12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
16 sierpnia 2022
Firma Revlon ogłosiła, że dotychczasowa dyrektor finansowa spółki, Victoria Dolan odchodzi na emeryturę. Dolan pozostanie w firmie do 30 września 2022 r., aby płynnie...
Według cyklicznego badania UCE Research i Grupy Blix, obecnie aż 60 proc. respondentów ogranicza swoje wydatki na bieżące zakupy. Wśród kategorii, na których...
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
MARKI
6 września 2021, 14:41
wiadomoscikosmetyczne.pl
Firma poszerzyła swój asortyment o produkty do pielęgnacji ciała. (fot. mat. pras. Golden Rose)
Firma Golden Rose, dotychczas znana głównie z kosmetyków do makijażu, weszła w nową kategorię produktową i poszerzyła swój asortyment o produkty do pielęgnacji ciała. O szczegóły zapytaliśmy Martę Łucką-Lach, managera ds. marketingu i PR, która doniosła się również do obecnej sytuacji na rynku kosmetycznym.
Firma Golden Rose, specjalizująca się w kosmetykach do makijażu, weszła w nową kategorię produktową i poszerzyła swój asortyment o produkty do pielęgnacji ciała. Kosmetyki mają wegańską formułę i nawilżające właściwości. W portfolio pojawiły się balsamy do ciała, żele pod prysznic i kremy do rąk.
– Nie jest to pierwszy przypadek, kiedy poszerzyliśmy asortyment o produkty spoza kategorii stricte związanej z wykonywaniem makijażu i manicure. Kilka lat temu z powodzeniem udało nam się wprowadzić na rynek serię do demakijażu oraz do pielęgnacji twarzy. To nam pokazało, że konsument chętnie sięga po produkty marki, niezależnie od kategorii produktowej – mówi Marta Łucka-Lach, manager ds. marketingu i PR w firmie Golden Rose
Wprowadzanie nowej kategorii zawsze wiąże się z pracą po stronie sprzedawcy, który informuje i jednocześnie edukuje konsumentów, jak stosować nowe produkty. Marta Łucka-Lach dodaje, że klienci firmy szczególnie zwracają uwagę na kremy do rąk jako uzupełnienie sprzedaży lakierów i odżywek do paznokci.
– Odnośnie ogólnej sytuacji na rynku mogę powiedzieć, że obserwujemy pewną chwilową stabilizację, ale ciężko wyrokować, czy znowu nie zajdą jakieś fluktuacje przy okazji kolejnych fal epidemii. Staramy się działać bardzo elastycznie, obserwując i dopasowując się do zmian, jakie następują. W tym roku pojawiły się w naszym asortymencie nowości, ponieważ konsumenci nadal na nie czekają – mówi.
To oprócz wspomnianej nowej linii pielęgnacyjnej, także tusze do rzęs, lakiery z keratyną, podkład do twarzy i pędzle do makijażu.
– Nie planujemy przestoju, także sukcesywnie będą pojawiały się kolejne nowości – zapowiada Marta Łucka-Lach.
Marka Golden Rose, znana z kosmetyków makijażowych i lakierów do paznokci, poszerza
Jeśli manicure to z reguły hybrydowy. Tak wynika z raportu 2022 FMCG Brands We Shop Blix &
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022