StoryEditor
Beauty
26.10.2022 00:00

Nieskazitelna cera z marką Vichy – rekomendowane produkty

Jeśli marzysz o gładkiej cerze pełnej blasku, to koniecznie powinnaś poznać kosmetyczne bestsellery od Vichy! Marka ta posiada kilka naprawdę skutecznych produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Być może znajdziesz wśród nich swojego nowego ulubieńca.

.

Kosmetyki Vichy – codzienna pielęgnacja z prestiżowymi produktami z Francji

Niewątpliwie marka Vichy należy do najbardziej rozpoznawalnych kosmetycznych gigantów na świecie. Oryginalne formuły tego producenta oparte zostały na bazie wody termalnej, pochodzącej ze źródła o tej samej nazwie. Ten unikalny komponent sprawia, że we wszystkich produktach Vichy znaleźć możemy bogactwo minerałów, takich jak: cynk, miedź, potas, czy krzem. Wykazują one właściwości regenerujące, wzmacniające i kojące skórę.

Kobiety, które stale korzystają z dobroczynnych właściwości kosmetyków tej marki, cieszą się gładką i elastyczną cerą oraz zdrowym i młodym wyglądem. Jeśli i Ty chcesz przekonać się o ich skuteczności, sprawdź produkty Vichy w aptece Nowa Farmacja i oceń je sama!

Pierwszy krok: oczyszczanie z Vichy Normaderm

Każdy rytuał piękna powinien być poprzedzony odpowiednim oczyszczaniem skóry. Dzięki temu regulujemy produkcję sebum, przeciwdziałamy zatykaniu porów i powstawaniu niedoskonałości oraz przygotowujemy cerę na dalsze kroki pielęgnacji. 

Żel oczyszczający Vichy Normaderm Phytosolution delikatnie oczyszcza twarz, usuwa nagromadzone zanieczyszczenia i przeciwdziała powstawaniu zmian trądzikowych. Zawarte w nim probiotyki wzmacniają barierę ochronną naskórka, dzięki czemu skóra nabiera blasku i staje się odporniejsza na działanie czynników zewnętrznych.

Drugi krok: serum Vichy Mineral 89 na odnowę skóry

Jeśli jeszcze nie znasz serum Vichy Mineral 89, to koniecznie powinnaś zainteresować się tym kultowym kosmetykiem. Nawilżająca formuła z kwasem hialuronowym, pozbawiona parabenów, substancji zapachowych, silikonów i alkoholu wzmacnia oraz nawadnia cerę. Dzięki dobrej wchłanialności nie wchodzi w interakcje z makijażem i sprawia, że skóra staje się elastyczna i gładka.

Na co dzień: pielęgnujący podkład Liftactiv Flexiteint

Efekt nieskazitelnej cery i aktywne działanie przeciwzmarszczkowe w jednym? Jeśli marzysz, aby przez cały dzień prezentować się nienagannie, sięgnij po podkład Vichy Liftactif Flexiteint, który łączy w sobie formułę podkładu i właściwości wygładzające! Kosmetyk ten kryje niedoskonałości oraz zapewnia efekt liftingu i rozświetlenia twarzy, dlatego dedykowany jest głównie cerze dojrzałej lub suchej. Jednak nie powoduje powstawania zaskórników, dlatego z powodzeniem mogą stosować go również posiadaczki innych cer: wrażliwej, mieszanej, tłustej i normalnej.

.

Na noc: Vichy krem regenerujący Liftactif Collagen Specialist

Przeciwzmarszczkowy krem Vichy na noc o silnej, antyoksydacyjnej formule z witaminą C rozświetla cerę, wyrównuje jej koloryt i redukuje oznaki starzenia wynikające z utraty kolagenu w skórze. Zawarty w produkcie resweratrol przywraca jej naturalny blask, woda termalna wspiera naturalne mechanizmy ochronne naskórka – a wszystko to wtedy, kiedy śpisz. W rezultacie Twoja skóra wygląda świeżo, jest wypoczęta, a zmarszczki stają się wygładzone.

