StoryEditor
Włosy
22.03.2024 13:53

Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.

Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji. / Materiał Partnera
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji. / Materiał Partnera
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji. / Materiał Partnera
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji. / Materiał Partnera
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Długo wyczekiwane premiery 2023/24 od Veoli Botanica. Innowacje w trychologii i szerokie spectrum fotoprotekcji.
Gallery
W 2023/2024 marka Veoli Botanica, której produkty znane są z efektywności działania i wysokiej jakości składników naturalnego pochodzenia — nie tylko podąża za trendami, ale wręcz staje na ich czele, wprowadzając innowacje w dziedzinie trychologii i ochrony przeciwsłonecznej.

Premierowa linia trychologiczna, oparta na najnowszych osiągnięciach naukowych i bogatej wiedzy eksperckiej, nie tylko rewitalizuje włosy, ale również dba skutecznie o skórę głowy. Specjalne formuły produktów to prawdziwe bogactwo składników aktywnych. Znajdują się w nich kompleksy naturalnych ekstraktów roślinnych, które redukują utratę włosów, stymulują ich wzrost i zwiększają gęstość. Zawierają m.in. łagodząca inulinę, pobudzającą kofeinę, cynk PCA o właściwościach regenerujących oraz kompleks kwasów AHA — przywracający równowagę i regulujący procesy odnowy.

 

W skład nowej linii trychologicznej wchodzą:

 

  • nabłyszczająca maska laminująca do włosów z 3% VegeKer – Plus i 2% oleju z nasion piany łąkowej MAKE ME SHINE
  • złuszczająco – nawilżający peeling do skalpu z 3,2% kompleksem kwasów AHA/BHA i 1% sokiem z aloesu FEEL THE PEEL
  • normalizująco – łagodząca wciarka wodna z 3% Polyplant Hair i 3% ProRenew Complex CLR TM HAIR THE BALANCE
  • stymulująco – wzmacniająca wcierka wodna do skalpu z 3% Baicapil TM i 2% Sangmodanem GROW ME FASTER
  • stymulująco – wzmacniająco – regenerująca wcierka olejowa z 3% Natura-Tec Searenew TM i 3% Apiscalp ™ HAIRLY EVER AFTER

 

Produkty są sprawdzonym rozwiązaniem na aktualne problemy trychologiczne, a ich wysoką skuteczność potwierdzają niezależne laboratoria.

 

Drugą, długo wyczekiwaną premierą marki jest produkt z filtrem, który spełnia wszechstronne oczekiwania. To szerokopasmowy, lekki krem ochronny przeciw fotostarzeniu BUT FIRST, SUNSCREEN o działaniu nawilżająco-łagodzącym. Posiada bardzo wysokie filtry (SPF 50+ i PPD 28.9) i zapewnia szerokie spektrum ochrony zarówno przed UVA i UVB, jak i przed promieniowaniem podczerwonym (IR) oraz niebieskim (HEV) emitowanym przez słońce i monitory. Zawarte w nim trehaloza i witamina E znakomicie przeciwdziałają fotostarzeniu, odpowiedzialnemu nawet w 80% za procesy starzenia skóry.

Dzięki kompleksowi z bazylii azjatyckiej (tulsi), ostropestu plamistego i zielonej algi krem doskonale nawilża i koi skórę, także wrażliwą. Świetnie sprawdza się również pod makijaż, nie pozostawiając efektu bielenia i wyświecania. To bardzo wysoki standard w dziedzinie ochrony przeciwsłonecznej, zadowalający potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.

 

Zachęcamy do eksploracji możliwości, jakie oferuje marka Veoli Botanica w dziedzinie fotoprotekcji oraz pielęgnacji włosów i skóry głowy. Nowe produkty to absolutne hity w branży kosmetycznej, które z dnia na dzień cieszą się coraz większym powodzeniem wśród użytkowników. Oferując kosmetyki Veoli Botanica — oparte na najnowszych badaniach i jakościowych składnikach pochodzenia naturalnego — zbudujesz lojalność klientów i wzmocnisz swoją pozycję na rynku kosmetycznym.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
03.09.2024 14:25
Kosmetyki do włosów – jedna z najciekawszych kategorii na rynku. Napędzają ją włosomaniaczki i nowości wprowadzane przez marki
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa / fot. Marta Piechocka
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Stanowiska fryzjerskie w Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Ekspozycja kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Gallery

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Od kilku lat obserwujemy na polskim rynku wyraźny rozwój kategorii produktów do pielęgnacji włosów. Jest to jeden z najbardziej dynamicznych rynków pod względem wprowadzania innowacji i nowości.

Zdecydowanie jest to kategoria, która przechodzi znaczną ewolucję. Konsumenci w ramach kosmetyków do pielęgnacji włosów szukają czegoś więcej niż podstawowej pielęgnacji – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl Michał Rudecki, client director w NielsenIQ.

Według danych tej firmy badawczej, cała kategoria pielęgnacji włosów w ciągu ostatnich 12 miesięcy (liczonych do lipca 2024 r.) urosła wartościowo o 11,9 proc., wolumenowo zaś o 1,8 proc.

