StoryEditor
Makijaż
04.08.2023 16:31

Makijaż w stylu Barbie – chwilowa moda czy długotrwały trend kosmetyczny?

Attractive model girlfriend naked shoulders flawless neck body skin look empty space studio pink pastel background. / Beauty Hero - stock.adobe.com
Film Barbie w reżyserii Grety Gerwig sprawił, że cukierkowy odcień różu opanował modę. Wkroczył również do sekcji urody – różowe usta, mocno podkreślone kości policzkowe, cienie w odważnych odcieniach to jego najważniejsze elementy. Makijaż inspirowany Barbie może być bardzo intensywny albo delikatny i subtelny. Jak go wykonać? Oto podstawy make-upu Barbiecore. Czy moda na Barbie ma szansę utrzymać się w mainstreamie na dłużej?

Najważniejsze elementy Barbiecore make-up

Jak malować się, by uzyskać wygląd w stylu Barbie? Na Tik-Toku i Instagramie roi się od zdjęć i filmów dziewczyn pomalowanych w stylu kultowej postaci. Makijaż w stylu Barbie tętni kolorem, odwagą i pozytywną energią. Make-up ma być odważny niczym sceniczne wizerunki drag queen. Ale wcale nie musi taki być – może być zabawny, subtelny, uroczy, a nawet bardzo elegancki. Wszystko zależy od zastosowanych kosmetyków. Co jest kluczowe w Barbiecore?

  • Podstawą makijażu jest gładka, promienna cera.
  • Mocno podkreślone kości policzkowe. Róż w intensywnie różowym kolorze to nowy sposób na konturowanie i uwypuklenie rysów. Jeśli nie lubisz mocnego efektu, zastosuj róż w odcieniu brzoskwiniowym. Na szczyty kości policzkowych nałóż rozświetlacz.
  • Eyeliner – kreska na oku to element konieczny, aby nakreślić spojrzenie w stylu Barbie.
  • Cienie – różowe, niebieskie, żółte a może połączenie tych odcieni? Makijaż w stylu Barbie może być bardzo wyrazisty albo subtelny.
  • Dodaj do makijażu trochę blasku, aby uzyskać efekt glamour. Cienie z brokatem? Dobry pomysł! Możesz też nałożyć na twarz rozświetlacz z tęczowymi drobinkami. Barbie nie boi się blasku.
  • Ważnym elementem makijażu w stylu lalki są różowe usta. Czysty odcień pink pasuje do chłodnego odcienia skóry. Cieplejszy, jaśniejszy róż lub brzoskwinia będzie odpowiedni dla kobiet o ciepłym typie urody.

Kosmetyki z limitowanej kolekcji NYX x Barbie

Z okazji premiery superprodukcji marka NYX wypuściła limitowaną kolekcję kosmetyków i akcesoriów do makijażu NYX Barbie. Ultraróżowe błyszczyki, świetliste cienie do oczu czy lusterko kształcie telefonu uwielbianej lalki to przykłady produktów z kolekcji, które pozwalają poczuć się jak Margot Robbie, czyli odtwórczyni głównej roli. Możesz za ich pomocą wykonać nie tylko make-up Barbiecore, ale również inne rodzaje makijażu.

Barbiecore – długotrwały trend

Moda na Barbie to trend, który narodził się w 2019 i nie przemija. Za sprawą filmu Barbie tylko zyskał na sile. Trend w modzie, kulturze i urodzie lansuje nie tylko elementy związane z długonogą lalką, ale też ciałopozytywność i różnorodność. Stał się wyrazem dziewczęcości i zaakceptowania jej w ogólnej świadomości. Różu nie musi się już wstydzić żadna kobieta – nawet jeśli to róż w najbardziej różowej odsłonie fuksji, magenty czy pudrowego różu.

Moda na Barbie wiąże się z radością i eksperymentowaniem ze swoim wizerunkiem. Jest też kontrą do tak zwanego smutnego beżu, który zaczął nieco wiać nudą.  Barbie jest dla każdego – bez względu na wiek, kolor skóry, wagę i płeć. To wszystko sprawia, że moda na Barbie ma szansę pozostać w mainstreamie przez kilka następnych sezonów, a nawet lat.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. listopad 2025 03:28