StoryEditor

Barbara Nesterowicz, NielsenIQ: Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Dowiedz się, jak prowadzić biznes [FBK 2023]

Barbara Nesterowicz, Client Business Partner w NielsenIQ / NielsenIQ
Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe? – to tytuł prelekcji, którą podczas Forum Branży Kosmetycznej 2023, już 19 października, poprowadzi Barbara Nesterowicz, Client Business Partner w NielsenIQ, wskazując firmom działającym w sektorze najważniejsze trendy i kierunki rozwoju rynku.

Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe? – prezentację pod takim tytułem poprowadzi podczas najbliższego Forum Branży Kosmetycznej  Barbara Nesterowicz, Client Business Partner w NielsenIQ, dając uczestnikom konferencji obraz dynamicznie rozwijającego się sektora kosmetycznego, ale podlegającego różnym czynnikom zewnętrznym, które powodują, że coraz trudniej jest budować długoterminowe strategie rozwoju biznesu. Wskaże trendy i kierunki kluczowe dla firm działających w tym sektorze.

 

Barbara Nesterowicz od początku kariery związana jest z badaniami rynku, konsumentów i innowacji. Doświadczenie zbierała w firmie Unilever, gdzie przez wiele lat pracowała w zespole badań konsumenckich, a później w dziale marketingu odpowiadając m.in. za marki kosmetyczne. Obecnie w zespole Beauty & Home Care w NielsenIQ pracuje z kilkoma międzynarodowymi producentami rynku chemiczno-kosmetycznego. Absolwentka Zarządzania i Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Small Business Administration w West-Brabant i Socjologii Collegium Civitas w Warszawie.

 

Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą.

Program tegorocznego Forum w dużej mierze dotyka technologii mających wpływ na rynek oraz intensywnie rozwijającego się kanału e-commerce. Wiodące agencje badawcze Mintel i NielsenIQ dostarczą najnowszych danych na temat wiodących tendencji na rynku kosmetycznym wraz ze wskazówkami na przyszłość dla uczestników rynku.

 

ZOBACZ PROGRAM FORUM i POZNAJ PRELEGENTÓW

 

Mowa będzie także o strategiach sprzedażowych i asortymentowych, technologicznych rozwiązaniach ułatwiających tworzenie formuł produktów oraz naturalnych składnikach odkrywanych na nowo w przemyśle kosmetycznym.

 

ZAREJESTRUJ SIĘ NA FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ 2023

 

Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 19 października 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą.

Podczas wydarzenia rozdamy także nagrody w rankingu Drogeria Roku 2023, który w tym roku po raz pierwszy przyjął formułę konsumencką i był realizowany na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych przez firmę badawczą Mobile Institute.

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2023 w nowej formule. Najlepsze sieci drogeryjne i e-sklepy wybrali konsumenci!

Dyrektor zarądzająca Mobile Institute, Katarzyna Czuchaj-Łagód przedstawi także wyniki wspólnego badania Mobile Institute i Wiadomości Kosmetycznych „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.

Zapraszamy!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Poznaj portfolio Eurus na Forum Branży Kosmetycznej
WaterWipes to jedna z popularniejszych marek w portfolio Eurus.Eurus

Eurus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku to jeden z czołowych graczy na polskim rynku kosmetycznym, oferujący szeroki wachlarz produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Firma, będąca największym dystrybutorem marek koreańskich w Polsce, nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania do swojej oferty, a jej przedstawicieli i bogate portfolio będzie można poznać na Forum Branży Kosmetycznej — już 24. października 2024!

Eurus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest jednym z wiodących producentów i dystrybutorów kosmetyków w Polsce. W ofercie firmy znajduje się ponad 20 marek kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów (ponad 3500 SKU). Eurus współpracuje z ponad 300 klientami B2B oraz jest właścicielem sklepu internetowego natinati.pl 

image
W portfolio Eurus znajduje się między innymi marka Receptury Zielarki.
Eurus
Eurus jest największym dystrybutorem kosmetyków marek koreańskich w Polsce, wśród których wybiera i wprowadza na polski rynek te najbardziej innowacyjne i o największym potencjale sprzedażowym. Najbardziej znane marki koreańskie w portfolio Eurus to m.in.  MEDIHEAL, ésfolio i PETITFÉE. Są to: Neboa – naturalne, wegańskie kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, KIMOCO - z szerokim portfolio koreańskich masek w płachcie do twarzy i płatków pod oczy, oraz REVOSS Professional i Mevelle Professional – profesjonalne produkty do włosów i skóry głowy do domowego stosowania. Najnowsza marka w ofercie firmy to Receptury Zielarki. Jest to komplementarna linia do pielęgnacji włosów i ciała, zgodna z najnowszymi trendami, jaki mi są m.in. powrót do natury oraz chęć stosowania kosmetyków o prostych, ale sprawdzonych recepturach.

