24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
MARKI
21 stycznia 2022, 12:25
wiadomoscikosmetyczne.pl
Procter & Gamble podniosła swoje prognozy dotyczące roku 2022. (fot. Shutterstock)
Firma Procter & Gamble podniosła swoje prognozy dotyczące roku 2022. Sprzedaż netto firmy w drugim kwartale roku podatkowego 2022 (wrzesień-październik 20221) wyniesie 21,0 mld USD, co stanowi wzrost o 6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sprzedaż produktów kosmetycznych wzrosła o 2 proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Sprzedaż organiczna produktów do pielęgnacji skóry i produktów do pielęgnacji ciała wzrosła w tempie jednocyfrowym, napędzana wzrostem wolumenu produktów higieny osobistej spowodowanym innowacjami, wzrostem rynku i cenami.
Pielęgnacja włosów wzrosła jednocyfrowo, głównie z powodu wyższych cen. Firma niedawno przejęła prestiżową markę do pielęgnacji włosów Ouai. Przeczytaj o tym tutaj: Procter & Gamble przejmuje markę Ouai
Sprzedaż organiczna segmentu pielęgnacji wzrosła o 5 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Z kolei produkty do golenia odnotowały jednocyfrowy wzrost, głównie ze względu na wzrost wolumenu.
Dział środków higieny osobistej był pod wpływem intensywnego sezonu przeziębień i grypy i dlatego wzrósł o 20 procent. Marki produktów do higieny jamy ustnej wzmocniły się podwyżkami cen.
Sprzedaż produktów ekologicznych w dziale pielęgnacyjnym urosła o 5 proc., podczas gdy produkty do pielęgnacji niemowląt, również zyskały 5 procent. Dział beauty P&G odnotował najmniejszą sprzedaż organiczną, wynoszącą zaledwie 2 proc.
Ruszyła wspólna akcja Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci
W maju wystartowała nowa kampania Pantene. Po raz pierwszy w polskiej historii marki jej
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022