StoryEditor
Włosy
26.10.2023 09:27

Lśniące i gładkie włosy - jak to zrobić?

Włosy pełne blasku są marzeniem wielu z nas. Jak jednak uzyskać włosy, które zawsze będą wyglądać zdrowo i promiennie? Dobra pielęgnacja włosów jest kluczowa, a za pomocą odpowiednich produktów, możemy osiągnąć zaskakujące efekty.

Wybierz odpowiedni szampon i odżywkę

Odpowiednia pielęgnacja jest jednym z niezbędnych kroków do uzyskania lśniących i gładkich włosów. Co warto przetestować?

Seria produktów Smoothing System od MUDII, jak zapewnia producent, ma za zadanie przywrócić potencjał każdych włosów… I robi to, przynosząc zaskakujące efekty wygładzenia i zdyscyplinowania już po pierwszym użyciu.

Szampon oczyszcza, ale nie tylko. Zaskakuje efektem gładkości i sprężystości oraz nietypowym dla szamponów wygładzających wyraźnym odbiciem włosów od nasady. Nadaje włosom blask. Już po pierwszym użyciu Twoje włosy będą czyste, gładkie, lśniące i bardziej podatne na stylizację.

Kolejnym krokiem jest odżywka - Smoothing Conditioner zapewnia włosom blask, sypkość i zdyscyplinowanie bez uczucia obciążenia. Działa już po pierwszym użyciu, czyniąc włosy bardziej podatne na stylizację.

Efekt wygładzenia widoczny jest już po wysuszeniu.

Regularnie używaj masek do włosów

Pamiętaj o używaniu maski, około 1-2 razy na tydzień. Maska z tej samej serii od marki MUDII to prawdziwy eliksir dla suchych i zniszczonych włosów. Wnika głęboko w strukturę włosa, przywraca dobrą kondycję, wygładza i odbudowuje, pozostawiając włosy nawilżone i odżywione. Regularne stosowanie maski zwiększa elastyczność, blask i chroni kolor, pomagając jednocześnie w utrzymaniu włosów zdyscyplinowanych i pełnych życia.

Co jest ważne przy używaniu kosmetyków MUDII?

  • Myjąc włosy, pamiętaj aby robić to dwukrotnie, dzięki temu dogłębnie oczyścisz włosy.

  • Używając odżywki lub maski, pamiętaj aby wczesać produkt we włosy i pozostawić przez określony na opakowaniu czas - nie musisz trzymać produktów na włosach dłużej niż jest to zalecane.

  • Po umyciu włosów, dla uzyskania oczekiwanego efektu, pamiętaj aby dokładnie je wysuszyć suszarką. Unikaj jednak zbyt wysokich temperatur.

Pamiętaj.

Stosowanie prostownic, lokówek i suszarek na wysokich temperaturach może prowadzić do przesuszenia i uszkodzenia włosów. Aby chronić włosy przed wysokimi temperaturami, warto stosować kosmetyki, które zapewniają ochronę i regenerację.

Stosuj zdrową dietę

Chcąc mieć gładkie i piękne włosy nie możemy zapominać o odżywianiu ich od wewnątrz. Dieta bogata w witaminy i minerały jest niezbędna dla zdrowia i piękna włosów. Zbilansowane odżywianie wpływa na kondycję włosów od środka, sprawiając, że są one mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
03.09.2024 14:25
Kosmetyki do włosów – jedna z najciekawszych kategorii na rynku. Napędzają ją włosomaniaczki i nowości wprowadzane przez marki
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa / fot. Marta Piechocka
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Stanowiska fryzjerskie w Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Ekspozycja kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Gallery

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Od kilku lat obserwujemy na polskim rynku wyraźny rozwój kategorii produktów do pielęgnacji włosów. Jest to jeden z najbardziej dynamicznych rynków pod względem wprowadzania innowacji i nowości.

Zdecydowanie jest to kategoria, która przechodzi znaczną ewolucję. Konsumenci w ramach kosmetyków do pielęgnacji włosów szukają czegoś więcej niż podstawowej pielęgnacji – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl Michał Rudecki, client director w NielsenIQ.

Według danych tej firmy badawczej, cała kategoria pielęgnacji włosów w ciągu ostatnich 12 miesięcy (liczonych do lipca 2024 r.) urosła wartościowo o 11,9 proc., wolumenowo zaś o 1,8 proc.

Największą część (39 proc.) rynku produktów do pielęgnacji włosów stanowią szampony, jest to też kategoria z TOP 5 największych wartościowo na całym kosmetycznym rynku w Polsce. Najdynamiczniej rozwija się jednak kategoria odżywek do włosów – rosnąc o 15,7 proc. wartościowo i 5 proc. wolumenowo rok do roku, a w niej wysokie dwucyfrowe wzrosty mają segmenty wcierek i peelingów.

