StoryEditor
Zapachy
02.06.2025 11:35

Niewidzialny składnik sukcesu. Feromony PheroStrong jako element nowoczesnej pielęgnacji i wizerunku

Niewidzialny składnik sukcesu. Feromony PheroStrong jako element nowoczesnej pielęgnacji i wizerunku / Materiał Partnera

Współczesny konsument nie szuka już wyłącznie pielęgnacji skóry, klasycznych zapachów – coraz częściej oczekuje od kosmetyków czegoś więcej. Chce produktów, które wspierają emocjonalny komfort, wizerunek, a także jakość relacji interpersonalnych. Z tego podejścia wyłania się dynamicznie rosnący segment: perfum z feromonami, które działają nie tylko „na zewnątrz”, ale również na poziomie odbioru społecznego i samopoczucia.

Jedną z najbardziej intrygujących kategorii w tym trendzie są feromony – a dokładniej: produkty takie jak feromony PheroStrong.

Feromony w kosmetyce – coś więcej niż zapach

Feromony w rozumieniu kosmetologicznym to substancje, które działają poza sferą zapachową. Ich celem jest wspierać komunikację niewerbalną. PheroStrong tworzy feromony nowej generacji, które użytkownicy stosują jako narzędzie uzupełniające styl, postawę, sposób bycia. – Działają subtelnie, pozostając subtelną aurę dla otoczenia.

Co istotne, feromony PheroStrong nie zastępują perfum, ale współgrają z nimi. W praktyce stają się częścią codziennego rytuału – na równi z makijażem, odpowiednim strojem czy przygotowaniem do spotkania.

Wpisują się w trend neurokosmetyki i beauty mindfulness

Nowoczesna kosmetyka sięga dziś głęboko – aż do emocji użytkownika. Trend neurokosmetyków to odpowiedź na potrzeby związane z redukcją stresu, budowaniem pewności siebie, wyciszeniem. Feromony PheroStrong idealnie w ten trend się wpisują – oferując produkty, które nie tylko pielęgnują wizerunek, ale wspierają spójność między tym, kim jesteśmy, a jak jesteśmy odbierani.

Użytkownicy często zgłaszają, że po włączeniu feromonów PheroStrong do swojej rutyny czują większą stabilność, otwartość i gotowość do działania w sytuacjach publicznych.

Dla kogo? I po co?

Feromony PheroStrong wybierają osoby:

  • pracujące z ludźmi (menedżerowie, trenerzy, konsultanci),
  • aktywne zawodowo i medialnie,
  • dbające o spójny i świadomy wizerunek.
  • Coraz częściej sięgają po nie również klienci salonów kosmetycznych i ekskluzywnych butików beauty, którzy oczekują od marki czegoś więcej niż estetyki – chcą emocji, pewności i autentyczności.

Podsumowanie

Feromony PheroStrong to odpowiedź na nowoczesne potrzeby rynku: dbałość o siebie jako całość – zewnętrznie i wewnętrznie. Marka proponuje narzędzie, które w subtelny sposób może wesprzeć pewność siebie i autentyczność, tak istotne w dzisiejszym świecie.

To nie chwilowa moda. To część przyszłości kosmetyki.

Zobacz ofertę feromonów PheroStrong

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.07.2025 20:44
Francuski dom mody Longchamp wprowadzi do oferty perfumy – umowa z Interparfums już podpisana
Longchamp podpisał 22 lipca umowę licencyjną z grupą InterparfumsLongchamp mat.pras.

Longchamp, paryski dom mody, znany głównie z produkcji charakterystycznych toreb, torebek i akcesoriów, podpisał 22 lipca umowę licencyjną z grupą Interparfums. Umowa weszła w życie z momentem jej podpisania i ma obowiązywać do końca 2036 roku.