Marzysz o gładkiej, nieskazitelnej cerze? Przetestuj znane i doceniane na całym świecie sera, żele i kremy Vichy. Sprawdź, dlaczego cieszą się takich uznaniem wśród kobiet i dołącz je do swojej kolekcji. Jeśli zależy Ci na korzystnej cenie, pamiętaj, że kosmetyki Vichy najtaniej upolujesz na wyprzedażach końcoworocznych i świątecznych!

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
17.11.2025 10:37
Japońscy pracodawcy łagodzą przepisy: pracownicy mogą już farbować włosy i malować paznokcie
Najnowsze zmiany dotyczące koloru włosów, lakieru do paznokci i dodatków dotyczą głównie mniejszych firm, które borykają się z poważniejszymi niedoborami kadrowymiShutterstock

Coraz więcej japońskich firm łagodzi przepisy w obliczu kryzysu demograficznego na rynku pracy – opisuje Reuters. Sieć dyskontów spożywczo-przemysłowo-drogeryjnych Don Quijote już trzy lata temu złagodziła przepisy, dotyczące zakazu farbowania włosów i zdobienia paznokci przez pracowników. Efekt? Obecnie prawie jedna czwarta pracowników sieci ma już kolorowe włosy, a ponad połowa (55 proc.) ma włosy inne niż czarne.

Inny przykład to sieć drogerii Fuji Yakuhin, która zniosła wiele obostrzeń wobec  pracowników, nie będących farmaceutami. Teraz zezwala ona na dowolny kolor włosów, zdobienie paznokci, mocny makijaż, a także wszelkiego rodzaju pierścionki, podczas gdy wcześniej dozwolone były wyłącznie obrączki ślubne. Podobnie operator supermarketów Tokyu Store złagodził ograniczenia dotyczące kolorów włosów, fryzur, akcesoriów, lakierów do paznokci i piercingu.

Najnowsze zmiany dotyczące koloru włosów, lakieru do paznokci i dodatków dotyczą głównie mniejszych firm, które borykają się z poważniejszymi niedoborami kadrowymi niż większe przedsiębiorstwa i nie mają tak dużego pola manewru w oferowaniu konkurencyjnych wynagrodzeń.

Również niektóre duże firmy giełdowe złagodziły w tym roku zasady ubioru. W zeszłym tygodniu Japan Airlines dołączyły do ​​operatora metra Tokyo Metro i krajowych tanich linii lotniczych Skymark Airlines, zezwalając pracownikom na noszenie obuwia sportowego w pracy.

Z danych OECD wynika, że Japonia – kraj szybko starzejący się, z ograniczoną imigracją – odnotowała spadek liczby ludności w wieku produkcyjnym o 16 proc. od 1995 roku. To wywołało ostrą walkę o pracowników.

Dwie trzecie japońskich firm potwierdziło, że niedobór siły roboczej ma poważny wpływ na funkcjonowanie biznesu – było to głównym powodem bankructw w Japonii w okresie kwiecień-wrzesień, a liczba upadłości w pierwszym półroczu osiągnęła najwyższy poziom od 12 lat (wg danych Tokyo Shoko Research).

To z kolei daje młodym ludziom większą swobodę, szczególnie w odniesieniu do pracy w niepełnym wymiarze godzin. Dwie trzecie studentów uważa, że ​​powinni mieć możliwość decydowania o swoim wyglądzie przy pracy w niepełnym wymiarze godzin. Jedna trzecia natomiast stwierdziła, że ​​wycofała aplikacje o pracę z powodu dress code‘u, obowiązującego u potencjalnych pracodawców.

