StoryEditor
Makijaż
25.04.2015 00:00

Idealny podkład na wiosnę

Wiosenno-letni makijaż powinien być lekki, niemal niewidoczny. Kosmetyki nie mogą obciążać skóry, muszą pozwalać jej oddychać.

W sezonie pełnym słońca niebagatelne znaczenie ma nieskazitelny, ale jednocześnie naturalny makijaż. Mocne światło dzienne potrafi w okrutny sposób obnażyć efekt „maski”, który uzyskujemy przy zbyt ciężkich fluidach. Polecać należy więc lżejsze formuły. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne podkłady, które wykorzystują wszechobecne światło i odbijają je, dzięki czemu uzyskujemy naturalny efekt rozświetlenia cery oraz zamaskujemy drobne zmarszczki i niedoskonałości. Przy okazji trzeba pamiętać, by na wiosnę i lato szukać cieplejszych odcieni, unikając równocześnie zbyt ciemnych tonacji kolorystycznych – wtedy twarz wygląda na zdrowszą i młodszą. Idealny podkład na ciepłe miesiące roku powinien też mieć właściwości matujące, by pochłaniać nadmiar sebum. Wówczas cera jest wypoczęta i świeższa. Jeśli pod fluid zastosowany jest krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną, nie ma potrzeby dublowania jej poprzez korzystanie z podkładu z wysokim SPF. Słońce potrzebne jest bowiem do wytwarzania w organizmie witaminy D.
Jedną z propozycji, którą warto wziąć pod uwagę, oferując idealny produkt dla klientek szukających sposobu na promienny, świeży wygląd skóry, jest nowość polskiej marki Hean – nowej generacji, ultralekki i trwały podkład Phenomenal. Beztłuszczowa formuła gwarantuje nieskazitelny, lekki makijaż w każdym świetle, nawet tym najbardziej niekorzystnym dla skóry. Zastosowane w nim specjalistyczne zmikronizowane proszki pozwalają uzyskać wysoki stopień krycia i matowienia, bez efektu maski oraz bez konieczności stosowania dodatkowych pudrów sypkich czy też prasowanych. Wzbogacony naturalnym nawilżaczem pochodzenia roślinnego zapobiega wysuszeniu skóry.

Pamiętaj!

1. Podkład dobieramy w dziennym świetle
2. Zwracamy uwagę nie tylko na odcień skóry twarzy, ale też szyi i dekoltu
3. W cieplejszej, ale jasnej tonacji twarz wygląda na zdrowszą i młodszą



ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. październik 2025 02:50