StoryEditor
Akcesoria
18.05.2018 00:00

Gdzie szukać ozdób do włosów, jak nie w drogerii?

Bransoletki, zegarki, pierścionki, kolczyki, naszyjniki, gumki, opaski, spineczki – sztuczna biżuteria i ozdoby do włosów – dziś wiele drogerii już nie wyobraża sobie bez nich handlu. Błyskotki zajmują często całe ściany i kuszą dorosłe kobiety i małe kobietki. Od ośmiu lat w tym biznesie działa firma Malolka. Jej właścicielka, Mariola Dumanowska, opowiada o specyfice tej kategorii.

Od kilku lat zajmujecie się sprzedażą sztucznej biżuterii, akcesoriów i ozdób do włosów. Skąd wziął się taki pomysł na biznes?

Szukałam kategorii, która jest przyjemna, nie będzie konkurencyjna wobec kosmetyków, a którą drogerie chętnie wprowadzą na półki. Na początku sami robiliśmy biżuterię, zaczęło się od kolczyków. Powoli poszerzaliśmy ofertę, zawsze słuchając właścicieli sklepów – czego potrzebują, co chcą sprzedawać – i szybko wprowadzaliśmy nowości do oferty. Tak działamy do tej pory.

Jakie są Wasze doświadczenia z tych lat?

Mogę śmiało powiedzieć, że bardzo dużo się nauczyliśmy, poznaliśmy setki ludzi. Bardzo dużo osób nam szczerze pomagało. Największym problemem, z jakim się zmierzyliśmy, byli nieuczciwi pracownicy, ale umocniło nas to jeszcze bardziej.

A konkurencja?

Konkurencja, jak w każdej branży, jest bardzo duża, skupiamy się więc na naszym biznesie, musimy iść cały czas do przodu, wyprzedzać trendy. Biżuteria nie może się znudzić. Często zastanawiam się nad tym, czy jest jeszcze coś, co może mnie zaskoczyć, nie mija tydzień i widzę, że wyobraźnia nie ma granic. Nowości w tej kategorii pojawiają się co chwilę.

Jaki zapewniacie serwis swoim odbiorcom?

Dostawy realizujemy zawsze w ciągu tygodnia. Sami bezpośrednio dojeżdżamy do sklepów. Zwroty realizujemy na miejscu, bezpośrednio w drogerii. Praktycznie przy każdej wizycie możemy się pochwalić nowościami. Od pierwszego dnia pojawienia się Malolki w sklepie dbamy o asortyment, bierzemy udział w akcjach marketingowych, inwestujemy w gazetki reklamowe sieci. Staramy się, aby każdy był zadowolony ze współpracy z nami.

Kto kupuje sztuczną biżuterię i ozdoby do włosów?

Przede wszystkim kobiety, w każdym wieku. Większość kupuje pod wpływem impulsu, coś im wpada w oko, a ponieważ są to produkty w przystępnej cenie, to często wychodzą nie z jedną rzeczą, a z kilkoma. Mężczyźni sięgają po nasze produkty, gdy szukają prezentu. Kupują np. perfumy i do nich dobierają jeszcze bransoletkę czy zegarek.

Powstała też Malolka dla dzieci. Dziewczynki od najmłodszych lat chcą być piękne jak ich mamy. Właściwie biznes zaczynaliśmy od ozdób dla dzieci i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Nasze ozdoby wyróżniają się wśród innych, staramy się, żeby były kolorowe, wesołe, przyjazne dla dzieci. Dziewczynki po wejściu do sklepu muszą je zauważyć. Mamy czy babcie również – to idealny prezent dla małych strojnisi.

Czy jest to asortyment interesujący z punktu widzenia drogerii?

Oczywiście. Biżuteria znakomicie uzupełnia i uatrakcyjnia ofertę drogerii. Jest niedroga, w ciekawych wzorach, właściwie każdy może sobie na nią pozwolić. Kobiety chcą wyglądać pięknie i czasem taka drobnostka jak bransoletka poprawia im samopoczucie. Tak samo jest z ozdobami do włosów. Uważam, że każdy sklep powinien je mieć w swoim asortymencie, bo gdzie szukać gumek, klamer czy opasek, jak nie w drogerii? To pierwszy sklep, który przychodzi nam na myśl. Większość drogerii, z którymi współpracujemy, sprzedaje całą ofertę Malolki, od ozdób do włosów po zegarki.bo gdzie szukać gumek, klamer czy opasek, jak nie w drogerii? To pierwszy sklep, który przychodzi nam na myśl. Większość drogerii, z którymi współpracujemy, sprzedaje całą ofertę Malolki, od ozdób do włosów po zegarki.

