StoryEditor
Nasze projekty
24.02.2023 00:00

Testowane przez WK. Linomag seria emolientowa: olejek do kąpieli, żel do mycia ciała i głowy i płyn do kąpieli

Kosmetyki emolientowe na stałe weszły już do kanonu pielęgnacji i wiedza o tym, na jakie problemy skórne mogą być receptą, jest dość powszechna. Dzięki stabilizowanemu olejowi lnianemu kosmetyki z serii emolientowej Linomag mogą być doskonałą odpowiedzią na potrzeby rodziców dzieci ze skórą bardzo suchą, skłonną do atopii czy alergii.

Emolienty to produkty lecznicze, maści lub kosmetyki nakładane bezpośrednio na skórę w celu jej ukojenia i nawilżenia. Pokrywają skórę filmem ochronnym, który zatrzymuje wilgoć. Emolienty są często stosowane w leczeniu suchych, swędzących lub łuszczących się chorób skóry, takich jak egzema, łuszczyca i rybia łuska; pomagają zapobiegać plamom zapalnym i zaostrzeniom tych stanów.

Linomag, marka znana i obdarzona zaufaniem przez polskich rodziców, proponuje konsumentom i konsumentkom serię kosmetyków dla dzieci właśnie tego typu; wzbogacone o stabilizowany olej lniany. Olej lniany jest naturalnie bogaty w witaminę E, wysoce funkcjonalny składnik odżywczy, o którym wiadomo, że zmniejsza widoczność niepożądanych przebarwień lub wyprysków skóry. Znany ze swojej kojącej natury, olej lniany jest bardzo lubianym składnikiem kosmetyków, dzięki swoim właściwościom łagodzącym, zmiękczającym i uspokajającym. Stanowi on również bogate źródło niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), w tym kwasów omega-3 i omega-6 oraz pantenolu.

To, co szczególnie zwraca uwagę, to bardzo wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego; w przypadku żelu do mycia ciała i głowy jest to 95,94 proc. składników pochodzenia naturalnego, a jeśli chodzi o płyn do kąpieli - 98,38 proc. składników pochodzenia naturalnego. Dzięki takiemu stanowi rzeczy rodzice korzystający z kosmetyków emolientowych Linomag mogą spać spokojnie i nie martwić się o stan skóry swojego dziecka. Większość produktów z serii można stosować już od 1. dnia życia, np. żel do mycia ciała. Dostępne są również produkty dla starszych dzieci, np. olejek do kąpieli od 1. miesiąca życia, oraz płyn do kąpieli od 7. miesiąca życia.

W filmie zaprezentowałyśmy trzy produkty; olejek do kąpieli, żel do mycia ciała i głowy oraz płyn do kąpieli — każdy z nich może być stosowany osobno, lub można korzystać z trzech kosmetyków naraz w ramach holistycznej rutyny pielęgnacyjnej. Każdy z nich zamknięty jest w higienicznej butelce z pompką, która ułatwia użytkowanie i przedłuża przydatność kosmetyku. Dzięki swoim okluzyjnym właściwościom kosmetyki emolientowe Linomag mogą stać się ulubieńcami nie tylko najmłodszych, ale całych rodzin borykających się z problemem suchej, alergicznej skóry.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą recenzją!

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Poznaj portfolio Eurus na Forum Branży Kosmetycznej
WaterWipes to jedna z popularniejszych marek w portfolio Eurus.Eurus

Eurus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku to jeden z czołowych graczy na polskim rynku kosmetycznym, oferujący szeroki wachlarz produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Firma, będąca największym dystrybutorem marek koreańskich w Polsce, nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania do swojej oferty, a jej przedstawicieli i bogate portfolio będzie można poznać na Forum Branży Kosmetycznej — już 24. października 2024!

Eurus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest jednym z wiodących producentów i dystrybutorów kosmetyków w Polsce. W ofercie firmy znajduje się ponad 20 marek kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów (ponad 3500 SKU). Eurus współpracuje z ponad 300 klientami B2B oraz jest właścicielem sklepu internetowego natinati.pl 

image
W portfolio Eurus znajduje się między innymi marka Receptury Zielarki.
Eurus
Eurus jest największym dystrybutorem kosmetyków marek koreańskich w Polsce, wśród których wybiera i wprowadza na polski rynek te najbardziej innowacyjne i o największym potencjale sprzedażowym. Najbardziej znane marki koreańskie w portfolio Eurus to m.in.  MEDIHEAL, ésfolio i PETITFÉE. Są to: Neboa – naturalne, wegańskie kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, KIMOCO - z szerokim portfolio koreańskich masek w płachcie do twarzy i płatków pod oczy, oraz REVOSS Professional i Mevelle Professional – profesjonalne produkty do włosów i skóry głowy do domowego stosowania. Najnowsza marka w ofercie firmy to Receptury Zielarki. Jest to komplementarna linia do pielęgnacji włosów i ciała, zgodna z najnowszymi trendami, jaki mi są m.in. powrót do natury oraz chęć stosowania kosmetyków o prostych, ale sprawdzonych recepturach.

