StoryEditor
Makijaż
06.12.2021 00:00

Zimowe opowieści z marką Yokaba – wyczaruj stylizacje z bajecznymi kolorami tego sezonu!

Mroźne wieczory sprawiają, że chcemy otaczać się ciepłymi dodatkami, nie tylko w postaci koca i kubka gorącego kakao. Doskonałym uzupełnieniem tego zestawu jest wciągająca lektura w ręku i wyjątkowa stylizacja na paznokciach. Czaruj! Kreuj! Twórz własne zimowe opowieści z marką Yokaba. Otul się bajecznymi kolorami wegańskich lakierów hybrydowych z najnowszej kolekcji. 

Yokaba stworzyła zimową opowieść z czterema bohaterami w roli głównej: Emerald Glow, Pomegranate Pearls, Frosty Mirage i Ruby Night. Każdy z lakierów przenosi do świata bajecznych kolorów, z którymi Ty i Twoje klientki będą wyglądać zjawiskowo.

Zimowa opowieść z Gentle i Noble

Yokaba oferuje dwa zimowe kolory z linii delikatnych lakierów hybrydowych Gentle: Emerald Glow – intensywnie zielony ze srebrną drobną perłą oraz Pomegranate Pearls – ciemny róż o wiśniowym odcieniu. Linia Gentle to wegańskie produkty testowane dermatologicznie o nieinwazyjnej formule. Wybierane są przez osoby z uczuleniami na lakiery UV/LED. Nie wymagają matowienia i ingerencji w płytkę paznokcia oraz są bardzo łatwe w usuwaniu.

Kolejne dwie propozycje to zimowe kolory z linii lakierów hybrydowych Noble o konsystencji żelu: Frosty Mirage – perłowy srebrno-beżowy odcień oraz Ruby Night – czarny kolor wzbogacony czerwonymi drobinkami. Linia Noble jest w 100 proc. wegańska, mocno napigmentowana, o zwiększonej wytrzymałości. Nie odpryskuje ani się nie wykrusza.

Zimowa promocja

Daj się wciągnąć w zimową opowieść marki Yokaba i pomaluj świat bajecznymi barwami. Wybierz dwa kolory z kolekcji lakierów hybrydowych „Zimowe opowieści” i otrzymaj ekologiczną torbę bawełnianą – pakowny gadżet, który zmieści całą gamę kolorów Gentle, Noble i nie tylko.

O firmie

Yokaba to nowa polska marka wegańskich produktów do stylizacji paznokci oraz kosmetyków do pielęgnacji dłoni, ciała i stóp. Zgodnie z filozofią firmy na każdym etapie wdrażania i sprzedaży produktów kluczowe jest środowisko naturalne. Marka stawia na ekologiczne rozwiązania, przede wszystkim ograniczając zużycie plastiku, poprzez użycie eko-wypełnienia przy wysyłkach produktów. Wybrane opakowania wykonane są z plastiku HDPE, który jest poddawany recyklingowi.

www.yokaba.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.06.2025 10:31
Kiko Milano powitało lato energetyczną kolekcją kosmetyków i pokazem makijażu
Marta Gąska i pokaz makijażu kosmetykami Kiko MilanoMarzena Szulc /WK

W tym tygodniu miała miejsce premiera nowej kolekcji kosmetyków i perfum włoskiej marki kosmetycznej Kiko Milano – Juicy Fizz. Wyłącznym dystrybutorem marki jest Grupa Primavera Parfum. Goście – dziennikarki beauty i influencerki – mogły przetestować nowe produkty oraz wziąć udział w pokazie makijażu.

Słoneczna pogoda i unikalny plenerowy klimat warszawskiej restauracji Zachodni Brzeg były idealnym tłem na soczystej, świetlistej kolekcji Juicy Fizz.

Atrakcją tego spotkania był pokaz makijażowy w wykonaniu  Marty Gąski – wybitnej makeupistki, współpracującej z marką. Marta Gąska, wykorzystując kosmetyki z najnowszej kolekcji Kiko Milano, prezentowała proces tworzenia świetlistego looku, pełnego świeżych i energetyzujących barw i odcieni. 