Od jakich produktów najlepiej zacząć sprzedaż?

Każda kobieta jest inna, każda szuka czegoś innego, każda drogeria ma innych klientów. Dużo zależy też od lokalizacji. Nie ma jednej recepty. Dobieramy asortyment razem z właścicielami sklepów, analizujemy rotację i kompletujemy najlepszą ofertę.

W jaki sposób, w jakich miejscach w sklepie eksponować ozdoby do włosów, żeby zwiększyć sprzedaż, rotację?

Najlepsze jest miejsce blisko kasy, przy okazji płacenia za zakupy kobiety często jeszcze wypatrzą jakiś drobiazg. Mamy specjalne ekspozytory na biżuterię, tzw. parasolki, oraz ekspozytory na zegarki i bransoletki. Wyposażamy również sklepy w ścianki i stojaki panelowe na kółkach, co ułatwia ich przesuwanie po sklepie, w dowolnym momencie można zmieniać ich lokalizację. Rozwiązań jest sporo, nad każdym pracujemy indywidualnie, szukamy najlepszego miejsca na prezentację oferty. Towar musi być dobrze wyeksponowany, ekspozycja zadbana, produkty nie mogą być wymieszane. Biżuteria musi być widoczna i sama mówić „kup mnie”.

Jak często zmieniają się kolekcje ozdób do włosów?

Bardzo często. Nowości pojawiają się co chwilę. Są oczywiście wzory, które rotują cały czas i nie mają sobie równych, ale również te kolekcje staramy się urozmaicać ciągle czymś nowym. Szukamy także wzorów odpowiednich do pór roku.

Teraz wprowadzacie nowy asortyment ozdób do włosów wraz z całym programem, który ma przyciągać małe klientki do sklepów.

Tak, jest to seria ozdób do włosów skierowana do naszych najmłodszych klientek. Gumki, spineczki, opaski do włosów będą układane na specjalnych kartonikach z wzorem laleczki do kolorowania. Każda laleczka jest inna. Małe klientki będą zbierać własną kolekcję Malolek. Dziś laleczka jest dostępna w 8 wersjach, a to dopiero początek. Dodatkowym prezentem będzie magnes na lodówkę. Przy zakupie trzech ozdób do włosów z tej serii dziewczynki wybiorą sobie jeden magnes z wizerunkiem swojej ulubionej wersji laleczki. Cały asortyment jest wprowadzany na bardzo kolorowym stojaku. Wszystko jest w żywych, fajnych, kolorach. To kolekcja, obok której dziewczynki nie przejdą obojętnie, a drogerie zyskają wierne, małe klientki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Akcesoria
14.09.2023 15:31

Biżuteria ślubna dla panny młodej: która podkreśli urodę?

Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu każdej pary. Dla przyszłej panny młodej jest to nie tylko moment wypowiedzenia przysięgi miłości, ale także okazja do wyrażenia swojego indywidualnego stylu i piękna. Wybór odpowiedniej biżuterii ślubnej jest kluczowym elementem, który może znacząco podkreślić urodę i wyjątkowość w tym ważnym dniu.

Subtelność i elegancja – kluczowe cechy biżuterii ślubnej

Biżuteria ślubna powinna być przede wszystkim subtelna i elegancka. Nie ma tu miejsca na przesadę, dlatego warto postawić na delikatność i wyjątkowy design. W przypadku biżuterii ślubnej mniej znaczy więcej, dlatego pięknie prezentują się minimalistyczne ozdoby. Warto jednak wspomnieć o nowoczesnych trendach, które zyskują coraz większą popularność – wśród nich zdecydowanie wyróżnia się biżuteria z czarnym diamentem. 

Pierścionek zaręczynowy i obrączki – trwała symbolika

Pierścionek zaręczynowy oraz obrączki są najważniejszymi symbolami miłości i związku małżeńskiego. Wybierając pierścionek zaręczynowy, warto zwrócić uwagę na preferencje przyszłej panny młodej. Może to być klasyczny diament w białym złocie lub romantyczny pierścionek z różowym złotem. Przy wyborze obrączek warto zastanowić się nad ich dopasowaniem do zaręczynowego pierścionka oraz indywidualnym stylem.

Obecnie jubilerzy proponują wysublimowane kolekcje, w których obrączka ściśle współgra z pierścionkiem zaręczynowym. Przykładem może być kolekcja This is Love jubilera Savicki, w której obrączka ma specjalne wycięcie, dzięki któremu harmonijnie pasuje do pierścionka. 

