StoryEditor
Porady
12.03.2024 12:05

Promieniowanie UV jest najistotniejszym czynnikiem przyspieszającym procesy starzenia się skóry

Warto stosować kremy promieniochronne każdego dnia, przez cały rok. Pozwala to ograniczyć negatywny wpływ promieniowania na skórę - spowolnić jej starzenie, redukować przebarwienia czy realnie zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka skóry / Altruist
Promieniowanie UV każdego dnia oddziałuje na skórę i jest najistotniejszym czynnikiem przyspieszającym procesy jej starzenia. Efekty tego zjawiska najlepiej obrazują zmiany w obszarach, które są niemal stale wystawione na słońce, czyli twarz oraz dłonie. Najczęściej kondycja skóry jest tu znacznie gorsza niż na regularnie osłoniętych partiach ciała. Zmiany zachodzą jednak nie tylko na zewnątrz, ale i w głębszych warstwach skóry, osłabiają jej rusztowanie od środka. W zależności od długości fali, uszkodzenia mogą sięgać aż do skóry właściwej.

Bez względu na to, czy chcesz spowolnić starzenie skóry, redukować istniejące przebarwienia czy realnie zmniejszać ryzyko zachorowania na raka skóry – warto stosować kremy promieniochronne każdego dnia, przez cały rok!

Ich regularne aplikowanie pozwala ograniczyć negatywny wpływ promieniowania na skórę, zachować, bądź przywrócić jej jednolity koloryt,  jak również uniknąć podrażnień oraz poparzeń będących efektem długotrwałej ekspozycji bez należytej ochrony. Szczególnie ważną rolę fotoprotekcja pełni w terapii trądziku różowatego, trądziku pospolitego, zaburzeń pigmentacji (bielactwo, melasma), a także stanowi wsparcie po zabiegach kosmetologicznych oraz dermatologicznych (takich jak głębokie złuszczanie naskórka, stosowanie retinoidów, laseroterapia czy mezoterapia mikroigłowa).

ALTRUIST dostarcza wysokiej jakości kosmetyki z filtrami w relatywnie niskiej cenie. Wszystkie formuły zapewniają bardzo wysoki poziom ochrony, zarówno w spektrum UVB jak i UVA. A to właśnie ochrona przed UVA jest kluczowa, by jak najdłużej zachować skórę w dobrej kondycji i odpowiednio ją chronić.

image
Kremy promieniochronne marki Altruist
Altruist

Współtwórcą marki jest dr Andrew Birnie, dermatolog i chirurg specjalizujący się w leczeniu nowotworów skóry, który swoje doświadczenie kliniczne zdobyte przy pracy z pacjentami przełożył na tworzenie tych produktów. Wybierając kosmetyki ALTRUIST jednocześnie pomagasz innym! Zakup każdego produktu wspiera albinotyczne dzieci zamieszkujące Afrykę. Marka stawia również na edukację i propagowanie stosowania ochrony przeciwsłonecznej w celu bezpiecznego korzystania ze słońca oraz redukowania ilości zachorowań na nowotwory skóry.

image
Marka Altruist wspiera albinotyczne dzieci w Tanzanii
Altruist

Sunscreen SPF 50, 100 ml – do twarzy i ciała

Szukasz produktu, który zapewni Ci wysoki poziom ochrony przed promieniowaniem UVB (SPF 50) oraz UVA (PPD 52) i przy tym można go zastosować do twarzy oraz ciała, a także zmieścić w samolotowym bagażu podręcznym? To właściwy wybór!

image
Krem Altruist Sunscreen SPF 50
Altruist

Face Fluid SPF 50 – ochrona i pielęgnacja skóry twarzy 

Kompleksowy krem, który nie tylko chroni (SPF 50, PPD 52), ale i realnie pielęgnuje skórę każdego dnia! Dodatek niacynamidu wspiera redukcję przebarwień, pantenol koi i przyspiesza regenerację a witamina e to skuteczny antyoksydant zmniejszający negatywny wpływ wolnych rodników.

image
Krem Altruist Invisible Sunspray SPF 50 jest lekki i niebielący - idealny do szybkiej aplikacji oraz reaplikacji
Altruist

Invisible Sunspray SPF 50, 200 ml – wygodna aplikacja

Idealny do szybkiej aplikacji oraz reaplikacji, lekki i niebielący! Spray promieniochronny, który (nie tylko) latem zawsze warto mieć przy sobie.

