Firma Golden Rose, specjalizująca się w kosmetykach do makijażu, weszła w nową kategorię produktową i poszerzyła swój asortyment o produkty do pielęgnacji ciała. Kosmetyki mają wegańską formułę i nawilżające właściwości. W portfolio pojawiły się balsamy do ciała, żele pod prysznic i kremy do rąk.
– Nie jest to pierwszy przypadek, kiedy poszerzyliśmy asortyment o produkty spoza kategorii stricte związanej z wykonywaniem makijażu i manicure. Kilka lat temu z powodzeniem udało nam się wprowadzić na rynek serię do demakijażu oraz do pielęgnacji twarzy. To nam pokazało, że konsument chętnie sięga po produkty marki, niezależnie od kategorii produktowej – mówi Marta Łucka-Lach, manager ds. marketingu i PR w firmie Golden Rose
Wprowadzanie nowej kategorii zawsze wiąże się z pracą po stronie sprzedawcy, który informuje i jednocześnie edukuje konsumentów, jak stosować nowe produkty. Marta Łucka-Lach dodaje, że klienci firmy szczególnie zwracają uwagę na kremy do rąk jako uzupełnienie sprzedaży lakierów i odżywek do paznokci.
– Odnośnie ogólnej sytuacji na rynku mogę powiedzieć, że obserwujemy pewną chwilową stabilizację, ale ciężko wyrokować, czy znowu nie zajdą jakieś fluktuacje przy okazji kolejnych fal epidemii. Staramy się działać bardzo elastycznie, obserwując i dopasowując się do zmian, jakie następują. W tym roku pojawiły się w naszym asortymencie nowości, ponieważ konsumenci nadal na nie czekają – mówi.
To oprócz wspomnianej nowej linii pielęgnacyjnej, także tusze do rzęs, lakiery z keratyną, podkład do twarzy i pędzle do makijażu.
– Nie planujemy przestoju, także sukcesywnie będą pojawiały się kolejne nowości – zapowiada Marta Łucka-Lach.