Kolczyki – delikatność i blask

Kolczyki to doskonały sposób, aby podkreślić urodę twarzy i dodać subtelnej elegancji całej stylizacji. Wybierając kolczyki, warto kierować się rysami oraz fryzurą. Dla panien młodych o okrągłych twarzach idealnie sprawdzą się dłuższe kolczyki, które optycznie wysmuklają. Natomiast dla tych z wydatniej zarysowanymi rysami doskonałym wyborem będą delikatne modele. Jeśli chodzi o rodzaj kamieni, białe lub kolorowe diamenty zawsze prezentują się efektownie, jednak także inne kamienie, takie jak szafiry czy szmaragdy, mogą w ciekawy sposób dopełnić ślubną stylizację.

image
FOTO:

Delikatne złote kolczyki Savicki subtelnie podkreślą piękno każdej panny młodej

Naszyjniki, bransoletki i zegarek

Naszyjnik to biżuteria, która może pięknie podkreślić dekolt i szyję przyszłej panny młodej. Wybierając go, warto wziąć pod uwagę wykończenie sukni ślubnej. W przypadku głębokiego dekoltu doskonale sprawdzi się wiszący naszyjnik z delikatną zawieszką, natomiast w przypadku sukni z wysokim kołnierzem lub odkrytymi plecami, idealnym wyborem będą subtelne kolie czy naszyjniki typu choker

Jeśli przyszła panna młoda planuje nosić rękawiczki lub ma suknię z krótkimi rękawami, bransoletka może być pięknym akcentem na nadgarstku. Wybierając ją, warto zwrócić uwagę na styl sukni oraz pozostałej biżuterii. Miłośniczki minimalistycznego stylu mogą się zdecydować na zegarek – zarazem praktyczny i eleganckim dodatek.

Wybór biżuterii ślubnej dla panny młodej to ważne zadanie, które wymaga przemyślenia i dopasowania do indywidualnych preferencji oraz stylu. Subtelność, elegancja oraz dbałość o harmonię z pozostałymi elementami stroju ślubnego są kluczowymi aspektami. Pamiętajmy, że biżuteria ma podkreślić naturalne piękno przyszłej panny młode i nie może przytłoczyć jej urody. Ostatecznie najważniejsze jest, aby biżuteria była odzwierciedleniem osobowości i osobistego gustu.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Akcesoria
05.07.2023 00:00

Komfort pracy na najwyższym poziomie – nowe urządzenia do stylizacji paznokci od NEONAIL

Frezarka z pochłaniaczem FUTURO 2w1 oraz pochłaniacz FUTURO to w pełni autorskie produkty NEONAIL – od początku zaprojektowane i przetestowane przez wewnętrzny zespół projektantów markifot. materiały prasowe
Frezarka do paznokci i pochłaniacz to urządzenia, których nie może zabraknąć w pracy żadnej stylistki paznokci. Nie tylko ułatwiają, lecz także znacznie przyspieszają pracę podczas tworzenia manicure lub pedicure. W ofercie NEONAIL dostępne są nowe urządzenia z linii FUTURO – frezarka z pochłaniaczem FUTURO 2w1 oraz pochłaniacz FUTURO.

NEONAIL, jako pionier w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom stylistek paznokci. Po ogromnym sukcesie pierwszej na rynku, zamykanej lampy LED FUTURO TOUCH, eksperci marki zaprojektowali kolejne urządzenia – frezarkę z pochłaniaczem FUTURO 2w1 oraz pochłaniacz FUTURO. Są to w pełni autorskie, innowacyjne rozwiązania. Doświadczenie oraz wiedza ekspercka pozwoliły na stworzenie odpowiedzi na potrzeby konsumentek – to rozwiązanie idealne do manicure i pedicure.

Obie wersje pochłaniacza FUTURO łączy cicha praca, wydajność, odporność na aceton i zarysowania. Pył jest wchłaniany i zatrzymany w wielorazowych, wymiennych oraz łatwych w obsłudze filtrach. Urządzenia FUTURO są w pełni wymyślone, skonstruowane i przetestowane przez ekspertów NEONAIL – od potrzeby po wynalazek. Tak jak kompaktowa, zamykana Lampa LED FUTURO TOUCH, pochłaniacze FUTURO posiadają cechy poszukiwane przez stylistki paznokci. Łączą w sobie technologię, wyjątkowość, niezawodność i praktyczność.