image
Eurus
Od ponad roku portfolio dystrybuowanych przez Eurusa produktów poszerzyło  się o chusteczki oczyszczające i chroniące skórę irlandzkiej marki WaterWipes®. W ponad 50 krajach świata każdego dnia rodzice odkrywają zalety skutecznie oczyszczających, a jednocześnie bardzo delikatnych dla skóry niemowląt i dzieci chusteczek WaterWipes® Chusteczki są polecane nawet do szczególnie wrażliwej skóry noworodków i wcześniaków. Zawierają tylko dwa składniki: 99,9 proc. wody i kroplę ekstraktu owocowego. Chusteczki nie zawierają plastiku i są w 100 proc. biodegradowalne. Zostały zatwierdzone przez Brytyjskie Stowarzyszenie Alergii i Zdrowia Skóry. Wśród dystrybuowanych przez firmę Eurus marek jest również węgierska marka Kallos Cosmetics, która ma w swojej ofercie kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała.

Produkty marek z portfolio Eurus można kupić w największych sieciach drogeryjnych, w sklepach internetowych i marketach na terenie całego kraju. Marka Neboa jest sprzedawana również za granicą; rynki eksportowe to Niemcy, Chorwacja, Ukraina, Rumunia, Stany Zjednoczone i Kanada. Jesienią 2022 r. Eurus uruchomił nowoczesną platformę sprzedażową B2B z kosmetykami z całego świata, skierowaną do sklepów internetowych, drogerii stacjonarnych i salonów kosmetycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków i rozwoju biznesu. Na platformie https://eurusb2b.pl/  znajdują się kosmetyki z kategorii pielęgnacja twarzy, ciała i włosów, dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz produkty do higieny jamy ustnej. Przewagą konkurencyjną jest bogaty wybór kosmetyków azjatyckich, a zwłaszcza koreańskich masek w płachcie, w zróżnicowanym zakresie cenowym oraz szeroka gama produktów do włosów.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogeria roku
04.10.2024 12:39
Nagrody Drogeria Roku 2024 oraz badanie rynku kosmetycznego Mobile Institute i Wiadomości Kosmetycznych. Wyniki na Forum Branży Kosmetycznej 2024
Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku 2023. Na zdjęciu Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute i odbierający statuetkę Drogeria Roku Wojciech Dyja, Dyrektor Operacyjny, Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacjafot. Shootit

Drogeria Roku 2024 i badanie rynku kosmetycznego oraz kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce – ich wyniki poznamy już na Forum Branży Kosmetycznej 2024 października. Oba badania konsumenckie, na zlecenie i we współpracy z redakcją Wiadomości Kosmetycznych, prowadzi firma badawcza Mobile Institute.

Drogeria Roku – to wyjątkowy ranking wskazujący najlepsze sieci drogeryjne i perfumeryjne oraz e-drogerie działające na polskim rynku. Redakcja Wiadomości Kosmetycznych prowadzi go od kilkunastu lat, a statuetką Drogerii Roku mogą pochwalić się czołowi retailerzy działający w biznesie kosmetycznym.

Od ubiegłego roku formuła rankingu została zmieniona. Oddaliśmy głos konsumentom i to oni, a nie jak wcześniej – producenci kosmetyków – wybierają swoje ulubione drogerie i perfumerie oraz sklepy internetowe kupujące kosmetyki. Prowadząc projekt podjęliśmy współpracę z firmą badawczą Mobile Institute, która korzystając ze swojej bazy badawczej i narzędzi, przeprowadza badanie na nasze zlecenie na reprezentatywnej próbie respondentów (internautów).

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2023. Tak wybrali konsumenci!

– W tym roku po raz drugi mamy przyjemność realizować badanie konsumenckie, na podstawie którego wyłaniane są najlepsze drogerie i e-drogerie na rynku. Opinie, insighty i oceny zebraliśmy w tej edycji konkursu od ponad 1600 internautów – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute. 

