StoryEditor
Włosy
25.10.2023 15:31

Jakie fryzury będą modne jesienią i zimą 2023

Moda moda, ale zawsze najlepszym wyborem jest ta fryzura, w której czujemy się dobrze i która współgra z wizerunkiem / L‘Oreal Professionel
Jakie fryzury i cięcia zdominują tę jesień i zimę? Jaka paleta barw będzie królować w koloryzacji? Po jakie akcesoria i dodatki warto będzie sięgnąć, aby uzyskać spektakularne efekty? Odpowiedzi na te pytania szukamy wraz z marką L’Oréal Professionnel Paris.

Eksperci marki L’Oréal Professionnel Paris utrzymują, że stylizacje, które w najbliższym czasie będą często widziane na ulicach to luźne loki, skręt w stylu beach waves i zmierzwione włosy w dzikim klimacie spontanicznego, pozornie niewymuszonego looku.

image
L‘Oreal Professionel

Nie mniej popularne będą upięcia i koki, ale tak samo jak w przypadku rozpuszczonych włosów – te również przybiorą pozornie niedbały i swobodny charakter z efektem full volume. Wielbicielki grzywek także znajdą tej jesieni swój środek wyrazu, dzięki wyjątkowo popularnym zwichrzonym i nieregularnym formom.

W trendach będą też inspiracje latami 80. i 90., a wiec m.in. cięcie Wolf Cut. Odejmująca lat, energetyczna i podkreślająca charakter osobowości fryzura sprawdzi się przy wielu długościach i różnych kształtach twarzy. Co więcej, taki look pasować będzie kobietom w każdym wieku i może przyjmować nieskończenie wiele wersji, dając za każdym razem nowy efekt. Dzięki zwiększeniu objętości poprzez niesymetryczne cieniowanie na całej długości, wielowarstwowe cięcie Wolf Cut sprawdzi się zarówno u posiadaczek cieńszych, jak i grubszych włosów.

Kolejną propozycją na topie będzie nieco bardziej uporządkowane strzyżenie w stylu Chin Length Bob, w którym poziom luzu i swobody może być dopasowany do temperamentu. Z założenia jednak ta fryzura trzyma się nieco bardziej w ryzach. Przypadnie więc do gustu kobietom poszukującym bardziej klasycznych form. Długość tego cięcia będzie świetnie harmonizowała z wąskimi twarzami o wyraźnie zarysowanej linii szczęki.

 

Rozświetlające trendy w koloryzacji

 

W koloryzacji marka L’Oréal Professionnel Paris w tym sezonie nadal stawia na French Balayage Pearls. To dwuetapowa technika, która łączy płynne rozjaśnianie ze zneutralizowanym tonowaniem.

Stosowane tu perłowe odcienie Dia light i innowacyjna technika Pearls Framing pozwolą dodać pazura klasycznym stylizacjom i rozświetlą codzienny look, dodając mu świeżości. A dzięki technice Double Face Framing i produktom z gamy Blond Studio uzyskamy efekt podkreślenia oprawy wokół twarzy – czytamy w materiałach L’Oréal Professionnel Paris.

Marka zapewnia, że odcienie Dia light spełnią oczekiwania kobiet poszukujących chłodnych tonów z wykończeniem perłowego połysku, a także wielbicielek beżowego, ciepłego looku. Podpowiada, by fryzurę dopełnić perłowymi spinkami lub opaskami w stylu glamour.

image
L‘Oreal Professionel

 

Odbudowa włosów na poziomie molekularnym

 

Sezon jesień-zima 2023 będzie miał więc wiele do zaoferowania w kwestii koloryzacji i stylizacji włosów. Żeby uzyskać pożądany efekt, należy jednak pamiętać o pielęgnacji i ochronie – tylko z ich zachowaniem możliwe jest osiągnięcie rezultatu zadbanej struktury, odpowiedniej płynności włosa, pięknego połysku i zdrowych końcówek.

image
L‘Oreal Professionel

Według ekspertów L’Oréal Professionnel Paris idealną bazą dla pielęgnacji są aminokwasy, w tym arginina, glicyna, seryna, tyrozyna i kwas glutaminowy oraz łączące je peptydy, które pozwalają zregenerować strukturę włosów, przywrócić ich elastyczność, płynność i siłę oraz zapewnić długotrwałą odbudowę molekularną. Marka przypomina też o ochronie włosów podczas stylizacji z wykorzystaniem gorącego powietrza.

