StoryEditor
Nasze projekty
14.11.2022 00:00

Testowane przez WK. Ecosoft naturalne wegańskie dezodoranty w sztyfcie

Seria trzech dezodorantów naturalnych Ecosoft o inspirowanych naturą, roślinnych zapachach to propozycja dla tych klientów i klientek, którzy gotowi są na spotkanie z nowościami. Wegańskie dezodoranty wprowadziła na rynek firma Coloris, a my je dla Was przetestowałyśmy.

Dezodorant to produkt, bez którego większość z nas nie wyobraża sobie życia; chroni przed nieprzyjemnym zapachem, ogranicza pocenie i pozwala na pewność siebie w każdej sytuacji. W tym segmencie rynku stale pojawiają się innowacje – nowe konsystencje, tekstury, modne składniki lub aromaty. Częściowo innowacje te to ukłon w kierunku kosmetyków naturalnych i wegańskich, które nadają się dla osób przykładających wagę do składów produktów, które nakładają na skórę. Szczególnie, że dezodoranty o klasycznych składach z zawartością glinu czy kumaryny, budzą coraz częstszy niepokój konsumentów i konsumentek.

Ecosoft, linia należąca do firmy Coloris, to kolekcja trzech dezodorantów o wyjątkowych, owocowo-ziołowych zapachach, które mimo bardzo kolorowych opakowań są w zasadzie uniseksowe. Dostępne warianty to Flower Bloom (pysznogłówka i osmantus), Summer Wind (papaja i melon) oraz Herbal Garden (szałwia ananasowa i rumianek); wszystkie trzy kompozycje zapachowe są delikatne, ale wyraźne.

Kremowa konsystencja i łatwość rozprowadzania produktu po skórze pach, wyjątkowy skład zawierający między innymi dobroczynny olej kokosowy, masło Shea i proszek z maranty trzcinowej, oraz nadające się do recyklingu opakowanie bez plastiku, stanowią o wyjątkowości tej serii. Mimo niestandardowego podejścia do kontroli pocenia się, dezodoranty Ecosoft są nie tylko skuteczne, ale również wyjątkowo kuszące dla konsumenta czy konsumentki ze względu na przyciągające wzrok opakowania.

Zapraszamy do naszej recenzji i zapoznania się z produktami!

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Poznaj portfolio Eurus na Forum Branży Kosmetycznej
WaterWipes to jedna z popularniejszych marek w portfolio Eurus.Eurus

Eurus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku to jeden z czołowych graczy na polskim rynku kosmetycznym, oferujący szeroki wachlarz produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Firma, będąca największym dystrybutorem marek koreańskich w Polsce, nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania do swojej oferty, a jej przedstawicieli i bogate portfolio będzie można poznać na Forum Branży Kosmetycznej — już 24. października 2024!

Eurus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest jednym z wiodących producentów i dystrybutorów kosmetyków w Polsce. W ofercie firmy znajduje się ponad 20 marek kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów (ponad 3500 SKU). Eurus współpracuje z ponad 300 klientami B2B oraz jest właścicielem sklepu internetowego natinati.pl 

image
W portfolio Eurus znajduje się między innymi marka Receptury Zielarki.
Eurus
Eurus jest największym dystrybutorem kosmetyków marek koreańskich w Polsce, wśród których wybiera i wprowadza na polski rynek te najbardziej innowacyjne i o największym potencjale sprzedażowym. Najbardziej znane marki koreańskie w portfolio Eurus to m.in.  MEDIHEAL, ésfolio i PETITFÉE. Są to: Neboa – naturalne, wegańskie kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, KIMOCO - z szerokim portfolio koreańskich masek w płachcie do twarzy i płatków pod oczy, oraz REVOSS Professional i Mevelle Professional – profesjonalne produkty do włosów i skóry głowy do domowego stosowania. Najnowsza marka w ofercie firmy to Receptury Zielarki. Jest to komplementarna linia do pielęgnacji włosów i ciała, zgodna z najnowszymi trendami, jaki mi są m.in. powrót do natury oraz chęć stosowania kosmetyków o prostych, ale sprawdzonych recepturach.

