również w ramach promocji linii dodatków, w tym torebek. Wzajemną sympatię scementowało to, że aktorka na pokaz mody Valentino Haute Couture Autumn/Winter 2022 założyła przezroczystą sukienkę marki — a potem broniła swojego wyboru i samego ubrania, kiedy media oprotestowały fakt, że pod tiulem widoczne były jej piersi.
 


Aktorka zadebiutowała w 2014 roku w The Falling, a światowe uznanie zdobyła w 2016 roku za główną rolę w Lady Makbet. Wśród swoich nagród Pugh zdobyła Trofeum Choparda na Festiwalu Filmowym w Cannes w 2019 roku. W tym samym roku zagrała w wielokrotnie nominowanym do Oscara dramacie filmowym Małe Kobietki i była chwalona za swój występ. Ostatnio, w 2022 roku, użyczyła swojego głosu w filmie animowanym Kot w butach i zagrała w Don't Worry Darling i The Wonder. W 2023 roku wystąpi w komediodramacie A Good Person, biografii Oppenheimera z czasów II wojny światowej i Diuny 2.

Czytaj także: Transfobiczni internauci nawołują do bojkotu Maybelline w związku ze współpracą z Dylan Mulvaney

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
06.05.2025 16:38
Obowiązkowe oznakowanie środków czystości i chemii gospodarczej w Rosji od 1 maja
Rosyjski rynek kosmetyczny i nie tylko dokonuje rewolucji oznaczeń.RG72, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Od 1 maja 2025 roku w Rosji wchodzi w życie obowiązek oznakowania cyfrowego mydeł, detergentów, chemii gospodarczej oraz granulatów. Jak poinformowało Centrum Rozwoju Nowoczesnych Technologii (CRPT), operator krajowego systemu znakowania towarów „Czestny Znak”, nowe przepisy mają na celu zwiększenie przejrzystości rynku i ochronę konsumentów przed podróbkami.

W systemie „Chestny Znak” zarejestrowano już 3,9 tys. producentów oraz 2,6 tys. importerów środków czystości i chemii gospodarczej. Spośród nich 279 przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw skorzystało z programów wsparcia oferowanych przez CRPT. Program ten obejmuje m.in. refundację 50 proc. kosztów zakupu sprzętu niezbędnego do oznakowania produktów.

image

Rosja przeprowadzi eksperyment z etykietowaniem kosmetyków w systemie „Chestny Znak”

Wcześniej, zanim wprowadzono obowiązkowe przepisy, przeprowadzono dobrowolny program pilotażowy. Dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej rozpoczął się on 14 stycznia 2024 roku, natomiast dla rynku granulatów – 1 lipca 2024 roku. Celem tych testów było przygotowanie uczestników rynku do pełnego wdrożenia systemu bez zakłóceń w łańcuchach dostaw.

System „Chestny Znak” polega na nanoszeniu na produkt niewielkiego kodu QR typu DataMatrix, który zawiera unikalne dane o produkcie. Po zeskanowaniu kodu za pomocą aplikacji, konsument uzyskuje dostęp do informacji o producencie, dacie produkcji lub imporcie, składzie oraz terminie ważności danego towaru. Co istotne, możliwe jest także sprawdzenie legalności produktu. Według zastępcy dyrektora generalnego CRPT, Rewaza Jusupowa, wprowadzenie oznakowania nie wpłynie na ceny produktów.

Warto pamiętać, że podane przez RBC dane bazują informacjach oficjalnych rządu rosyjskiego i nie są potwierdzane przez żadne niezależne instytucje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
06.05.2025 13:38
Argentyna znosi cła eksportowe na ponad 4 tysiące wyrobów, w tym kosmetyki
Decyzja ma przynieść korzyści dla około 3 580 firm, co stanowi prawie 40 proc. wszystkich eksporterów w kraju.Wiadomości Kosmetyczne

Argentyński rząd ogłosił zniesienie ceł eksportowych na 4 411 produktów przemysłowych, w tym kosmetyki i artykuły higieny osobistej. Decyzja została podjęta w ramach szerszej strategii mającej na celu zwiększenie eksportu towarów przetworzonych i wzmocnienie pozycji krajowego przemysłu na rynkach międzynarodowych. Jak poinformował minister gospodarki Luis Caputo, zmiany obowiązują natychmiastowo.

Zniesione opłaty celne w wysokości od 3 proc. do 4,5 proc. obejmowały produkty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki, preparaty higieniczne, opakowania szklane, pompki, komponenty plastikowe, środki owadobójcze i inne wyroby przemysłowe. Nowe przepisy mają bezpośrednio wpłynąć na około 3 580 firm, co stanowi niemal 40 proc. wszystkich eksporterów działających w kraju.

Według danych rządowych, cła zniesiono w odniesieniu do produktów, których eksport w 2024 roku osiągnął wartość blisko 3,8 miliarda dolarów amerykańskich. Choć sektorów takich jak przemysł żelaza, aluminium czy petrochemiczny zmiany te nie dotyczą, znaczące ułatwienia w handlu uzyskali producenci kosmetyków oraz preparatów farmaceutycznych.

image

Prime Day traci na znaczeniu: sprzedawcy ograniczają udział z powodu ceł

Zniesienie opłat celnych jest odpowiedzią na postulaty małych i średnich eksporterów oraz wynika, jak podkreśla rząd, z poprawy sytuacji fiskalnej kraju. Celem jest zwiększenie konkurencyjności argentyńskiego przemysłu na rynkach zagranicznych, zwłaszcza w segmentach produktów przetworzonych. Dla globalnych marek kosmetycznych oznacza to możliwość tańszego zaopatrzenia się w komponenty i produkty z regionu Ameryki Łacińskiej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. maj 2025 13:11