Mimo częściowego poluzowania dotychczasowych zasad, dotyczących dress code’u pracowników w Japonii, to niektóre aspekty wyglądu, które stały się powszechne na Zachodzie (np. liczne kolczyki, piercing twarzy) wciąż stanowią dla wielu firm zbyt trudny tematy. Pracownicy z tatuażami – sztuką tradycyjnie kojarzoną w Japonii z yakuzą – są zazwyczaj proszeni o ich zakrywanie, aby nie onieśmielać klientów.

Najnowsze zmiany nie dotarły też jeszcze do wielu tradycyjnych, dużych japońskich firm, takich jak banki – mimo że nie ma tam polityki dotyczącej farbowania włosów czy używania lakieru do paznokci, wśród pracowników panuje przekonanie, że ich wygląd nie powinien wzbudzać sensacji i przyciągać uwagi.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
14.11.2025 11:08
Estée Lauder inwestuje na rynku meksykańskim – stawia na niszową markę perfumeryjną
Marka XINÚ wypracowała sobie niszę na rynku luksusowych perfum dzięki skupieniu się na rzemiośle, zrównoważonym wzornictwieIG xinuperfumes

Firma Estée Lauder Companies poinformowała o nabyciu mniejszościowego pakietu udziałów w meksykańskiej marce luksusowych perfum XINÚ, charakteryzującej się łączeniem regionalnego, lokalnego dziedzictwa z nowoczesnym wzornictwem. To pierwsza inwestycja amerykańskiego koncernu w markę pochodzącą z Ameryki Łacińskiej.

Inwestycja Estée Lauder odzwierciedla szerszą strategię firmy, polegającą na wspieraniu wschodzących przedsiębiorców z branży kosmetycznej oraz dywersyfikacji w ten sposób globalnego portfolio zapachów.

Założona w 2017 roku marka XINÚ wypracowała sobie niszę na rynku luksusowych perfum dzięki skupieniu się na rzemiośle, zrównoważonym wzornictwie i tworzeniu zapachów opartych na storytellingu. Marka jest znana z aranżowania sensorycznych przestrzeni handlowych i podejścia do rozwoju produktów, które czerpie ze składników botanicznych i odniesień kulturowych z obu Ameryk.

Według Stéphane‘a de La Faverie, prezesa i dyrektora generalnego Estée Lauder Companies, inwestycja wpisuje się w długofalowe dążenie firmy do identyfikacji i wspierania innowatorów zapachowych na wczesnym etapie rozwoju. Zwrócił on uwagę, że Meksyk staje się coraz bardziej aktywnym rynkiem dla rozwoju perfum, gdzie marki łączą techniki rzemieślnicze z nowoczesną estetyką.

Inwestycja ta stanowi ważny kamień milowy dla XINÚ i oznacza początek nowego rozdziału dla naszej marki, stanowiąc przełomowy moment, w którym nasza unikalna wizja firmy perfumeryjnej spotyka się z globalnymi możliwościami – komentuje de La Faverie. – Perfumeryjny kunszt i doskonałość leżą u podstaw Estée Lauder Companies i napędzają naszą pasję do odkrywania nowych głosów w dziedzinie piękna. Jako inwestor mniejszościowy z dumą wspieramy XINÚ w jego dalszym rozwoju oraz dzieleniu się bogatą kreatywnością i duchem Meksyku i Ameryki Łacińskiej ze światem – dodaje dyrektor.

Kierownictwo XINÚ składa się ze współzałożycieli: są to Verónica Peña, Ignacio Cadena i Héctor Esrawe. Wspólnie zbudowali oni markę opartą na zrównoważonym rozwoju, narracji kulturowej i nowoczesnych reinterpretacjach tradycyjnego rzemiosła.

Oczekuje się, że partnerstwo z Estée Lauder Companies wesprze przyszłą ekspansję XINÚ przy jednoczesnym zachowaniu kreatywnego kierunku marki i jej tożsamości. Warunki inwestycji nie zostały ujawnione.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. listopad 2025 14:55