–  Pokazuje to, że konsumenci w ramach tej kategorii coraz częściej sięgają po produkty już nie tylko kosmetyczne ale wręcz o charakterze leczniczym – komentuje Michał Rudecki.

Konsumenci coraz chętniej sięgają też po produkty profesjonalne, co spotyka się z reakcją retalierów. Sieci drogeryjne powiększają półkę z kosmetykami o jakości salonowej, a niektóre wręcz wprowadzają całe działy z produktami fryzjerskimi. Najdalej poszła sieć Super-Pharm w swoim nowym koncepcie sklepów Skin & Beauty.

– Kategoria produktów do włosów rosła po covidzie bardzo dynamicznie i w naszej ocenie będzie nadal rosła na poziomie dwucyfrowym. By móc wprowadzić do sprzedaży profesjonalne marki kosmetyczne otworzyliśmy w Skin & Beauty usługi fryzjerskie – mówiła prezes sieci Super-Pharm Poland Monika Kolaszyńska podczas otwarcia Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle, wyjaśniając jak doszło do tego, że udało się zbudować w sklepie tak dużą ofertę salonowych profesjonalnych marek produktów do włosów.

Czytaj więcej: Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty

Według Weroniki Gwiazdy z działu marketingu sieci drogerii Hebe, na rozwój kategorii kosmetyków do pielęgnacji włosów ma wpływ coraz większa wiedza konsumentów o sposobach pielęgnacji włosów, o składnikach kosmetyków o stosowaniu produktów.

– Dużą rolę odgrywają influencerzy, którzy efektywnie działają w tym obszarze. Dzięki nim rośnie zainteresowanie pielęgnacją włosów, co z kolei przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów, których do tej pory nie było, aktywnie reklamowanych online i wspieranych przez influencerów – mówi dla wiadomościkosmetyczne.pl Weronika Gwiazda.

Zaznacza, że oferta drogerii jest coraz bardziej obszerna, obejmuje wiele różnych kategorii – od naturalnych do profesjonalnych:

– Asortyment powiększa się, a drogerie starają się znacząco zbliżyć do kategorii profesjonalnej. Widoczny jest również trend inspirowania się wykorzystywaniem składników aktywnych stosowanych do tej pory w pielęgnacji twarzy przy tworzeniu produktów do włosów.

Według Edyty Kresińskiej, doradcy zarządu ds. marketingu w sieci drogerii Jawa, z roku na rok liczba kosmetyków do włosów stosowanych przez polskich konsumentów rośnie. – Wynika to przede wszystkim z indywidualizowania oferty przez producentów. Kosmetyki odpowiadają różnym typom włosów. Dziś nie jest to tylko szampon i odżywka. Jeśli szampon to zgodny z porowatością włosa, jeśli odżywka, to taka, która oprócz odżywiania poprawi nam np. kolor czy wygładzi strukturę. Marki skutecznie wprowadzają na rynek nowe kategorie produktów: galaretki do laminacji, zabiegi olejowania, masełka na końcówki, sztyfty na niesforne kosmyki. Coraz więcej kobiet sięga po tonery, które do tej pory były zarezerwowane tylko dla zabiegów fryzjerskich – mówi Edyta Kresińska.

Jej zdaniem w zakupach tej kategorii wyraźne odbicie ma trend włosomaniaczek – czyli dziewczyn, dla których piękny wygląd włosów jest priorytetemi, i które o ich pielęgnacji wiedzą wszystko – podsycany przez media społecznościowe.  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
05.08.2024 09:18
Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczek
Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczekMateriał Partnera

Marka Yoskine, znana z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, weszła w kategorię produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Na rynek trafiła właśnie linia Hair Clinic Mezo-Therapy inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. To odpowiedź firmy Dax Cosmetics na konsumencki trend rosnących wymagań w stosunku do kosmetyków do włosów.

Wśród konsumentów świadomość dotycząca pielęgnacji włosów i skóry głowy stale rośnie. Podobnie jak ich wymagania wobec kosmetyków z tej kategorii produktowej. Dlatego marka Yoskine, znana dotąd z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, postanowiła wejść w nową dla siebie kategorię. Właśnie  zaoferowała produkty, które są odpowiedzią na potrzeby najbardziej zagorzałych włosomaniaczek i włosomaniaków, ale także laików w tym temacie.

Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics, mówi:

Wprowadzenie nowej kategorii produktów jest strategicznym krokiem w rozwoju marki Yoskine, ale także naszej organizacji. Rynek kosmetyków dynamicznie się rozwija, a my chcemy zaoferować naszym klientom innowacyjne produkty, które odpowiadają na ich potrzeby i aspiracje.