 

Szukajmy inspiracji ale nie zapominajmy o własnych preferencjach

 

Szukając inspiracji w sezonie jesienno-zimowym warto poza wskazówkami i prognozami ekspertów, sugerować się osobami znanymi ze świata muzyki i czerwonych dywanów. Na szczególną uwagę zasługują te najbardziej wyraziste osobistości, które lubią zaskakiwać, udowadniając, że każdy może wyrażać siebie fryzurą. Jenna Ortega, Miley Cyrus czy Billie Eilish to z pewnością gwiazdy, które warto obserwować w kontekście trendów w stylizacji włosów.

– Nie należy jednak zapominać przy tym wszystkim o własnych preferencjach i stylu – zawsze najlepszym wyborem jest ta fryzura, w której czujemy się dobrze i która współgra z całym wizerunkiem. A jeżeli aktualne trendy do takiego looku inspirują i można jednocześnie wpisać się w to, co w najbliższym czasie będzie najmodniejsze – to tylko dodatkowy argument za – podsumowują eksperci L’Oréal Professionnel Paris.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24
Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy
Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektuOnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.06.2025 19:05
Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie…
Shakira i jej nowa marka kosmetyków do włosów Isima. Czy okaże się konkurencją dla Beyonce i Cécred?

Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera.

Marka nazywa się Isima, a hasło to „Más es más” (po hiszpańsku: „więcej znaczy więcej”). Nie podano do tej pory oficjalnie daty premiery. Wiadomo jedynie, że Shakira zaprezentuje linię produktów, przeznaczonych do walki z największymi problemami włosów: puszeniem się, suchością i uszkodzeniami. 

Kariera 48-letniej Shakiry to już kilka dekad wyznaczania trendów w muzyce rozrywkowej, a także charakterystyczny taniec i bujna grzywa włosów. Tym razem, wzorem wielu koleżanek z branży, Shakira będzie twarzą własnej marki kosmetycznej, skupiając się właśnie na włosach.

Zobacz też: Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria

Pierwszy post na Instagramie marki Isima to przegląd jej najbardziej charakterystycznych fryzur – od naturalnych ciemnych czy kasztanowych loków po rozjaśnione, proste pasma.

Włosy zawsze były znaczącą częścią tego, kim jestem na scenie i w moim codziennym życiu. Patrząc wstecz, widzę, jak bardzo sposób, w jaki nosiłam włosy, definiował epokę, w której żyłam, oraz to jak się wtedy czułam – napisała gwiazda w inauguracyjnym poście. Zapowiedziała przy tym, że „nadchodzi więcej”.

Wprowadzanie marki Shakiry odbywa się powoli, wzbudzając zaciekawienie i atmosferę oczekiwania wśród fanów (prawie wszystkie wpisy i komentarze na Instagramie są hiszpańskojęzyczne). Można też wysnuć wniosek, że Shakira i jej kultowe, nieujarzmione włosy będą stanowić ważny punkt dla marketingu Isimy.

Przewiduje się, że linia będzie obejmować szampony, odżywki, kuracje i produkty do koloryzacji włosów, opracowane przez samą Shakirę lub w odpowiedzi na jej własne problemy z teksturowanymi włosami (puszenie się, suchość). 

Informacje o premierze kolejnej “gwiazdorskiej” marki wywołały mieszane reakcje – szczególnie w obliczu regularnych premier kosmetyków, firmowanych przez gwiazdy, celebrytów, influencerów. “Na rynku zatłoczonym markami tego typu sceptycyzm wydaje się czymś zrozumiałym. Jednak wielu postrzega wejście Shakiry jako bardziej uzasadnione, wskazując na  jej wieloletni, wyraźny związek z włosami w trakcie jej całej kariery” – komentuje portal beautyscene. net.

O markach firmowanych przez polskich celebrytów przeczytasz w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. czerwiec 2025 10:01