StoryEditor
Zapachy
13.05.2025 08:45

Legendarni Rolling Stones firmują pięć nowych zapachów unisex „Subversive Scents”

The Rolling Stones firmuje  serię pięciu zapachów unisex „Subversive Scents” / mat.prasowe

Zespół The Rolling Stones firmuje swoją marką serię pięciu zapachów unisex o nazwie „Subversive Scents”. Poszczególne kompozycje noszą nazwy, nawiązujące do hitów zespołu: Wild Horses, Sticky Fingers, Satisfaction, Urban Jungle i Paint It Black.

Bravado, dział merchandisingu i zarządzania marką Universal Music Group, nawiązał współpracę z mistrzami perfumiarstwa Nirvana Brands, aby wprowadzić na rynek linię ekskluzywnych zapachów unisex, które trafią na rynek pod marką RS No.9 The Rolling Stones

Kolekcja została opracowana przy użyciu nowoczesnej technologii zapachowej Headspace. Pięć kompozycji zapachowych było opracowywanych przez ponad dwa i pół roku, nacisk położono na autentyczność i jakość. Cena za 100 ml perfum wynosi 99 funtów. 

Design flakonu perfum wyróżnia się innowacyjnym mechanizmem nasadki typu „turn-and-spray” oraz klasycznym logo Stonesów, pierwotnie stworzonym przez Johna Pasche w 1970 roku.

Stworzenie tej kolekcji zapachów we współpracy z Nirvana Brands było dla nas niezwykle ekscytującym projektem i otwiera nowy rozdział w ciągle ewoluującej historii marki RS No.9. Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować fanom szansę na jeszcze większą więź z The Rolling Stones i pogłębienie ich sympatii do nich poprzez te urzekające zapachy – wyjaśnia David Boyne, dyrektor zarządzający Bravado. 

image
The Rolling Stones firmuje  serię pięciu zapachów unisex „Subversive Scents”
mat.prasowe

Ken Rushton z Nirvana Brands, który kierował projektem w fazie koncepcji i jej rozwoju, przypomniał, że The Rolling Stones są wszechobecni w kulturze popularnej, a ich wpływ na styl i popkulturę jest wciąż żywy.

Kolekcję można już kupić w flagowym sklepie The Rolling Stones – RS No.9 Carnaby przy 9 Carnaby Street w Londynie, a także w sklepie online. 

Zobacz też, co pisaliśmy ostatnio o innych zapachach, firmowanych przez muzyków:

Duran Duran i Xerjoff, czyli collab jakiego nikt się nie spodziewał

Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
06.06.2025 10:30
Sorvella Perfume x Miss Polonia: świat perfum promuje inspirujące kobiety
587848
588466
588467
587844
587848
588466
588467
587844
Gallery

3 czerwca w warszawskim hotelu Flaner odbyła się premiera dwóch wyjątkowych zapachów Sorvella Perfume, stworzonych we współpracy z fundacją Miss Polonia. Podczas eventu zaprezentowano dwie nowe mgiełki do ciała i do włosów: Black Swan i Gold Miss.

Współpraca Sorvella Perfume z Miss Polonia to wyjątkowa okazja, by połączyć świat perfum z misją wspierania i promowania silnych, inspirujących kobiet na rzecz fundacji Miss Polonia – podkreślili przedstawiciele marki perfumeryjnej.

Podczas wydarzenia padły również słowa, które oddają ideę tej współpracy.  

Te dwa zapachy to dwa oblicza kobiecości: tej zmysłowej i tej otulającej. Obie są prawdziwe, piękne i silne – tak jak kobiety, które reprezentują Polskę w konkursie Miss Polonia. Jesteśmy dumni, że możemy stworzyć zapachy, które nie tylko podkreślają urodę, ale też opowiadają o wnętrzu, emocjach i związku z tym, co nas otacza – z naturą i z własną tożsamością – podkreśliła Anastazja Grunkowska, e-commerce manager w firmie Sorvella.