image
Eurus
Od ponad roku portfolio dystrybuowanych przez Eurusa produktów poszerzyło  się o chusteczki oczyszczające i chroniące skórę irlandzkiej marki WaterWipes®. W ponad 50 krajach świata każdego dnia rodzice odkrywają zalety skutecznie oczyszczających, a jednocześnie bardzo delikatnych dla skóry niemowląt i dzieci chusteczek WaterWipes® Chusteczki są polecane nawet do szczególnie wrażliwej skóry noworodków i wcześniaków. Zawierają tylko dwa składniki: 99,9 proc. wody i kroplę ekstraktu owocowego. Chusteczki nie zawierają plastiku i są w 100 proc. biodegradowalne. Zostały zatwierdzone przez Brytyjskie Stowarzyszenie Alergii i Zdrowia Skóry. Wśród dystrybuowanych przez firmę Eurus marek jest również węgierska marka Kallos Cosmetics, która ma w swojej ofercie kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała.

Produkty marek z portfolio Eurus można kupić w największych sieciach drogeryjnych, w sklepach internetowych i marketach na terenie całego kraju. Marka Neboa jest sprzedawana również za granicą; rynki eksportowe to Niemcy, Chorwacja, Ukraina, Rumunia, Stany Zjednoczone i Kanada. Jesienią 2022 r. Eurus uruchomił nowoczesną platformę sprzedażową B2B z kosmetykami z całego świata, skierowaną do sklepów internetowych, drogerii stacjonarnych i salonów kosmetycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków i rozwoju biznesu. Na platformie https://eurusb2b.pl/  znajdują się kosmetyki z kategorii pielęgnacja twarzy, ciała i włosów, dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz produkty do higieny jamy ustnej. Przewagą konkurencyjną jest bogaty wybór kosmetyków azjatyckich, a zwłaszcza koreańskich masek w płachcie, w zróżnicowanym zakresie cenowym oraz szeroka gama produktów do włosów.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Herbapol szampon z odżywką wzmacniający oraz odżywka wzmacniająca do wlosów osłabionych ze skłonnością do wypadania ze srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2024!
Herbapol szampon z odżywką wzmacniający oraz odżywka wzmacniająca do wlosów osłabionych ze skłonnością do wypadania ze srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2024!Materiał Partnera

Szampon wzmacniający do włosów osłabionych i skłonnych do wypadania Chroni włosy przed wypadaniem i pobudza je do wzrostu.

Zatrzymuje nawilżenie we włosach Nadaje włosom miękkości i zwiększa ich objętość FITOSKŁADNIKI -to ekstrakty roślinne o szerokim zastosowaniu w pielęgnacji, które skutecznie działają na strukturę o kondycję włosów oraz skórę głowy.

CHINOWIEC – stymuluje mieszanki włosowe do odnowy.

NASTURCJA – wzmacnia i pielęgnuje włosy.

ŁOPIAN – regeneruje włosy. Cechy produktu: produkt wegański, wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego. Należy zużyć przed końcem: data i numer partii na etykiecie. ikona 6 miesięcy Po otwarciu kosmetyk ważny 6 miesięcy. Odżywka do włosów regenerująca Chroni włosy przed wypadaniem Zabezpiecza końcówki przed rozdwajaniem i łamaniem Nadaje włosom objętości i przywraca im naturalny blask

FITOSKŁADNIKI – to ekstrakty roślinne o szerokim zastosowaniu w pielęgnacji, które skutecznie działają na strukturę o kondycję włosów oraz skórę głowy.

CHINOWIEC – stymuluje mieszanki włosowe do odnowy.

NASTURCJA – wzmacnia i pielęgnuje włosy. ŁOPIAN – regeneruje włosy. Cechy produktu: produkt wegański, wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego. Należy zużyć przed końcem: data i numer partii na etykiecie. ikona 6 miesięcy Po otwarciu kosmetyk ważny 6 miesięcy.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:58