StoryEditor
Włosy
03.01.2022 00:00

Jakie suszarki wybierają włosomaniaczki?

Dobra suszarka do włosów nie tylko nie zaszkodzi Twoim włosom, ale sprawi, że będą piękne i lśniące.

Interesujesz się prawidłową pielęgnacją włosów? Wypróbowujesz różne z polecanych kosmetyków, odżywiasz intensywnie swoją czuprynę, używasz wcierek do skóry głowy, olejujesz, peelingujesz, unikasz stosowania substancji chemicznych w swoich kosmetykach do włosów i skalpu, prostownic, lokówek?

A co z suszarką do włosów? Nawet jeśli zwykle pozostawiasz swoją głowę do samoczynnego wyschnięcia, powinnaś posiadać suszarkę, która przyda się podczas wizyty na basenie i w sytuacjach awaryjnych, gdy musisz wyjść z domu niedługo po umyciu włosów.

Bezpieczna suszarka do włosów

Przyjrzyjmy się temu, w co powinien być wyposażony taki sprzęt, jakie dodatkowe funkcje posiadać, by nie szkodził włosom.

  • Regulacja temperatury - od dawna nie jest tajemnicą, że gorące powietrze z suszarki wywiera negatywny wpływ na kondycję włosa. Niższa temperatura jest dla niego znacznie bardziej polecana, nie powoduje przesuszenia i domyka łuski włosowe.
  • Jonizacja - zmniejsza ona efekt puszenia włosów i ich elektryzowania się. Neutralizacja jonów dodatnich, które pojawiają się na włosach podczas procesu suszenia, ułatwi układanie fryzury i ujarzmienia niesfornych pukli. Jonizacja jest przydatna szczególnie w okresie jesienno - zimowym. Włosy są wówczas mocniej narażone na przesuszenie z powodu centralnego ogrzewania, a także regularnie pocierane czapką czy swetrem. Zneutralizowanie jonów pozwoli Ci na uzyskanie pięknego połysku.

Na co zwrócić uwagę kupując suszarkę do włosów?

Jednym z bardzo istotnych parametrów, które warto wziąć pod uwagę, jest moc urządzenia. Najlepiej wybrać taką od 2000 W. Będzie skuteczniejsze i szybciej poradzi sobie z długimi włosami. Nawet jeśli aktualnie są krótko ostrzyżone, pamiętaj, że suszarka do włosów jest zakupem na lata, a kobiecie zwykle trudno przewidzieć fryzurę, jaką będzie nosić w dalszej przyszłości.

Kolejnym istotny punkt to długość kabla. Zbyt krótki może ograniczać Twoje możliwości stylizacji włosów w komfortowych warunkach. Nawet jeśli w domu masz gniazdko obok lustra, problem może się pojawić na wyjeździe, w hotelu lub po przeprowadzce.

Zanim dokonasz wyboru konkretnego modelu, rozważ, czy przydadzą Ci się wymienne końcówki do suszarki. Dyfuzor ułatwi układanie loków, a koncentrator przyspieszy suszenie, ułatwiając czynności stylizacyjne.

Sprawdź oferty suszarek do włosów na https://www.morele.net. Możesz wygodnie przefiltrować wyniki wyszukiwania po interesujących Cię funkcjach i parametrach.

Pielęgnacja włosów, a suszenie

Niektóre kobiety, przykładające dużą wagę do dbania o swoją fryzurę, są sceptycznie nastawione do korzystania z suszarek. Warto wiedzieć, że używając dobrego sprzętu, nie wyrządzisz swoim włosom krzywdy. Co więcej, suszenie z pewnością jest bezpieczniejsze, niż kładzenie się spać z mokrymi włosami.

Pamiętaj jednak, by zawsze używać preparatów termoochronnych, a strumień powietrza kierować z góry na dół. Pomoże to zamknąć łuski, sprawiając, że włosy będą lśniące i zabezpieczone przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Istotne jest również to, by suszarkę trzymać w pewnej odległości od włosów, działając rozproszonym powietrzem i często zmieniać jej położenie, nie suszyć zbyt długo jednego pasma.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24
Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy
Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektuOnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.06.2025 19:05
Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie…
Shakira i jej nowa marka kosmetyków do włosów Isima. Czy okaże się konkurencją dla Beyonce i Cécred?

Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera.

Marka nazywa się Isima, a hasło to „Más es más” (po hiszpańsku: „więcej znaczy więcej”). Nie podano do tej pory oficjalnie daty premiery. Wiadomo jedynie, że Shakira zaprezentuje linię produktów, przeznaczonych do walki z największymi problemami włosów: puszeniem się, suchością i uszkodzeniami. 

Kariera 48-letniej Shakiry to już kilka dekad wyznaczania trendów w muzyce rozrywkowej, a także charakterystyczny taniec i bujna grzywa włosów. Tym razem, wzorem wielu koleżanek z branży, Shakira będzie twarzą własnej marki kosmetycznej, skupiając się właśnie na włosach.

Zobacz też: Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria

Pierwszy post na Instagramie marki Isima to przegląd jej najbardziej charakterystycznych fryzur – od naturalnych ciemnych czy kasztanowych loków po rozjaśnione, proste pasma.

Włosy zawsze były znaczącą częścią tego, kim jestem na scenie i w moim codziennym życiu. Patrząc wstecz, widzę, jak bardzo sposób, w jaki nosiłam włosy, definiował epokę, w której żyłam, oraz to jak się wtedy czułam – napisała gwiazda w inauguracyjnym poście. Zapowiedziała przy tym, że „nadchodzi więcej”.

Wprowadzanie marki Shakiry odbywa się powoli, wzbudzając zaciekawienie i atmosferę oczekiwania wśród fanów (prawie wszystkie wpisy i komentarze na Instagramie są hiszpańskojęzyczne). Można też wysnuć wniosek, że Shakira i jej kultowe, nieujarzmione włosy będą stanowić ważny punkt dla marketingu Isimy.

Przewiduje się, że linia będzie obejmować szampony, odżywki, kuracje i produkty do koloryzacji włosów, opracowane przez samą Shakirę lub w odpowiedzi na jej własne problemy z teksturowanymi włosami (puszenie się, suchość). 

Informacje o premierze kolejnej “gwiazdorskiej” marki wywołały mieszane reakcje – szczególnie w obliczu regularnych premier kosmetyków, firmowanych przez gwiazdy, celebrytów, influencerów. “Na rynku zatłoczonym markami tego typu sceptycyzm wydaje się czymś zrozumiałym. Jednak wielu postrzega wejście Shakiry jako bardziej uzasadnione, wskazując na  jej wieloletni, wyraźny związek z włosami w trakcie jej całej kariery” – komentuje portal beautyscene. net.

O markach firmowanych przez polskich celebrytów przeczytasz w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. czerwiec 2025 16:44