Największą część (39 proc.) rynku produktów do pielęgnacji włosów stanowią szampony, jest to też kategoria z TOP 5 największych wartościowo na całym kosmetycznym rynku w Polsce. Najdynamiczniej rozwija się jednak kategoria odżywek do włosów – rosnąc o 15,7 proc. wartościowo i 5 proc. wolumenowo rok do roku, a w niej wysokie dwucyfrowe wzrosty mają segmenty wcierek i peelingów.

–  Pokazuje to, że konsumenci w ramach tej kategorii coraz częściej sięgają po produkty już nie tylko kosmetyczne ale wręcz o charakterze leczniczym – komentuje Michał Rudecki.

Konsumenci coraz chętniej sięgają też po produkty profesjonalne, co spotyka się z reakcją retalierów. Sieci drogeryjne powiększają półkę z kosmetykami o jakości salonowej, a niektóre wręcz wprowadzają całe działy z produktami fryzjerskimi. Najdalej poszła sieć Super-Pharm w swoim nowym koncepcie sklepów Skin & Beauty.

– Kategoria produktów do włosów rosła po covidzie bardzo dynamicznie i w naszej ocenie będzie nadal rosła na poziomie dwucyfrowym. By móc wprowadzić do sprzedaży profesjonalne marki kosmetyczne otworzyliśmy w Skin & Beauty usługi fryzjerskie – mówiła prezes sieci Super-Pharm Poland Monika Kolaszyńska podczas otwarcia Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle, wyjaśniając jak doszło do tego, że udało się zbudować w sklepie tak dużą ofertę salonowych profesjonalnych marek produktów do włosów.

Czytaj więcej: Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty

Według Weroniki Gwiazdy z działu marketingu sieci drogerii Hebe, na rozwój kategorii kosmetyków do pielęgnacji włosów ma wpływ coraz większa wiedza konsumentów o sposobach pielęgnacji włosów, o składnikach kosmetyków o stosowaniu produktów.

– Dużą rolę odgrywają influencerzy, którzy efektywnie działają w tym obszarze. Dzięki nim rośnie zainteresowanie pielęgnacją włosów, co z kolei przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów, których do tej pory nie było, aktywnie reklamowanych online i wspieranych przez influencerów – mówi dla wiadomościkosmetyczne.pl Weronika Gwiazda.

Zaznacza, że oferta drogerii jest coraz bardziej obszerna, obejmuje wiele różnych kategorii – od naturalnych do profesjonalnych:

– Asortyment powiększa się, a drogerie starają się znacząco zbliżyć do kategorii profesjonalnej. Widoczny jest również trend inspirowania się wykorzystywaniem składników aktywnych stosowanych do tej pory w pielęgnacji twarzy przy tworzeniu produktów do włosów.

Według Edyty Kresińskiej, doradcy zarządu ds. marketingu w sieci drogerii Jawa, z roku na rok liczba kosmetyków do włosów stosowanych przez polskich konsumentów rośnie. – Wynika to przede wszystkim z indywidualizowania oferty przez producentów. Kosmetyki odpowiadają różnym typom włosów. Dziś nie jest to tylko szampon i odżywka. Jeśli szampon to zgodny z porowatością włosa, jeśli odżywka, to taka, która oprócz odżywiania poprawi nam np. kolor czy wygładzi strukturę. Marki skutecznie wprowadzają na rynek nowe kategorie produktów: galaretki do laminacji, zabiegi olejowania, masełka na końcówki, sztyfty na niesforne kosmyki. Coraz więcej kobiet sięga po tonery, które do tej pory były zarezerwowane tylko dla zabiegów fryzjerskich – mówi Edyta Kresińska.

Jej zdaniem w zakupach tej kategorii wyraźne odbicie ma trend włosomaniaczek – czyli dziewczyn, dla których piękny wygląd włosów jest priorytetemi, i które o ich pielęgnacji wiedzą wszystko – podsycany przez media społecznościowe.  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
05.08.2024 09:18
Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczek
Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczekMateriał Partnera

Marka Yoskine, znana z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, weszła w kategorię produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Na rynek trafiła właśnie linia Hair Clinic Mezo-Therapy inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. To odpowiedź firmy Dax Cosmetics na konsumencki trend rosnących wymagań w stosunku do kosmetyków do włosów.

Wśród konsumentów świadomość dotycząca pielęgnacji włosów i skóry głowy stale rośnie. Podobnie jak ich wymagania wobec kosmetyków z tej kategorii produktowej. Dlatego marka Yoskine, znana dotąd z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, postanowiła wejść w nową dla siebie kategorię. Właśnie  zaoferowała produkty, które są odpowiedzią na potrzeby najbardziej zagorzałych włosomaniaczek i włosomaniaków, ale także laików w tym temacie.

Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics, mówi:

Wprowadzenie nowej kategorii produktów jest strategicznym krokiem w rozwoju marki Yoskine, ale także naszej organizacji. Rynek kosmetyków dynamicznie się rozwija, a my chcemy zaoferować naszym klientom innowacyjne produkty, które odpowiadają na ich potrzeby i aspiracje.

