StoryEditor
Makijaż
07.12.2022 00:00

Baza nawilżająca Cashmere – pierwszy krok do makijażu idealnego

Baza nawilżająca plus dobrze dobrany fluid to duet, który sprawi, że makijaż długo pozostanie świeży, a skóra nieskazitelnie piękna. 

Dobra baza to pierwszy krok do makijażu idealnego. Ma za zadanie wygładzić skórę, ułatwić aplikację podkładu i przedłużyć jego trwałość. Dlatego wybrać ją należy niezwykle starannie. Chodzi o to, by dzięki składnikom pielęgnacyjnym nawilżała i odżywiała skórę, dbając o jej wygląd i kondycję. Dopiero na tak przygotowanej skórze, aplikacja fluidu przyniesie oczekiwane rezultaty.

Makijaż powinien bowiem nie tylko ukrywać niedoskonałości, ale sprawić, że skóra będzie jedwabiście gładka, promienna i zdrowo wyglądająca. Taki efekt zapewni innowacyjna i nowoczesna żelowa baza nawilżająca Cashmere Hydro Base, która idealnie przygotowuje skórę pod makijaż, a dzięki dobrze dobranemu fluidowi pozwoli uzyskać efekt, jak po wizycie u makijażystki.

Żelowa Baza Nawilżająca Cashmere Hydro Base

Innowacyjna bogata baza o lekkiej, żelowej konsystencji, która łączy w sobie właściwości pielęgnacyjnego kremu i bazy przedłużającej trwałość makijażu. Formuła ułatwia rozprowadzanie podkładu i stanowi idealną podstawę do wykonania dalszego makijażu. Długotrwałe utrwalenie makijażu z efektem „second skin” uzyskane dzięki:

➢ hydrożelowej formule, która szybko się wchłania, stanowiąc doskonałe przygotowanie do kolejnych etapów makijażu

➢ delikatnemu efektowi zmatowienia

Wielowymiarowe działanie pielęgnacyjne zapewnia:

➢ nawilżenie – kwas hialuronowy, który wiąże w skórze cząsteczki wody, gwarantując długotrwałe utrzymanie optymalnego poziomu nawilżenia

➢ miękką i aksamitną skórę w dotyku – masło shea, bogate źródło witamin A, D, E i F, łagodzi podrażnienia skóry, jednocześnie ją zmiękczając i wygładzając.

Inne bazy w ofercie marki Cashmere to:

Baza wygładzająco-rozświetlająca Cashmere Secret Glam

Rozświetlające mikropigmenty, odbijając światło, subtelnie ożywiają zmęczoną i poszarzałą cerę, nadając jej świeżość oraz zdrowy, promienny wygląd. Aby szybko zamaskować oznaki zmęczenia i stresu, bazę rozświetlającą można aplikować dodatkowo na makijaż, nakładając niewielką jej ilość na wybrane partie twarzy: na skronie, kości policzkowe i pod oczy. Ponadto baza ułatwia równomierne rozprowadzanie makijażu, wiąże jego cząsteczki oraz przedłuża trwałość. Gwarantuje perfekcyjny wygląd zarówno z makijażem, jak i bez.

Baza wygładzająca Cashmere Secret

Gwarantuje efekt matowienia, nawet po wcześniejszym zastosowaniu bogatego kremu. Wiąże cząsteczki makijażu, dzięki czemu wydłuża jego trwałość i sprawia, że skóra łatwiej oddycha. Makijaż rozprowadza się równomiernie i nie zbija się. Przedłuża trwałość makijażu.

Ciekawym rozwiązaniem zastosowanym w formułach obu baz jest mikrosiateczka przestrzennych silikonów 3D, która perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Dzięki niej skóra staje się kaszmirowo gładka i idealnie miękka w dotyku.

Dodatkowe informacje o produktach na stronie marki Cashmere.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. listopad 2025 03:45