StoryEditor
Makijaż
07.12.2022 00:00

Baza nawilżająca Cashmere – pierwszy krok do makijażu idealnego

Baza nawilżająca plus dobrze dobrany fluid to duet, który sprawi, że makijaż długo pozostanie świeży, a skóra nieskazitelnie piękna. 

Dobra baza to pierwszy krok do makijażu idealnego. Ma za zadanie wygładzić skórę, ułatwić aplikację podkładu i przedłużyć jego trwałość. Dlatego wybrać ją należy niezwykle starannie. Chodzi o to, by dzięki składnikom pielęgnacyjnym nawilżała i odżywiała skórę, dbając o jej wygląd i kondycję. Dopiero na tak przygotowanej skórze, aplikacja fluidu przyniesie oczekiwane rezultaty.

Makijaż powinien bowiem nie tylko ukrywać niedoskonałości, ale sprawić, że skóra będzie jedwabiście gładka, promienna i zdrowo wyglądająca. Taki efekt zapewni innowacyjna i nowoczesna żelowa baza nawilżająca Cashmere Hydro Base, która idealnie przygotowuje skórę pod makijaż, a dzięki dobrze dobranemu fluidowi pozwoli uzyskać efekt, jak po wizycie u makijażystki.

Żelowa Baza Nawilżająca Cashmere Hydro Base

Innowacyjna bogata baza o lekkiej, żelowej konsystencji, która łączy w sobie właściwości pielęgnacyjnego kremu i bazy przedłużającej trwałość makijażu. Formuła ułatwia rozprowadzanie podkładu i stanowi idealną podstawę do wykonania dalszego makijażu. Długotrwałe utrwalenie makijażu z efektem „second skin” uzyskane dzięki:

➢ hydrożelowej formule, która szybko się wchłania, stanowiąc doskonałe przygotowanie do kolejnych etapów makijażu

➢ delikatnemu efektowi zmatowienia

Wielowymiarowe działanie pielęgnacyjne zapewnia:

➢ nawilżenie – kwas hialuronowy, który wiąże w skórze cząsteczki wody, gwarantując długotrwałe utrzymanie optymalnego poziomu nawilżenia

➢ miękką i aksamitną skórę w dotyku – masło shea, bogate źródło witamin A, D, E i F, łagodzi podrażnienia skóry, jednocześnie ją zmiękczając i wygładzając.

Inne bazy w ofercie marki Cashmere to:

Baza wygładzająco-rozświetlająca Cashmere Secret Glam

Rozświetlające mikropigmenty, odbijając światło, subtelnie ożywiają zmęczoną i poszarzałą cerę, nadając jej świeżość oraz zdrowy, promienny wygląd. Aby szybko zamaskować oznaki zmęczenia i stresu, bazę rozświetlającą można aplikować dodatkowo na makijaż, nakładając niewielką jej ilość na wybrane partie twarzy: na skronie, kości policzkowe i pod oczy. Ponadto baza ułatwia równomierne rozprowadzanie makijażu, wiąże jego cząsteczki oraz przedłuża trwałość. Gwarantuje perfekcyjny wygląd zarówno z makijażem, jak i bez.

Baza wygładzająca Cashmere Secret

Gwarantuje efekt matowienia, nawet po wcześniejszym zastosowaniu bogatego kremu. Wiąże cząsteczki makijażu, dzięki czemu wydłuża jego trwałość i sprawia, że skóra łatwiej oddycha. Makijaż rozprowadza się równomiernie i nie zbija się. Przedłuża trwałość makijażu.

Ciekawym rozwiązaniem zastosowanym w formułach obu baz jest mikrosiateczka przestrzennych silikonów 3D, która perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Dzięki niej skóra staje się kaszmirowo gładka i idealnie miękka w dotyku.

Dodatkowe informacje o produktach na stronie marki Cashmere.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 15:23