Hair Clinic Mezo-Therapy to linia inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. Jak zapewnia dyrektor marketingu, została stworzona z myślą o zdrowiu i pięknie włosów, ale także skóry głowy – od której wszystko, w temacie włosów, się zaczyna. Produkty nie tylko pielęgnują, ale przede wszystkim regenerują i wzmacniają włosy. Odżywiają i pobudzają skórę głowy, pozwalając na osiągnięcie w domu efektów niczym w profesjonalnej pielęgnacji w gabinecie fryzjerskim.

Decyzja o wejściu w nową kategorię produktową wynika z naszej misji dostarczania wysokiej jakości kosmetyków, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Jako firma nieustająco się rozwijamy, poszerzając nasze kompetencje i wiedzę tak, aby dostarczać konsumentom innowacyjne, zaawansowane technologicznie produkty. Jesteśmy przekonani, że nowa linia przyczyni się do umocnienia pozycji marki Yoskine na rynku kosmetycznym oraz zbudowania jeszcze silniejszej relacji z naszymi klientami

– dodaje Dorota Dobrzycka.

image
 Linia Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

W kosmetykach Hair Clinic Mezo-Therapy zastosowano innowacyjne, naturalne bio-mikroigły z gąbki morskiej Spongilla Spicules, które pobudzają skórę od wewnątrz do intensywnej samoregeneracji. Mimo silnego działania nie są wyczuwalne i nie kłują, a efektem ich działania jest poprawa kondycji skóry głowy i włosów u nasady.

Dodatkowo, każdy z produktów został oparty na nowatorskiej technologii, która wykorzystywana jest obecnie we wszystkich kosmetykach Yoskine – In’detox & Yo’active. Została ona zainspirowana odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Technologia łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem pielęgnacyjnym. Głęboko oczyszcza, przez co dostarczane do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej, przywracając włosom blask oraz naturalne piękno.

Produkty, wchodzące w skład linii to wcierka wzmacniająca, peeling trychologiczny, szampony: oczyszczający i wzmacniający (dostępne w dwóch różnych pojemnościach), odżywka regenerująca oraz profesjonalny zabieg laminacji, który ekspresowo wygładza włosy.

image
Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Dzięki zawartości stimu-kofeiny™, poprawia mikrokrążenie skóry głowy, przyczyniając się do stymulacji włosów do wzrostu oraz zapobiega ich wypadaniu. Odczuwalny efekt przyjemnego ciepła – nasilenie zależne od wrażliwości skóry głowy. Cena: 39,99 zł/150 ml

Sposób użycia: Stosujemy 2-3 razy w tygodniu przed myciem włosów. Nakładamy bezpośrednio na skórę głowy i wykonujemy delikatny masaż. Pozostawiamy na minimum 30 minut, a następnie zmywamy szamponem.

 

 

image
Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko oczyszcza, reguluje produkcję sebum oraz stymuluje wzrost włosów, dzięki poprawie mikrokrążenia pobudzającego mieszki włosowe. Ponadto silnie pielęgnuje skórę głowy i włosy u nasady. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Nakładamy peeling na wilgotną skórę głowy, a następnie kolistymi ruchami wykonujemy masaż. Spłukujemy obficie wodą. Po zabiegu myjemy włosy szamponem. Dla najlepszych rezultatów stosujemy regularnie raz w tygodniu.

 

image
Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko  oczyszcza,  a  także  chroni  przed  odkładaniem się zanieczyszczeń oraz jonów metali. Włosy zyskują zdrowy wygląd i są bardziej podatne na dobroczynne działanie składników aktywnych. Cena: 24,99 zł/200 ml; 34,99 zł /350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji.

 

image
Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Dzięki zawartości kofeiny, niacynamidu i bio-kompleksu 5 minerałów wzmacnia i odżywia cebulki, zapobiega nadmiernej utracie włosów oraz wygładza ich strukturę. Cena: 26,99 zł/200 ml; 39,99 zł/350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji.

 

image
Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Wzmacnia osłabione włosy i długotrwale nawilża. Dzięki zawartości oleju Tsubaki, biotyny i biokompleksu pięciu minerałów, odżywka, działając intensywnie odżywczo, zapewnia włosom jedwabistą miękkość, blask i elastyczność. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość odżywki rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na 5 min. Następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą.

 

 

 

image
Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Domyka łuski włosa i pomaga w uzyskaniu efektu lśniącej tafli włosów. Zabieg sprawia, że pasma błyszczą, nie są przesuszone i zyskują witalność. Dzięki połączeniu witaminy E, ceramidów, peptydu i biotyny, maska-zabieg intensywnie regeneruje i wzmacnia strukturę włosów. Kuracja szczególnie polecana jest do włosów, które są pozbawione elastyczności i blasku. Cena: 44,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość zabiegu-maski rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na kilka minut, a najlepiej na pół godziny. Po upływie tego czasu obficie spłukujemy ciepłą wodą.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. listopad 2024 02:21