–  Jesteśmy pełni entuzjazmu i dumni z naszego najnowszego dzieła, które jest efektem naszej pasji, zaangażowania oraz najnowszych osiągnięć technologicznych. Projektowanie bez barier, odporność na aceton, ergonomia oraz panel dotykowy z blokadą to kilka z kluczowych elementów, które wyróżniają naszą linię POCHŁANIACZY FUTURO na rynku. Stworzyliśmy urządzenia, które nie tylko spełniają najwyższe standardy jakości i wydajności, ale również dostarczają wygodę, bezpieczeństwo, a przede wszystkim satysfakcję użytkownikom, którzy cenią sobie innowacyjność, funkcjonalność i doskonałe wykonanie – tłumaczy Marek Pardej, product manager, Cosmo Group.

Frezarka z pochłaniaczem FUTURO 2w1 od NEONAIL to urządzenie 2w1, które łączy właściwości obu sprzętów, o dużej mocy oraz wysokiej prędkości obrotowej aż 30 000 rpm. Wszystko po to, by łatwo i swobodnie zająć się stylizacją paznokci, oszczędzając czas oraz przestrzeń w domu lub salonie. Koniec z wdychaniem pyłu, który unosi się podczas tworzenia mani i pedi – czas wznieść stylizację paznokci na nowy, komfortowy poziom. Urządzenie 2w1 posiada dodatkowo frezarkę o wysokiej mocy, z której wygodnie mogą korzystać leworęczni i praworęczni oraz nowoczesny panel dotykowy.

  • Produkt 2w1 – to pochłaniacz pyłu z wbudowaną frezarką o dużej mocy oraz wysokiej prędkości obrotowej aż 30 000 rpm.
  • Dwustronny uchwyt na rączkę – w ramach “projektowania bez barier”, uchwyt został zamontowany po obu stronach urządzenia, by komfortowo mogły z niego korzystać również osoby leworęczne.
  • Komfort pracy – urządzenie jest ciche, a jego ergonomiczny kształt sprawia, że korzystanie z niego jest komfortowe zarówno dla stylistki, jak i klientki.
  • Wymienne filtry – dzięki temu urządzenie jest łatwe w konserwacji i utrzymaniu czystości.
  • Dotykowy panel – nowoczesny panel sterowania ułatwia korzystanie z urządzenia, a do tego zabezpieczony jest automatyczną blokadą przed przypadkowym dotknięciem.
  • Bezpyłowy start – włączając urządzenie, nie musisz obawiać się, że zacznie się unosić pył.
  • Wysoka jakość – specjalna powłoka jest odporna na aceton i chroni przed zarysowaniami.

Pochłaniacz FUTURO od NEONAIL to urządzenie, które znacznie usprawnia przygotowywanie stylizacji paznokci. Sprawia, że pył powstały podczas opracowywania płytki, skórek lub manicure od razu jest usuwany. Dzięki temu eliminuje się ryzyko wdychania go i osadzania na blacie oraz w salonie.

  • Cicha praca – pochłaniacz pozwala na swobodną rozmowę podczas pracy.
  • Niezawodna jakość – pochłaniacz odporny jest na aceton oraz zarysowania.
  • Wysoka wydajność – urządzenie znacznie poprawia komfort pracy.
  • Bezpyłowy start – po uruchomieniu pochłaniacza nie musisz obawiać się, że pył zacznie się nad nim unosić.
  • Wymienne filtry – pochłaniacz jest łatwy w konserwacji i utrzymaniu.
  • Ergonomiczny kształt – sprawia, że korzystanie z urządzenia jest komfortowe zarówno dla stylistki, jak i klientki.

Nowe urządzenia FUTURO  to w pełni autorskie produkty NEONAIL – od początku zaprojektowane i przetestowane przez wewnętrzny zespół projektantów marki. Za cały proces produkcyjny odpowiadają wyjątkowi specjaliści, designerzy z wizją na czele z Markiem Pardejem, product managerem marki.

***

NEONAIL to jedna z wiodących międzynarodowych marek w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Od 2006 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na rynku kosmetycznym. Marka oferuje ponad 400 kolorów lakierów hybrydowych, klasycznych, z serii SIMPLE 3w1 oraz akcesoria niezbędne do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Kolekcje lakierów NEONAIL są silnie osadzone w światowych trendach z dziedziny manicure. Marka należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MYLAQ i NEO MAKE UP.

Więcej informacji udziela:

Magdalena Stoińska, PR manager: [email protected], tel. 515 343 695

 

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2023 17:50