W ramach tej globalnej umowy, obowiązującej na wyłączność, Interparfums będzie odpowiedzialne za tworzenie, produkcję i dystrybucję linii zapachowych, dostępnych w punktach sprzedaży marki Longchamp oraz w ramach dystrybucji selektywnej (domy towarowe, perfumerie i sklepy wolnocłowe) – poinformowały obydwie grupy, Interparfums i Longchamp, w opublikowanym wspólnie komunikacie prasowym.

Poinformowano przy tym, że pierwszy nowy produkt, wprowadzony w ramach tej umowy, ma trafić na rynek w 2027 roku. 

Zobacz też: Kolejna marka modowa wkracza do branży perfumiarskiej – tym razem Jacquemus

Grupa Interparfums posiada licencje na perfumy takich marek, jak m.in. marek Boucheron, Lacoste, Karl Lagerfeld i Van Cleef & Arpels. Jest również właścicielem marek perfum Lanvin, Goutal i Rochas.

Grupa w 2024 roku odnotowała sprzedaż na poziomie 880 mln euro.

Zobacz też: Interparfums zamknęło I. kwartał 2025 wzrostem przychodów

Longchamp to francuska firma, która już od czterech pokoleń znajduje się w rękach rodziny Cassegrain – potomków jej założyciela, Jeana Cassegraina. Na przestrzeni ponad siedmiu dekad marka ta, założona w Paryżu w 1948 roku, zyskała międzynarodową renomę. Obecnie na całym świecie działa ok. 350 butików Longchamp oraz firmowy sklep internetowy. 

W ostatnich latach ta marka z tradycjami stała się popularna wśród młodego pokolenia – odkryły ją na nowo i polubiły "Zetki", a charakterystyczne (lekkie, solidne, praktyczne i wygodne) ortalionowe torby z logotypem konia wyścigowego stały się popularnym akcesorium wśród studentek i licealistek. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 13:31
W ich butach walczył Bruce Lee, a teraz – zadebiutują z perfumami
Onitsuka Tiger mat.pras.

Kultowajapońska marka Onitsuka Tiger wprowadzi na rynek jesienią swoją pierwszą kolekcję czterech perfum. Ich twórcą będzie ceniony perfumarz Mark Buxton. Informację podano przy okazji otwarcia nowego, flagowego butiku na paryskich Polach Elizejskich.

Kultowa marka (najbardziej kojarzona z modelem obuwia sportowego, spopularyzowanym przez Bruce’a Lee w “Wejściu smoka”, a później – w wersji zółtej – przez Umę Thurman w “Kill Bill”), prezentuje swoje pierwsze perfumy. Zgodnie z zasadami japońskiego minimalizmu i prostoty, nazwy poszczególnych kompozycji to Onitsuka Tiger One, Two, Three i Four.

Kolekcja ma swoje hasło przewodnie „Wearing Quiet Radiance”. Twórcą kompozycji zapachowych jest ceniony perfumiarz Mark Buxton.

Kreacje Buxtona dla Onitsuka Tiger są opisywane jako „odważne i śmiałe”. Brytyjczyk ma w swoim portfolio blisko 180 kompozycji, wykreowanych dla takich marek jak Burberry, Comme des Garcons, House of Sillage, Le Labo, posiada też własną markę niszową (Mark Buxton).

Cały proces tworzenia zapachów dla Onitsuka Tiger – od doboru składników, ekstrakcję, po mieszanie i butelkowanie – odbywa się wyłącznie w Grasse w Prowansji, znanej w świecie stolicy perfum.

Cztery zapachy Onitsuka Tiger zostaną wprowadzone na rynek jesienią tego roku. Wiadomo, że będą zamknięte w żółtych flakonach, w charakterystycznym dla marki kolorze.

image
Onitsuka Tiger mat.pras.

Także wokół żółtego koloru zaaranżowany został 2-poziomowy butik marki, otwarty na prestiżowych Polach Elizejskich. W sklepie dostępna jest kolekcja fashion Onitsuka Tiger, w tym odzież jeansowa Denivita i obuwie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. lipiec 2025 13:51