W letniej kolekcji znalazła się gama produktów do makijażu twarzy, oczu czy ust, a także produkty do opalania z filtrami UVA i UVB. Dodatkowo kolekcję wzbogaciła limitowana woda perfumowana, w której królują nuty kwiatowo-cytrusowe: Navigli Fizz Eau de Parfum. Perfumy zostały stworzone i wyprodukowane we Włoszech, zawierają m.in. ekstrakty cytrusowe oraz ekologiczny alkohol roślinny. 

Letnia linia Juicy Fizz trafi do drogerii sieci Hebe. 

Po raz kolejny włoska marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich użytkowniczek. Linia podkreśli naturalną promienność każdej kobiety i doda soczystego charakteru każdemu letniemu momentowi. Jest harmonijnym połączeniem eksplozji koloru, słońca i prawdziwie włoskiej atmosfery – podkreśla Maina Sarna, marketing manager w Primavera Parfum Group, w komentarzu na LinkedIn.

Marka KIKO Milano została założona w 1997 roku przez włoskiego przedsiębiorcę, Antoniego Percassiego. Produkty Kiko Milano są dostępne m.in. w sklepach internetowych Perfumeria.pl i Tagomago.pl – należących do Primavery.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
28.04.2025 11:18
L’Oréal mianował Harolda Jamesa na stanowisko swojego głównego wizażysty
IG Harold James

L’Oréal poinformował o wyznaczeniu Harolda Jamesa na stanowisko swojego nowego, globalnego wizażysty (global makeup artist). Ma to być rozpoczęciem nowego rozdziału tej legendarnej paryskiej marki kosmetycznej.

Harold James, urodzony we Francuskiej Gujanie i wychowany w Paryżu, wnosi do marki ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe z pracy m.in. za kulisami Tygodni Mody i z czerwonych dywanów na całym świecie. 

Od pokazów haute couture po indywidualne znane klientki, jego prace są cenione za umiejętność do podkreślania indywidualności. Teraz James wkracza do L’Oréal Paris, dostosowując swoje umiejętności artystyczne do trwającej misji marki, jaką jest promowanie poczucia własnej wartości i wzmocnienia pozycji kobiet – wyjaśnia marka. 

Praca Harolda Jamesa celebruje różnorodność kobiet poprzez makijaż. Oprócz jego ogromnej umiejętności słuchania potrzeb każdej kobiety, wykorzystuje on swój ogromny talent, aby ukazać indywidualność i wyjątkową wartość każdej kobiety. Witamy Harolda w rodzinie, gdzie jego innowacyjny duch i ponadczasowy styl sprawiają, że jest naturalnym wyborem, aby ukierunkować wizję makijażu dla L’Oréal Paris – podkreśla Delphine Viguier-Hovasse, globalna prezes L’Oréal Paris.

Filozofia piękna Harolda Jamesa czerpie z szerokiej gamy wpływów – od minimalistycznej elegancji Japonii po nowojorski miejski styl, przy jednoczesnym osadzeniu w kultowym uroku paryskiego szyku.

Uwielbiam piękno od najmłodszych lat. Od samego początku miałem wsparcie wielu kobiet, które dostrzegły mój potencjał, dały mi odwagę do rozwijania mojego rzemiosła i możliwości zrobienia kariery z mojej pasji. Moja artystyczna podróż jest nadal inspirowana przez kobiety: ich różnorodność, siłę i determinację. I to jest największym zaszczytem, aby dołączyć do marki kosmetycznej, która jest oddana ich wzmocnieniu, co jest w pełni zgodne z moimi wartościami. Dołączenie do L’Oréal Paris jest rozszerzeniem mojego uniwersum, w którym piękno, różnorodność i wzmocnienie pozycji kobiet świecą jasno – mówi Harold James.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. czerwiec 2025 19:19