Family Sunspray SPF 50, 250 ml – ochrona dla całej rodziny

Odpowiedni dla dzieci od 6 miesiąca życia, testowany na wrażliwej skórze, wegański i pozbawiony kompozycji zapachowej. Duża pojemność i oporność na wodę czyni go idealnym wyborem na wakacje. Zapewnia ochronę przed UVA na poziomie PPD 48, oraz UVB na poziomie SPF 50.

image
Krem Altruist Family Sunspray SPF 50
Altruist

Sumienne stosowanie produktów promieniochronnych to dobry nawyk w drodze do pięknej, ale przede wszystkim zdrowej skóry. Warto wybierać kosmetyki, których parametry są bardzo wysokie (zarówno SPF jak i PPD), a cena ma korzystny stosunek do gwarantowanej jakości. Zachęcamy do przetestowania produktów marki ALTRUIST w codziennej pielęgnacji jak i podczas wakacyjnych podróży! W ofercie znajdziesz również mi. in. regenerujący produkt do ciała z mocznikiem (10 proc.), który ukoi i nawilży skóry przesuszone, także z egzemą, czy dedykowany cerze wrażliwej, naczyniowej  produkt korygujący zaczerwienienia.

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
31.01.2025 08:00
Cztery sposoby na spowolnienie starzenia się skóry
Wystarczy jedna nieprzespana noc, by cera stała się matowa i ziemista, a pod oczami pojawiła się opuchliznashutterstock

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją pewne sposoby na jak najdłuższe utrzymanie pięknego wyglądu cery: są to peptydy, filtry SPF, woda i... wellbeing.

Co warto robić, a czego unikać? Oto cztery sposoby ekspertów L’Oréal Polska na spowolnienie starzenia się skóry. 

1. Kosmetyki z filtrem SPF na co dzień 

Trzeba pamiętać, że słońce jest głównym czynnikiem przyspieszającym pojawianie się zmarszczek czy przebarwień, utraty elastyczności, młodzieńczego blasku, a także właściwego poziomu nawilżenia cery. Chociaż światło słoneczne jest przyjemne i pozytywnie oddziałuje na samopoczufiltrcie, zawiera również szkodliwe dla skóry promienie UV.

Po kremy z filtrem SPF zwykle sięga się przede wszystkim latem. Żeby jednak zahamować procesy starzenia, warto stosować takie kosmetyki na co dzień, najlepiej przed każdym wyjściem na zewnątrz, dobierając ich moc do aktualnego nasłonecznienia i czasu, jaki spędzi się na słońcu.

2. Składniki o udowodnionym działaniu przeciwstarzeniowym

Kwas hialuronowy, koenzym Q10, przeciwutleniacze, kolagen czy peptydy w kosmetykach to składniki o udowodnionym działaniu, które pomogą spowolnić starzenie się skóry. Podczas wyboru tego rodzaju produktów warto nie sugerować się jedynie ich nazwami, ale najlepiej samodzielnie sprawdzić, czy w składzie znajdują się cenne substancje aktywne.

Kosmetyki przeciwstarzeniowe, w tym produkty przeciwzmarszczkowe, dają najlepsze efekty przy jak najwcześniejszym stosowaniu. Tego rodzaju preparaty poleca się przede wszystkim dla cery dojrzałej, ale producenci zalecają ich stosowanie już w okolicach 30. roku życia. Zastosowane wcześniej działają zapobiegawczo, zamiast walczyć ze zmianami, które już zaszły.

Czytaj też: 56-letnia Kelly Rutherford zachwyca naturalną urodą w kampanii Caudalie

3. Nigdy nie zapominaj o nawilżaniu skóry

Podstawą pielęgnacji skóry każdego typu i w każdym wieku jest jej regularne nawilżanie. Zaniedbania na tym polu to prosta droga do osłabienia elastyczności cery, pojawienia się zmarszczek, zmatowienia i utraty blasku, a nawet łuszczenia się naskórka.

Cerę zaleca się nawilżać dwa razy dziennie, rano i wieczorem – po dokładnym i delikatnym oczyszczeniu. Rano najlepiej nałożyć delikatny kosmetyk ze składnikami nawilżającymi. Wieczorem można wybrać produkt o gęstszej formule i konsystencji, z dodatkiem witamin.