W premierze udział wzięli przedstawiciele marki, finalistki konkursu, a także Maja Kajda, Miss Polonia 2024 i II Vice Miss Świata 2025, która z zaciekawieniem poznawała nowe kompozycje Sorvella Perfume.

A jak pachnie ta kolekcja?

Black Swan to zapach głęboki, zmysłowy, elegancki. W jego otwarciu wyczuwalne są nuty czekolady, mandarynki i owoców. W jego sercu rozkwita jaśmin i konwalia – kwiaty znane i cenione w polskich ogrodach, kojarzone z subtelnością i klasą. Całość dopełnia baza złożona z otulającej ambry, karmelu, piżma, wanilii i nut drzewnych. To zapach dla kobiety z charakterem – tajemniczej, świadomej swojej siły, ale też delikatnej.

Gold Miss to z kolei otulająca, ciepła kompozycja, która koi zmysły i przywołuje na myśl letnie zachody słońca i ciepło skóry, muśniętej promieniami słońca.

Na początku wyczuwalne są nuty słodkiego karmelu, soczystej pomarańczy i świeżego nagietka – kwiatów, które w polskich ogrodach kwitną aż do późnej jesieni. W sercu zapachu kryje się kwiat pomarańczy i bursztyn – duet dający miękkość i kobiecość. A wszystko to spaja piżmo, które pozostawia na skórze delikatny, zmysłowy ślad.

Więcej o marce znajdziesz na Instagramie Sorvella Perfume: @sorvellapolska

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
03.06.2025 12:41
Perfumy z feromonami. Czy rynek beauty jest gotowy na produkty nowej generacji?
Perfumy z feromonami. Czy rynek beauty jest gotowy na produkty nowej generacji?Materiał Partnera

Minimalizm, mobilność i maksymalna funkcjonalność – tak wygląda dziś codzienność wielu konsumentów. W odpowiedzi na ten styl życia rośnie nowy segment rynku beauty: Perfumy z feromonami. To nie tylko produkt – to filozofia.

Marka PheroStrong rozwija ten obszar, oferując perfumy z feromonami w poręcznych, dyskretnych flakonach, które użytkownicy mogą mieć zawsze przy sobie.

Co to są perfumy z feromonami?

To niewielkie opakowania, które mieszczą się w każdej kieszeni lub kosmetyczce. 

PheroStrong w tej kategorii proponuje swoje produkty – wszystkie oparte na formule feromonów wspierających wizerunek i obecność w sytuacjach społecznych.

Nie chodzi tu o klasyczny zapach. Feromony PheroStrong działają dyskretnie,  moga wzmacniać pewność siebie, pozytywne pierwsze wrażenie i atmosferę kontaktu.

Dlaczego ten trend rośnie?

  • konsumenci oczekują produktów, które są łatwe w użyciu i adaptują się do rytmu dnia,
  • pojemności 50ml to łatwy próg wejścia i wyższy wskaźnik zakupów impulsowych,
  • produkty z feromonami wzmacniają przekaz marki: “myślimy o Twoim samopoczuciu, nie tylko o wyglądzie”.

Dla drogerii, perfumerii czy sklepów beauty to idealne produkty do testowania i upsellingu – łatwe do zaprezentowania klientowi, z dużym potencjałem lojalnościowym.

Nowoczesny rytuał, nie gadżet

PheroStrong nie traktuje się jako modnego dodatku. To część codziennego rytuału osób, które pracują z emocjami, z ludźmi, z własną pewnością siebie. Jeden ruch na nadgarstek może przypomnieć użytkownikowi: "Jestem gotowa. Jestem obecny".

Podsumowanie

Perfumy z feromonami PheroStrong to esencja nowoczesnego beauty lifestyle. Dla marki – szansa na innowację i wyróżnienie. Dla klientów – narzędzie, które pomaga poczuć się lepiej we własnej skórze i świadomie zarządzać własnym wizerunkiem.

Czy rynek beauty jest gotowy? 

Wszystko wskazuje na to, że... właśnie się na to otwiera.

Zobacz ofertę feromonów PheroStrong

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. czerwiec 2025 03:17