– Badani oceniali znane im drogerie i e-drogerie w kilkunastu kategoriach, między innymi pod kątem asortymentu, jakości obsługi, podążania za trendami, oferowania nowoczesnych rozwiązań zakupowych, ale i – coraz ważniejszej – społecznej odpowiedzialności biznesu. I zarówno w przypadku drogerii, jak i e-drogerii mamy w tym roku wyraźnego lidera. Dodatkowo wskazali też miejsca zakupowe, gdzie najchętniej kupują produkty z kategorii Beauty i – nie zdradzając szczegółów, są to nie tylko drogerie – dodaje Katarzyna Czuchaj-Łagód. 

Statuetki Drogeria Roku 2024 rozdamy natomiast w kategoriach Najlepsze sieci drogeryjne i perfumeryjne oraz Najlepsze e-drogerie. Wskażemy również zwycięzcę całego rankingu, który otrzyma statuetkę Best of The Best.

Wyniki tegorocznego rankingu zaskoczyły nas tym, jak bardzo silni liderzy - w porównaniu do ubiegłego roku - wyłonili się w ocenach respondentów i jak małe różnice są między tymi, którzy staną na podium. Wskazuje to wyraźnie, że walka o klienta staje się coraz bardziej zaciekła, zarówno wśród drogerii stacjonarnych jaki w przestrzeni e-commerce. 

Dodatkowo Mobile Institute przeprowadza badanie rynku kosmetycznego oraz kanałów sprzedaży w Polsce, w którym Wiadomości Kosmetyczne są partnerem. Pierwsza edycja badania odbyła się w ubiegłym roku. Wyniki okazały się tak intersujące, że w tym roku projekt znalazł swoją kontynuację. Wyniki badania, podobnie, jak wyniki rankingu Drogeria Roku, poznają uczestnicy Forum Branży Kosmetycznej 2024. Zaprezentujemy je podczas uroczystego rozdania nagród Drogeria Roku 2024 w wieczornej części wydarzenia.

Tak o badaniu opowiada Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute:

–  Konkursowi „Drogeria Roku” towarzyszy już drugi rok z rzędu obszerne badanie rynku kosmetycznego realizowane na internautach. W tym roku ta grupa to ponad 1600 osób.

Jego wyniki – udostępniane co roku uczestnikom Forum Branży Kosmetycznej, gdzie ogłaszane są wyniki rankingu – pozwalają menedżerom w branży śledzić najważniejsze wskaźniki zakupowe i zmiany na rynku beauty, a w szczególności dynamicznym e-beauty, gdzie produkty urodowe kupuje już 83 proc. badanych internautów.

W tym roku wzbogaciliśmy badanie m.in. o persony, strategie zakupowe związane z inflacją, rosnące kategorie produktowe oraz zakupy odpowiedzialne (green commerce) i patriotyzm konsumencki, a także ocenę polskich marek.

Badanie przyniosło wiele ogromnie ciekawych insightów, które właśnie analizujemy, aby zaprezentować je uczestnikom podczas Forum. Jednym z nich jest inny stosunek do zakupów beauty niż pozostałych kategorii, zarówno jeśli chodzi o styl zakupowy (dominuje przyjemnościowy), jak i strategie zakupowe wdrażane przez konsumentów w obliczu wzrostu cen.

Pojawiła dwie też dynamicznie rosnąca kategoria produktów – kosmetyki dla pupili. Kupuje je online już 13 proc. konsumentów. Po dalsze ciekawe wyniki zapraszam serdecznie Państwa na Forum.

12. edycja Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 24 października 2024 r. w hotelu Arche Krakowska. Wydarzenie ma charakter biznesowy. Łączy część konferencyjną – wykłady i debaty – z przestrzenią wystawienniczą i networkingową.

Czytaj więcej: Pokolenie Alfa, zagrożenia i szanse AI, zielona rewolucja w beauty – wyzwania i cele. Forum Branży Kosmetycznej 2024 już 24 października! 

Zobacz: galerię zdjęć z edycji 2023

Uczestnikami FBK są menedżerowie z sektora przemysłu, handlu i usług. Dla reprezentantów handlu –  sklepów, e-sklepów i sieci handlowych –  wstęp na Forum Branży Kosmetycznej jest bezpłatny.

Zarejestruj się: TUTAJ

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:58