StoryEditor
Ciało
31.10.2024 11:39

Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę

Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Gallery

Nacomi Next Level wprowadza na rynek 7 nowych kremów dostępnych na wyłączność w drogeriach Hebe. Stanowią idealne uzupełnienie codziennej rutyny pielęgnacyjnej. Produkty odpowiadają na różnorodne potrzeby skóry, oferując wyjątkowe formuły i zaawansowane składniki. Bez względu na to, czy potrzebujesz intensywnego nawilżenia, ochrony przed zanieczyszczeniami, czy też szybkiego ukojenia, znajdziesz coś dla siebie.

Skuteczność działania i wyższy poziom pielęgnacji 

Nowa linia kremów Nacomi Next Level to kwintesencja zaawansowanej pielęgnacji. W formulacjach znajdziemy takie składniki jak peptydy, koenzym Q10, elektrolity, prebiotyki czy kwas hialuronowy, które zapewniają skuteczną ochronę, nawilżenie i regenerację skóry. Kremy te mają za zadanie: 

Chronić - filtry SPF30 i SPF50 w 2 z kremów zapewniają ochronę przed promieniowaniem UV, IR i światłem niebieskim, chroniąc skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. 

Nawilżać - dzięki składnikom takim jak kwas hialuronowy, trehaloza i niacynamid, kremy zapewniają wielopoziomowe, trwałe nawilżenie. 

Wzmacniać - prebiotyki i skwalan wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry, wspierając jej mikrobiom i zwiększając odporność na codzienne wyzwania.

Regenerować - formuły bogate w składniki takie jak witamina B12 i alantoina przynoszą natychmiastowe ukojenie dla skóry wrażliwej, wspierając w regeneracji i redukcji podrażnień. 

Idealna rutyna pielęgnacyjna dla każdego 

Nowe kremy zostały zaprojektowane tak, aby z łatwością dopasować się do każdej rutyny pielęgnacyjnej. Nacomi Next Level podnosi poprzeczkę w codziennej pielęgnacji, łącząc innowacyjność z dbałością o różnorodne potrzeby skóry. 

Dzięki tej nowej linii kremów możesz stworzyć własną, idealnie dopasowaną do Twojej cery rutynę, która zapewni jej wszystko, czego potrzebuje. 

Nie czekaj - odkryj nowości od Nacomi Next Level i pozwól swojej skórze poczuć różnicę już dziś.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.06.2025 13:21
Wilkinson zaskakuje rebrandingiem, chce “pokazać prawdę o damskim goleniu”
Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa” – prrzekonuje Edgewell Personal CareWilkinson mat.pras.

Na polskim rynku startuje kampania brandu Wilkinson Sword Intuition, której towarzyszyć będzie nowa platforma komunikacyjna „Na wszystkie włoski. Wszędzie.” (Any Hair, Anywhere). Marka chce zredefiniować dotychczasowy sposób mówienia o damskim goleniu.

Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce, skierowana do kobiet. Działania w naszym kraju są częścią szerszej europejskiej kampanii. Kampania potrwać ma do sierpnia i będzie kierowana do kobiet w wieku 18-45 lat. W polskiej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, młoda gwiazda rapu.

Kampania Wilkinson Sword Intuition „Any Hair, Anywhere” jest manifestem wolności wyboru, przekonując wprost, że golenie to sprawa indywidualna. Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów. Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. 

To podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki, mającej w założeniu odzwierciedlać intymne prawdy na temat golenia kobiet i prezentować wysokiej jakości narzędzia, zaprojektowane z myślą o niuansach kobiecego ciała.

Chociaż golenie jest częścią tego, co sprawia, że kobiety czują się piękne, większość z nich nie uważa tego za część swojego rytuału piękna ani za rzadki akt rozpieszczania, ale za niezbędną czynność pielęgnacyjną. Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa”. Badania pokazują, że prezentowane do tej pory podejścia nie są przykładem prawdziwych relacji kobiet z włosami na własnym ciele – tłumaczy zespół marketingu Edgewell Personal Care. – Prawda jest taka, że włosy rosną wszędzie: na nogach, twarzy, okolicach bikini, pod pachami, brzuchu, plecach, palcach u stóp i wielu innych miejscach, moglibyśmy tak wymieniać jeszcze długo. Jak do tej pory, żadna marka nie mówiła o tym otwarcie, szczerze i z odrobiną pozytywnego dystansu oraz humoru. Nasza kampania odważnie idzie tam, gdzie żadna inna nie była wcześniej. Skupiamy się na faktycznych doświadczeniach, pokazując kobietom, że jesteśmy marką, która je zna, rozumie i wspiera je w ich wyborach. Wilkinson Sword Intuition daje kobietom narzędzia, których potrzebują i mogą dbać o wszystkie włosy na własnym ciele w sposób, jaki uznają za stosowny – podkreślają przedstawiciele Edgewell Personal Care.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. czerwiec 2025 12:19