StoryEditor
Dom
27.07.2013 00:00

TENZI HOME & OFFICE już w Drogeriach!

Środki czystości z sukcesem powracają do drogerii, a te – zgodnie ze swoim specjalistycznym profilem – starają się zaoferować klientom produkty skuteczne i wysokiej jakości. Chętnie sięgają po marki inne niż te, które trafiają do hipermarketów lub dyskontów, by wyróżnić się na rynku. Taką profesjonalną marką jest TENZI HOME & OFFICE oferująca ponad 80 produktów do czyszczenia różnych nawierzchni. Można je już dostać m.in. w sieci Kosmeteria.

Kupując nowe meble, samochód czy elementy wyposażenia i dekoracji domu oraz biura, mamy nadzieję, że przez długi czas będziemy mogli cieszyć się ich fabrycznym, idealnym wyglądem. Wybierając preparaty do mycia i pielęgnacji nigdy do końca nie wiemy, jaki osiągniemy efekt. Za słabe specyfiki nie usuną zanieczyszczeń, a te za mocne w kilka sekund mogą na zawsze zniszczyć czyszczoną powierzchnię. Firma TENZI, bazując na swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniu związanym z produkcją profesjonalnej chemii czyszczącej oraz profesjonalnego sprzątania, opracowała unikalne formuły bezpiecznych preparatów, które możemy bez obaw stosować w domu.
Wysoka jakość, przystępna cena
Linia TENZI Home & Office to wybór najpopularniejszych, ale również niszowych preparatów, którymi można zainteresować otwartych na nowości konsumentów. Zostały one podzielone na grupy: ŁAZIENKA, KUCHNIA, SALON, OGRÓD, ECO, SAMOCHÓD ORAZ DOM & GARAŻ. Produkty powstały  w najnowocześniejszych laboratoriach z zachowaniem najwyższych norm jakości. Ich użytkownicy mogą cieszyć się komfortem, skutecznością i bezpieczeństwem, jakie gwarantują tylko preparaty profesjonalne. Firma TENZI od lat propaguje dobre praktyki w utrzymaniu czystości, więc wysoka jakość jej wyrobów jest dostępna dla każdego dzięki przystępnym cenom.

Professional  & luxury

Na szczególną uwagę zasługuje bogata oferta profesjonalnych szamponów dla psów. Formulacje preparatów są wzbogacone m.in. o olejek jojoba, ekstrakt z cytryny i białej perły, polimer kondycjonujący włosy, proteiny jedwabiu, pantenol. 17 szamponów jest podzielonych na dwie linie: MEDICLEAN AND CARE dla profesjonalistów, groomerów, hodowców oraz PREMIUM SHAMPOO do domowego użytku dla każdego właściciela. Więcej informacji na temat szamponów można uzyskać odwiedzając stronę
www.tenzidog.pl

Dostępne w całej Polsce

Produkty TENZI Home & Office można już kupić w kilku sieciach sklepów. Pierwszą na rynku drogeryjnym jest sieć Kosmeteria. Konsumenci trafią na markę TENZI również w sieciach Praktiker oraz Fachman. Preparaty wyróżniają się na sklepowych półkach – posiadają bowiem profesjonalne etykiety, na których ważniejsza jest treść niż reklama. Czytelne opisy i przejrzyste piktogramy pozwalają konsumentom łatwo zapoznać się z przeznaczeniem i sposobem użytkowania produktów. O bezpieczeństwie ich użytkowania zapewniają świadectwa ekologiczne, atesty PZH oraz badania dermatologiczne. Wsparciem dla sklepów są też szkolenia, które firma organizuje dla sprzedawców, by posiadali jak największą wiedzę na temat  TENZI Home & Office i służyli klientom profesjonalną poradą.
 
Profesjonalna Pani Domu online
Wsparciem sprzedaży są działania marketingowe prowadzone przez producenta, w tym w internecie, gdzie konsumenci poszukują interesujących i skutecznych produktów, opinii na ich temat oraz porad innych użytkowników. We wrześniu na stronie www.dom.tenzi.pl będzie można zobaczyć filmy instruktażowe dedykowane każdemu z produktów TENZI Home & Office. Profesjonalna Pani Domu pokaże, jak pielęgnować wszystkie rodzaje powierzchni i jak szybko pozbyć się zanieczyszczeń. Marka zachęca konsumentów do aktywności i bezpośrednich relacji. Przez stronę internetową będzie można również zadawać pytania ekspertom a także zgłaszać pomysły na nowe preparaty.



ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
16.05.2025 11:27
INCO: 10 proc. Polek i Polaków używa płynu do mycia naczyń do czyszczenia pędzli do makijażu
Poczciwy płyn do mycia naczyń wydaje się być misterem multifunkcjonalności w polskich gospodarstwach domowych.Kampus Productions

Płyn do mycia naczyń to nie tylko środek do czyszczenia talerzy – dla większości Polaków jego zastosowanie sięga znacznie dalej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Grupę INCO, aż 86 proc. respondentów przyznaje się do wykorzystywania płynu również poza kuchnią. Najpopularniejsze zastosowania to czyszczenie wanny, lodówki czy blatów (55 proc. wskazań), usuwanie plam z ubrań (46 proc.) oraz pielęgnacja mebli, tapicerki i dywanów (39 proc.). Co ciekawe, aż 32 proc. ankietowanych stosuje płyn do naczyń do mycia szyb, a 20 proc. używa go do czyszczenia roweru lub samochodu.

Tylko 14 proc. badanych używa płynu zgodnie z jego podstawowym przeznaczeniem. Jedna piąta mężczyzn nie eksperymentuje z innymi zastosowaniami, natomiast wśród kobiet ten odsetek wynosi zaledwie 9 proc. Wśród mniej oczywistych zastosowań warto wymienić czyszczenie pędzli do makijażu (10 proc.), mycie rąk (2 proc.), pielęgnację roślin (1 proc.) czy tworzenie baniek mydlanych (3 proc.). Również czyszczenie okularów, butów oraz odtłuszczanie powierzchni pojawiły się wśród rzadziej wskazywanych odpowiedzi.

Różnice w wykorzystaniu płynu są także widoczne w zależności od płci i wieku. Kobiety częściej niż mężczyźni używają płynu do mycia szyb (36 proc. vs. 27 proc.) oraz do usuwania plam z ubrań (57 proc. vs. 32 proc.). Z kolei mężczyźni chętniej czyszczą nim karoserię samochodową (22 proc. vs. 19 proc.). Wśród osób posiadających dzieci popularniejsze jest wykorzystanie płynu do prania i czyszczenia tapicerki niż w grupie bezdzietnych.

Zastosowania płynu do naczyń różnicuje także wiek. Młodzi w wieku 18–24 lat aż w 38 proc. przypadków wykorzystują go do mycia roweru, podczas gdy wśród osób powyżej 55. roku życia odsetek ten spada do 14 proc. Odwrotna tendencja widoczna jest przy czyszczeniu kanap i dywanów – robi to 43 proc. starszych respondentów, w porównaniu do 25 proc. najmłodszych. Dane te pokazują, jak szerokie i zróżnicowane jest podejście do jednego z najbardziej podstawowych środków czystości w polskich domach.

Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI w marcu 2025 r. na ogólnopolskiej próbie 1118 osób przez panel Ariadna. Wyniki potwierdzają, że płyn do naczyń stał się nie tylko symbolem skutecznego czyszczenia, ale również dowodem na codzienną pomysłowość Polaków w trosce o czystość.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.01.2025 13:50
Najnowszy sklep Rituals otwarty w Złotych Tarasach [DUŻO ZDJĘĆ]
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Gallery

Marka Rituals Cosmetics postawiła na rozwój w Polsce – tylko przez ostatni rok uruchomiła w naszym kraju blisko 20 sklepów. Najnowszy butik marki otwarto w środę w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych Warszawy.

Rituals ma obecnie 62 sklepy na terenie całej Polski, między innymi w Trójmieście, BIałymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Szczecinie Radomiu czy Toruniu. W samej Warszawie jest ich już jedenaście. 

Najnowsze otwarcie Rituals miało miejsce w środę 22 stycznia w centrum handlowym Złote Tarasy, cieszącym się dużą popularnością z uwagi na lokalizację w ścisłym centrum miasta i dworca Centralnego. 

Na otwarcie sklepu w Złotych Tarasach o godz. 9 oczekiwało kilkadziesiąt osób. Na pierwszych stu klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 190 zł, przy kasie czekały upominki od marki. 

Również przez kilka najbliższych dni wszyscy klienci będą mogli skorzystać z rabatów i specjalnych promocji.

Jak zapowiedziała Dorota Prat-Carrabin, country director Eastern Europe Rituals Cosmetics, lokalizacja w warszawskich Złotych Tarasach jest strategicznym krokiem, który “pozwoli marce być bliżej klientów i stworzyć dla nich przestrzeń relaksu i inspiracji”.

Otwarcie Rituals w Złotych Tarasach (pierwsze w tym roku w Polsce) to dla marki kolejny krok w zapowiadanej ekspansji w naszym kraju. Przez cały 2024 sieć otworzyła w Polsce ok. 20 nowych butików, a na całym świecie takich otwarć było prawie 250.

Obecnie globalnie działa ponad 1,1 tys. sklepów Rituals w 33 krajach.

Wywodząca się z Holandii marka od początku stawia na przemyślany design oraz formuły produktów. “Jako marka, która chce dostarczać luksusowe produkty kosmetyczne z naciskiem na dobre samopoczucie, jesteśmy pionierami w łączeniu produktów do kąpieli, ciała i domu w jednym portfolio. Nasza oferta obejmuje produkty do pielęgnacji ciała pochodzenia naturalnego, zapachy do domu oraz odzież domową” – podkreśla Rituals. 

Czytaj też: Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 14:01