StoryEditor
Makijaż
18.12.2019 00:00

Paznokcie na Sylwestra 2019/2020 – najnowsze trendy

Sylwester to jedna z tych szczególnych nocy, kiedy każda z kobiet pragnie czuć się szczególnie i wyjątkowo. Nie da się ukryć, że zadbane i odpowiednio wystylizowane paznokcie potrafią uzupełnić kreację i dodać charakteru. Pokazujemy najmodniejsze inspiracje paznokci sylwestrowych.    

Paznokcie hybrydowe i żelowe to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich kobiet, którym zależy na trwałości stylizacji. Żel pozwala na przedłużenie niemal każdej płytki, dzięki czemu panie, które wybierają zazwyczaj krótkie paznokcie, mogą tej szczególnej nocy poczuć się naprawdę ekstrawagancko.

Natomiast hybryda daje możliwość wykonania na płytce paznokcia wielu ciekawych wzorów i efektów, które będą utrzymywać się nawet do trzech tygodni. Bazy budujące to idealna opcja na długie oraz naturalne stylizacje dla eleganckich kobiet, które w swoim wyglądzie stawiają na minimalizm. 

Paznokcie sylwestrowe 2020 - jaki wzór?

Każdego roku przed nocą sylwestrową kobiety zastanawiają się, na jaką stylizację mogą się odważyć, i co im wypada. Możliwości jest naprawdę wiele, natomiast ten jeden raz można faktycznie eksperymentować z manikiurem. Wśród najmodniejszych inspiracji kolorystycznych marka Kabos proponuje kolor złota i srebra, klasyczną czerń i biel, elegancki granat z drobinkami oraz ciemny burgund.   

Powyższe kolory można ozdobić delikatnymi płatkami, dzięki którym paznokcie będą błyszczeć jak szlachetne kamienie, czy też wykreować na nich efekt lustra za pomocą pięknie mieniącego się pyłku o strukturze cukru pudru, pozwalającego na uzyskanie niesamowitego połysku bez widocznych drobinek. Efekt holograficzny wyczarujemy za pomocą pyłków, których drobinki iskrzą się na paznokciach kolorami tęczy. 

Każda z kobiet w Sylwestra chce wyglądać zjawiskowo, a obok efektownie wystylizowanych paznokci nikt nie przejdzie obojętnie. Dlatego witając Nowy Rok 2020 pozwólmy sobie na więcej niż zwykle - Sylwestrowe paznokcie powinny być oryginalne i błyszczące. Zaszalejmy z piękną kreacją, do której dobierzemy cieszący oczy manicure. Jest to wspaniały czas, kiedy możemy wyjść z własnej strefy komfortu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. wrzesień 2025 04:58