Hair Clinic Mezo-Therapy to linia inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. Jak zapewnia dyrektor marketingu, została stworzona z myślą o zdrowiu i pięknie włosów, ale także skóry głowy – od której wszystko, w temacie włosów, się zaczyna. Produkty nie tylko pielęgnują, ale przede wszystkim regenerują i wzmacniają włosy. Odżywiają i pobudzają skórę głowy, pozwalając na osiągnięcie w domu efektów niczym w profesjonalnej pielęgnacji w gabinecie fryzjerskim.

Decyzja o wejściu w nową kategorię produktową wynika z naszej misji dostarczania wysokiej jakości kosmetyków, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Jako firma nieustająco się rozwijamy, poszerzając nasze kompetencje i wiedzę tak, aby dostarczać konsumentom innowacyjne, zaawansowane technologicznie produkty. Jesteśmy przekonani, że nowa linia przyczyni się do umocnienia pozycji marki Yoskine na rynku kosmetycznym oraz zbudowania jeszcze silniejszej relacji z naszymi klientami

– dodaje Dorota Dobrzycka.

image
 Linia Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

W kosmetykach Hair Clinic Mezo-Therapy zastosowano innowacyjne, naturalne bio-mikroigły z gąbki morskiej Spongilla Spicules, które pobudzają skórę od wewnątrz do intensywnej samoregeneracji. Mimo silnego działania nie są wyczuwalne i nie kłują, a efektem ich działania jest poprawa kondycji skóry głowy i włosów u nasady.

Dodatkowo, każdy z produktów został oparty na nowatorskiej technologii, która wykorzystywana jest obecnie we wszystkich kosmetykach Yoskine – In’detox & Yo’active. Została ona zainspirowana odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Technologia łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem pielęgnacyjnym. Głęboko oczyszcza, przez co dostarczane do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej, przywracając włosom blask oraz naturalne piękno.

Produkty, wchodzące w skład linii to wcierka wzmacniająca, peeling trychologiczny, szampony: oczyszczający i wzmacniający (dostępne w dwóch różnych pojemnościach), odżywka regenerująca oraz profesjonalny zabieg laminacji, który ekspresowo wygładza włosy.

image
Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Dzięki zawartości stimu-kofeiny™, poprawia mikrokrążenie skóry głowy, przyczyniając się do stymulacji włosów do wzrostu oraz zapobiega ich wypadaniu. Odczuwalny efekt przyjemnego ciepła – nasilenie zależne od wrażliwości skóry głowy. Cena: 39,99 zł/150 ml

Sposób użycia: Stosujemy 2-3 razy w tygodniu przed myciem włosów. Nakładamy bezpośrednio na skórę głowy i wykonujemy delikatny masaż. Pozostawiamy na minimum 30 minut, a następnie zmywamy szamponem.

 

 

image
Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko oczyszcza, reguluje produkcję sebum oraz stymuluje wzrost włosów, dzięki poprawie mikrokrążenia pobudzającego mieszki włosowe. Ponadto silnie pielęgnuje skórę głowy i włosy u nasady. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Nakładamy peeling na wilgotną skórę głowy, a następnie kolistymi ruchami wykonujemy masaż. Spłukujemy obficie wodą. Po zabiegu myjemy włosy szamponem. Dla najlepszych rezultatów stosujemy regularnie raz w tygodniu.

 

image
Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko  oczyszcza,  a  także  chroni  przed  odkładaniem się zanieczyszczeń oraz jonów metali. Włosy zyskują zdrowy wygląd i są bardziej podatne na dobroczynne działanie składników aktywnych. Cena: 24,99 zł/200 ml; 34,99 zł /350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji.

 

image
Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Dzięki zawartości kofeiny, niacynamidu i bio-kompleksu 5 minerałów wzmacnia i odżywia cebulki, zapobiega nadmiernej utracie włosów oraz wygładza ich strukturę. Cena: 26,99 zł/200 ml; 39,99 zł/350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji.

 

image
Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Wzmacnia osłabione włosy i długotrwale nawilża. Dzięki zawartości oleju Tsubaki, biotyny i biokompleksu pięciu minerałów, odżywka, działając intensywnie odżywczo, zapewnia włosom jedwabistą miękkość, blask i elastyczność. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość odżywki rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na 5 min. Następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą.

 

 

 

image
Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Domyka łuski włosa i pomaga w uzyskaniu efektu lśniącej tafli włosów. Zabieg sprawia, że pasma błyszczą, nie są przesuszone i zyskują witalność. Dzięki połączeniu witaminy E, ceramidów, peptydu i biotyny, maska-zabieg intensywnie regeneruje i wzmacnia strukturę włosów. Kuracja szczególnie polecana jest do włosów, które są pozbawione elastyczności i blasku. Cena: 44,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość zabiegu-maski rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na kilka minut, a najlepiej na pół godziny. Po upływie tego czasu obficie spłukujemy ciepłą wodą.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:56