StoryEditor
Ciało
24.07.2020 00:00

Domowa pielęgnacja. Jak zadbać o twarz i ciało latem?

Latem czujemy motywację do bardziej intensywnego dbania o swoje ciało. Dotyczy to zarówno aktywności fizycznej, jak i pielęgnacji. Do wyboru mamy wiele zabiegów, które w łatwy sposób pozwalają poprawić jego wygląd. Warto wybrać te, które nie tylko przyniosą szybkie efekty, ale też można wykonać je w zaciszu własnego domu - radzą eksperci Rapid White.

Postaw na pielęgnację nóg

Widoczny cellulit? Brak jędrności? Zapewne nie raz miałaś problem z zaakceptowaniem wyglądu swoich ud i pośladków. Prostym sposobem na walkę z niedoskonałościami skóry na tych partiach ciała są regularne masaże. Możesz wykorzystać do tego chińskie bańki. Stosowanie ich poprawia ukrwienie tkanek podskórnych, co prowadzi do minimalizacji widoczności pomarańczowej skórki. Zabieg ten należy wykonywać na nodze posmarowanej warstwą olejku, najlepiej takiego, który dodatkowo zawiera właściwości antycellulitowe. Dzięki temu bańka będzie gładko sunąć po skórze, a składniki odżywcze będą miały szansę lepiej zadziałać. Efekty takiej kuracji pojawiają się bardzo szybko – już nawet po kilkunastu dniach regularnego stosowania. 

Pozbądź się zaskórników

Niektórzy uważają, że najważniejszym elementem pielęgnacji skóry jest jej skuteczne oczyszczanie. Latem, gdy musimy mierzyć się z wysokimi temperaturami i tym samym ze wzmożonym poceniem się, nasze pory łatwiej się zatykają, co prowadzi do powstawania zaskórników. Bardzo przyjemnym i prostym zabiegiem jest oczyszczanie twarzy specjalnym, lżejszym olejkiem przeznaczonym do demakijażu. Nałóż jego dużą ilość na suchą, czystą skórę i masuj powoli i delikatnie przez kilkanaście minut. Już po chwili poczujesz pod palcami mikroskopijne drobinki – będą to wychodzące z porów zaskórniki. Wystarczy, że zmyjesz pozostałości olejku ciepłą wodą, a poczujesz, jak Twoja skóra jest miękka, gładka i nawilżona – bez zbędnych podrażnień. 

Zadbaj o biel zębów

O tej porze roku chętniej eksperymentujemy z makijażem i sięgamy po kolorowe pomadki. Ich odcienie – szczególnie pomarańczowe, ciepłe tony – mogą jednak negatywnie wpływać na odcień zębów. Zafunduj sobie zatem domową kurację wybielającą, np. zestawem wybielającym, który wybiela zęby nawet o 6 odcieni w zaledwie 7 dni. Dodatkowo, po zakończeniu kuracji używaj płynu do płukania jamy ustnej zapobiegającego powstawaniu przebarwień, który pomoże zachować biel zębów na dłużej. Wówczas litry mrożonej kawy czy herbaty pitej w gorący dzień nie będą im straszne.

Nawilżaj regularnie twarz

Wzmożona ekspozycja na słońce sprawia, że skóra staje się mocno przesuszona. Zadbaj zatem o jej nawilżenie, stosując regularnie maseczki nawilżające. Możesz skorzystać z gotowych kosmetyków, bądź zrobić takie samodzielnie, z produktów dostępnych w domu. Wystarczą 3 składniki: aloes, odrobina nierafinowego oleju kokosowego lub miodu oraz kilka kropel soku z cytryny. Wymieszaj dokładnie składniki i nałóż mieszankę na twarz na kilkanaście minut. Po zmyciu Twoja cera będzie wyraźnie rozjaśniona oraz nawilżona. 
Domowa pielęgnacja ciała jest na tyle prosta i przyjemna, że nie warto z niej rezygnować. Możesz bowiem niskim kosztem osiągnąć dzięki niej spektakularne efekty.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.06.2025 13:21
Wilkinson zaskakuje rebrandingiem, chce “pokazać prawdę o damskim goleniu”
Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa” – prrzekonuje Edgewell Personal CareWilkinson mat.pras.

Na polskim rynku startuje kampania brandu Wilkinson Sword Intuition, której towarzyszyć będzie nowa platforma komunikacyjna „Na wszystkie włoski. Wszędzie.” (Any Hair, Anywhere). Marka chce zredefiniować dotychczasowy sposób mówienia o damskim goleniu.

Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce, skierowana do kobiet. Działania w naszym kraju są częścią szerszej europejskiej kampanii. Kampania potrwać ma do sierpnia i będzie kierowana do kobiet w wieku 18-45 lat. W polskiej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, młoda gwiazda rapu.

Kampania Wilkinson Sword Intuition „Any Hair, Anywhere” jest manifestem wolności wyboru, przekonując wprost, że golenie to sprawa indywidualna. Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów. Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. 

To podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki, mającej w założeniu odzwierciedlać intymne prawdy na temat golenia kobiet i prezentować wysokiej jakości narzędzia, zaprojektowane z myślą o niuansach kobiecego ciała.

Chociaż golenie jest częścią tego, co sprawia, że kobiety czują się piękne, większość z nich nie uważa tego za część swojego rytuału piękna ani za rzadki akt rozpieszczania, ale za niezbędną czynność pielęgnacyjną. Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa”. Badania pokazują, że prezentowane do tej pory podejścia nie są przykładem prawdziwych relacji kobiet z włosami na własnym ciele – tłumaczy zespół marketingu Edgewell Personal Care. – Prawda jest taka, że włosy rosną wszędzie: na nogach, twarzy, okolicach bikini, pod pachami, brzuchu, plecach, palcach u stóp i wielu innych miejscach, moglibyśmy tak wymieniać jeszcze długo. Jak do tej pory, żadna marka nie mówiła o tym otwarcie, szczerze i z odrobiną pozytywnego dystansu oraz humoru. Nasza kampania odważnie idzie tam, gdzie żadna inna nie była wcześniej. Skupiamy się na faktycznych doświadczeniach, pokazując kobietom, że jesteśmy marką, która je zna, rozumie i wspiera je w ich wyborach. Wilkinson Sword Intuition daje kobietom narzędzia, których potrzebują i mogą dbać o wszystkie włosy na własnym ciele w sposób, jaki uznają za stosowny – podkreślają przedstawiciele Edgewell Personal Care.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. czerwiec 2025 20:49