StoryEditor
Ciało
20.09.2024 15:50

Przełom w walce z rozstępami: Poznaj Mustela Essential Care

Przełom w walce z rozstępami: Poznaj Mustela Essential Care / Materiał Partnera

Branża dermokosmetyków przeznaczonych dla kobiet w ciąży stale ewoluuje, a Mustela od lat odgrywa w niej kluczową rolę. Dziś, jako lider w kategorii zapobiegania rozstępom w ciąży i po porodzie, z dumą prezentuje swój najnowszy produkt – Multifunkcje mleczko do ciała Mustela Essential Care.

Mustela Essential Care to przełomowa, bardziej ekologiczna i zaawansowana wersja legendarnego Kremu na rozstępy, który cieszy się uznaniem kobiet na całym świecie.

- Cieszy nas, że nasz Krem na rozstępy stał się dla przyszłych mam wyborem nr 1 pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa, jednak w Musteli nieustannie dążymy do doskonałości. Po latach doświadczeń, specjalistycznych badań i analiz potrzeb naszych konsumentek, wprowadziliśmy Mustela Essential Care jako odpowiedź na rosnące wymagania kobiet wobec sposobu pielęgnacji skóry w trakcie i po ciąży, w szczególności w walce z rozstępami  – mówi  Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience).

Naukowe podstawy innowacji

Nowe Multifunkcje mleczko Essential Care od Musteli to efekt zaawansowanych badań naukowych, opartych na Programie badawczym EV.E.I.L.S.. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych metod analitycznych, takich jak wizualizacja i kwantyfikacja parametrów skóry, mikroskopia konfokalna, czy biometrologia, naukowcy Laboratoires Expanscience zyskali dogłębne zrozumienie potrzeb skóry kobiet w ciąży i po porodzie. Okres ten to czas, w którym skóra wymaga intensywnej pielęgnacji – od nawilżenia, przez wzmocnienie bariery ochronnej, aż po regenerację i przywrócenie elastyczności.

Badania kliniczne potwierdzają, że aż 94% kobiet stosujących Mustela Essential Care potwierdziło, że produkt skutecznie zapobiega powstawaniu nowych rozstępów(1), wspierając jej naturalne procesy ochronne w okresie intensywnego rozciągania. Jednak mleczko Essential Care to nie tylko prewencja – jego zaawansowany skład działa również regenerująco na już istniejące rozstępy. 82% badanych kobiet, które stosowały produkt, zauważyło wyraźną poprawę w wyglądzie swojej skóry(2). Rozstępy stają się mniej widoczne, a skóra zyskuje na jędrności i elastyczności. To zasługa składników aktywnych, które dzięki opatentowanym procesom ekstrakcji, zostały wyodrębnione z drogocennych owoców marakui (olej z marakui, polifenole) – wzmacniają strukturę skóry i stymulują produkcję kolagenu sprawiając, że świeżo powstałe rozstępy stopniowo się spłycają.

Ponadto aż 77% kobiet stosujących Mustela Essential Care potwierdziło, że produkt łagodzi uczucie swędzenia(3), zapewniając skórze nawilżenie i ukojenie. Ponadto, szybko się wchłania, jest bezwonny, nie pozostawia lepkiej warstwy i zapewnia skórze natychmiastową ulgę, co czyni jego stosowanie wyjątkowo przyjemnym.

 

(1) Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologów na grupie 18-31 kobiet w ciąży w wieku od 22 do 35 lat samoocena po 3 miesiącach stosowania, samoocena 6 tygodni po porodzie.

(2)Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologów u 23 kobiet po porodzie w wieku od 22 do 38 lat przez okres 3 miesięcy (samoocena).

(3)Badanie instrumentalne/badanie kliniczne przeprowadzone po*d kontrolą dermatologów na grupie 18 do 31 kobiet ciężarnych w wieku od 22 do 35 lat: samoocena po 3 miesiącach stosowania.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.06.2025 13:21
Wilkinson zaskakuje rebrandingiem, chce “pokazać prawdę o damskim goleniu”
Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa” – prrzekonuje Edgewell Personal CareWilkinson mat.pras.

Na polskim rynku startuje kampania brandu Wilkinson Sword Intuition, której towarzyszyć będzie nowa platforma komunikacyjna „Na wszystkie włoski. Wszędzie.” (Any Hair, Anywhere). Marka chce zredefiniować dotychczasowy sposób mówienia o damskim goleniu.

Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce, skierowana do kobiet. Działania w naszym kraju są częścią szerszej europejskiej kampanii. Kampania potrwać ma do sierpnia i będzie kierowana do kobiet w wieku 18-45 lat. W polskiej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, młoda gwiazda rapu.

Kampania Wilkinson Sword Intuition „Any Hair, Anywhere” jest manifestem wolności wyboru, przekonując wprost, że golenie to sprawa indywidualna. Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów. Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. 

To podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki, mającej w założeniu odzwierciedlać intymne prawdy na temat golenia kobiet i prezentować wysokiej jakości narzędzia, zaprojektowane z myślą o niuansach kobiecego ciała.

Chociaż golenie jest częścią tego, co sprawia, że kobiety czują się piękne, większość z nich nie uważa tego za część swojego rytuału piękna ani za rzadki akt rozpieszczania, ale za niezbędną czynność pielęgnacyjną. Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa”. Badania pokazują, że prezentowane do tej pory podejścia nie są przykładem prawdziwych relacji kobiet z włosami na własnym ciele – tłumaczy zespół marketingu Edgewell Personal Care. – Prawda jest taka, że włosy rosną wszędzie: na nogach, twarzy, okolicach bikini, pod pachami, brzuchu, plecach, palcach u stóp i wielu innych miejscach, moglibyśmy tak wymieniać jeszcze długo. Jak do tej pory, żadna marka nie mówiła o tym otwarcie, szczerze i z odrobiną pozytywnego dystansu oraz humoru. Nasza kampania odważnie idzie tam, gdzie żadna inna nie była wcześniej. Skupiamy się na faktycznych doświadczeniach, pokazując kobietom, że jesteśmy marką, która je zna, rozumie i wspiera je w ich wyborach. Wilkinson Sword Intuition daje kobietom narzędzia, których potrzebują i mogą dbać o wszystkie włosy na własnym ciele w sposób, jaki uznają za stosowny – podkreślają przedstawiciele Edgewell Personal Care.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. lipiec 2025 06:31