image
Eurus
Od ponad roku portfolio dystrybuowanych przez Eurusa produktów poszerzyło  się o chusteczki oczyszczające i chroniące skórę irlandzkiej marki WaterWipes®. W ponad 50 krajach świata każdego dnia rodzice odkrywają zalety skutecznie oczyszczających, a jednocześnie bardzo delikatnych dla skóry niemowląt i dzieci chusteczek WaterWipes® Chusteczki są polecane nawet do szczególnie wrażliwej skóry noworodków i wcześniaków. Zawierają tylko dwa składniki: 99,9 proc. wody i kroplę ekstraktu owocowego. Chusteczki nie zawierają plastiku i są w 100 proc. biodegradowalne. Zostały zatwierdzone przez Brytyjskie Stowarzyszenie Alergii i Zdrowia Skóry. Wśród dystrybuowanych przez firmę Eurus marek jest również węgierska marka Kallos Cosmetics, która ma w swojej ofercie kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała.

Produkty marek z portfolio Eurus można kupić w największych sieciach drogeryjnych, w sklepach internetowych i marketach na terenie całego kraju. Marka Neboa jest sprzedawana również za granicą; rynki eksportowe to Niemcy, Chorwacja, Ukraina, Rumunia, Stany Zjednoczone i Kanada. Jesienią 2022 r. Eurus uruchomił nowoczesną platformę sprzedażową B2B z kosmetykami z całego świata, skierowaną do sklepów internetowych, drogerii stacjonarnych i salonów kosmetycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków i rozwoju biznesu. Na platformie https://eurusb2b.pl/  znajdują się kosmetyki z kategorii pielęgnacja twarzy, ciała i włosów, dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz produkty do higieny jamy ustnej. Przewagą konkurencyjną jest bogaty wybór kosmetyków azjatyckich, a zwłaszcza koreańskich masek w płachcie, w zróżnicowanym zakresie cenowym oraz szeroka gama produktów do włosów.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Herbapol szampon z odżywką wzmacniający oraz odżywka wzmacniająca do wlosów osłabionych ze skłonnością do wypadania ze srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2024!
Herbapol szampon z odżywką wzmacniający oraz odżywka wzmacniająca do wlosów osłabionych ze skłonnością do wypadania ze srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2024!Materiał Partnera

Szampon wzmacniający do włosów osłabionych i skłonnych do wypadania Chroni włosy przed wypadaniem i pobudza je do wzrostu.

Zatrzymuje nawilżenie we włosach Nadaje włosom miękkości i zwiększa ich objętość FITOSKŁADNIKI -to ekstrakty roślinne o szerokim zastosowaniu w pielęgnacji, które skutecznie działają na strukturę o kondycję włosów oraz skórę głowy.

CHINOWIEC – stymuluje mieszanki włosowe do odnowy.

NASTURCJA – wzmacnia i pielęgnuje włosy.

ŁOPIAN – regeneruje włosy. Cechy produktu: produkt wegański, wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego. Należy zużyć przed końcem: data i numer partii na etykiecie. ikona 6 miesięcy Po otwarciu kosmetyk ważny 6 miesięcy. Odżywka do włosów regenerująca Chroni włosy przed wypadaniem Zabezpiecza końcówki przed rozdwajaniem i łamaniem Nadaje włosom objętości i przywraca im naturalny blask

FITOSKŁADNIKI – to ekstrakty roślinne o szerokim zastosowaniu w pielęgnacji, które skutecznie działają na strukturę o kondycję włosów oraz skórę głowy.

CHINOWIEC – stymuluje mieszanki włosowe do odnowy.

NASTURCJA – wzmacnia i pielęgnuje włosy. ŁOPIAN – regeneruje włosy. Cechy produktu: produkt wegański, wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego. Należy zużyć przed końcem: data i numer partii na etykiecie. ikona 6 miesięcy Po otwarciu kosmetyk ważny 6 miesięcy.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:56