12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
16 sierpnia 2022
Firma Revlon ogłosiła, że dotychczasowa dyrektor finansowa spółki, Victoria Dolan odchodzi na emeryturę. Dolan pozostanie w firmie do 30 września 2022 r., aby płynnie...
Według cyklicznego badania UCE Research i Grupy Blix, obecnie aż 60 proc. respondentów ogranicza swoje wydatki na bieżące zakupy. Wśród kategorii, na których...
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
SUROWCE
29 listopada 2021, 08:20
wiadomoscikosmetyczne.pl
P&G wycofuje niektóre produkty (fot. Shutterstock)
Procter & Gamble wycofała się z produkcji niektórych antyperspirantów w aerozolu Old Spice i Secret po wykryciu rakotwórczego benzenu. Firma zrobiła to dobrowolnie. Sytuacja dotyczy rynku amerykańskiego.
Gigant środków higieny osobistej wycofał aerozole, których ważność wygasa do września 2023 roku. Wycofanie produktu jest wynikiem przeglądu przeprowadzonego przez niezależne laboratorium Valisure, które na początku tego miesiąca wykryło benzen w produktach. Laboratorium przetestowało 108 partii antyperspirantów i dezodorantów w sprayu, wykrywając benzen w 59 partiach. Valisure następnie zwrócił się do FDA z prośbą o wycofanie.
Firma Procter & Gamble powiadomiła swoich sprzedawców o konieczności usunięcia produktów z półek. Old Spice and Secret zaoferuje również zwrot kosztów konsumentom, którzy kupili produkty, których dotyczy wycofanie. Konsumenci powinni zaprzestać używania i odpowiednio wyrzucić produkty w aerozolu, których to dotyczy.
Przeczytaj również: Procter & Gamble przejmuje kolejną markę kosmetyczną
Procter & Gamble podał wyniki sprzedaży za czwarty kwartał i rok obrotowy 2022. Całościowo
„Każdy Dzień na Medal” to inicjatywa P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022