Czytaj też: System CSA od Medik8: Dlaczego witamina C, retinoidy i SPF to kluczowe składniki Twojej pielęgnacji skóry?

4. Zadbaj o swoją dietę i styl życia

Choć pod kątem hamowania starzenia się skóry zwykle mówi się przede wszystkim o odpowiedniej pielęgnacji, nie można zignorować ogromnego wpływu stylu życia na jej kondycję. Stres, niezdrowa dieta czy niedobór snu widocznie osłabiają skórę, i to niemalże natychmiastowo. Wystarczy jedna nieprzespana noc, by cera stała się matowa i ziemista, a pod oczami pojawiła się opuchlizna. 

Chcąc cieszyć się pięknym wyglądem i silną kondycją skóry, warto zadbać o swoją dietę i styl życia –.zwrócić uwagę na ilości dostarczanych w posiłkach składników odżywczych, które oddziałują na skórę od wewnątrz. Nie wolno zapominać również o odpoczynku i niezbyt intensywnej, ale regularnej aktywności fizycznej. (źródło: L’Oréal Polska)

Czytaj też: Mintel: Tradycyjna mądrość i nowoczesne technologie w walce ze starzeniem się [Beauty Trends 2025]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
14.01.2025 07:56
L‘Oréal Paris debiutuje z serią podcastów o urodzie
Podcast to odpowiedź L’Oréal Paris na potrzeby klientów i klientek marki, szukających dodatkowej wiedzy, połączonej z praktycznym wykorzystaniem produktów marki. L‘Oréal Paris

14 stycznia debiutuje seria podcastów L‘Oréal Paris – „Rozmowy Tego Warte”. Premierowy odcinek, zatytułowany „Obalamy mity z głową”, otwiera cykl dziesięciu spotkań, publikowanych co miesiąc. Tematem przewodnim rozmów będzie pielęgnacja i piękno.

Piękno zaczyna się od słuchania siebie – to motto, przyświecające nowemu projektowi L’Oréal Paris. 

Podcast „Rozmowy Tego Warte” ma odkrywać szeroki wachlarz zagadnień, związanych z urodą. Odcinki będą zgłębiać naukowe aspekty pielęgnacji skóry, innowacyjne podejścia do stylizacji włosów oraz sztukę perfekcyjnego makijażu. Wszystko to zostanie wzbogacone o osobiste historie, eksperckie porady i inspirujące opowieści zaproszonych gości. 

W dyskusjach wezmą udział: eksperci, ambasadorzy marki, influencerzy, celebryci oraz konsumenci, dzielący się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wraz z odcinkami zmieniają się goście, a także prowadzący. Wśród nich znajdą się m.in. Aleksandra Pawlik (influencerka, podcasterka) czy Martyna Peache.me (skin influnecerka), a z gości – Maks Behr (prezenter telewizyjny), czy Julia Wieniawa – ambasadorka marki L’Oréal Paris.

Każdy temat do odcinków podcastu został stworzony na podstawie potrzeb konsumentów, zmapowanych dzięki pogłębionemu social listeningowi, wykonanemu przez zespół. Ma być to odpowiedź L’Oréal Paris na potrzeby klientów i klientek marki, szukających dodatkowej wiedzy, połączonej z praktycznym wykorzystaniem produktów marki. 

Łącząc jednocześnie przyjemne z pożytecznym, podano to w formie najpopularniejszego touchpointu ostatniego roku, czyli podcastów. 

Celem projektu jest zbudowanie większej świadomości marki oraz jej ekspertyzy w kategorii pielęgnacji skóry, włosów czy makijażu oraz zmniejszenie dystansu marki do konsumentów, odpowiadając na ich konkretne potrzeby.

Pierwszy odcinek pt. „Obalamy mity z głową” pojawi się 14 stycznia na platformie YouTube marki L’Oréal Paris, a kolejny odcinek pojawi się już w lutym 2025 roku. Serię można śledzić na oficjalnym kanale YouTube L‘Oréal Paris oraz Facebooku

Za pomysł kreatywny, strategie platformy komunikacyjnej „Rozmowy Tego Warte” L’Oréal Paris odpowiada agencja McCann Polska, a za strategie komunikacji – Enyo SA.

Czytaj też: Innowacyjne minilaboratorium L‘Oréal do analizy skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. luty 2025 19:18