StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24

Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu / OnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.06.2025 19:05
Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie…
Shakira i jej nowa marka kosmetyków do włosów Isima. Czy okaże się konkurencją dla Beyonce i Cécred?

Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera.

Marka nazywa się Isima, a hasło to „Más es más” (po hiszpańsku: „więcej znaczy więcej”). Nie podano do tej pory oficjalnie daty premiery. Wiadomo jedynie, że Shakira zaprezentuje linię produktów, przeznaczonych do walki z największymi problemami włosów: puszeniem się, suchością i uszkodzeniami. 

Kariera 48-letniej Shakiry to już kilka dekad wyznaczania trendów w muzyce rozrywkowej, a także charakterystyczny taniec i bujna grzywa włosów. Tym razem, wzorem wielu koleżanek z branży, Shakira będzie twarzą własnej marki kosmetycznej, skupiając się właśnie na włosach.

Zobacz też: Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria

Pierwszy post na Instagramie marki Isima to przegląd jej najbardziej charakterystycznych fryzur – od naturalnych ciemnych czy kasztanowych loków po rozjaśnione, proste pasma.

Włosy zawsze były znaczącą częścią tego, kim jestem na scenie i w moim codziennym życiu. Patrząc wstecz, widzę, jak bardzo sposób, w jaki nosiłam włosy, definiował epokę, w której żyłam, oraz to jak się wtedy czułam – napisała gwiazda w inauguracyjnym poście. Zapowiedziała przy tym, że „nadchodzi więcej”.

Wprowadzanie marki Shakiry odbywa się powoli, wzbudzając zaciekawienie i atmosferę oczekiwania wśród fanów (prawie wszystkie wpisy i komentarze na Instagramie są hiszpańskojęzyczne). Można też wysnuć wniosek, że Shakira i jej kultowe, nieujarzmione włosy będą stanowić ważny punkt dla marketingu Isimy.

Przewiduje się, że linia będzie obejmować szampony, odżywki, kuracje i produkty do koloryzacji włosów, opracowane przez samą Shakirę lub w odpowiedzi na jej własne problemy z teksturowanymi włosami (puszenie się, suchość). 

Informacje o premierze kolejnej “gwiazdorskiej” marki wywołały mieszane reakcje – szczególnie w obliczu regularnych premier kosmetyków, firmowanych przez gwiazdy, celebrytów, influencerów. “Na rynku zatłoczonym markami tego typu sceptycyzm wydaje się czymś zrozumiałym. Jednak wielu postrzega wejście Shakiry jako bardziej uzasadnione, wskazując na  jej wieloletni, wyraźny związek z włosami w trakcie jej całej kariery” – komentuje portal beautyscene. net.

O markach firmowanych przez polskich celebrytów przeczytasz w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.06.2025 12:13
Znaczenie rytuałów w budowaniu świadomej pielęgnacji włosów- włosy roślinnie pielęgnujemy
Znaczenie rytuałów w budowaniu świadomej pielęgnacji włosów- włosy roślinnie pielęgnujemyMateriał Partnera

Podobnie jak skóra, włosy charakteryzują się zbliżonymi potrzebami pielęgnacyjnymi. Powierzchnię włosa tworzą łuski, czyli płaskie i bezbarwne komórki. Ich zadaniem jest ochrona włosa przed uszkodzeniami i niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi.

Jakie są kluczowe zasady w pielęgnacji włosów?

Niezbędnym w pielęgnacji włosów jest skupienie się nie tylko na funkcji oczyszczającej, ale także kondycjonującej, ochronnej. Sam szampon nie jest w stanie spełnić efektywnie wszystkich tych zadań. Operując zróżnicowanymi formułami kosmetycznymi, mamy możliwość oddziaływać na włosy nie tylko na powierzchni, ale także w jego głębszych warstwach.

Rytuał w pielęgnacji włosów budują zróżnicowane czynniki. Warto przyjrzeć się znaczeniu najważniejszym z nich:

  • temperatura wody: ma istotne znaczenie dla poszczególnych etapów pielęgnacji. Ogólna zasada dotycząca pielęgnacji włosów mówi o tym, że im późniejszy etap pielęgnacji włosów, tym woda powinna być chłodniejsza. Im niższa temperatura wody tym łuski włosa łatwiej się domykają. Zrezygnujmy jednak ze stosowania bardzo ciepłej i bardzo zimnej wody w celu uniknięcia podrażnienia skóry głowy.
  • zasada praktyczności: intensyfikując działanie kondycjonujące poprzez włączanie dodatkowo odżywki przed myciem włosów, należy zaczynać pielęgnację od formuł łatwiej spłukiwalnych szamponem, kończąc na formułach bogatszych w konsystencji, z udziałem większej ilości emolientów. W ten sposób skuteczniej zadbamy o zbudowanie ochronnego filmu na włosach bez nadmiernego ich obciążania.
  • praca zapachem: stosowanie kosmetyków zaperfumowanych tą samą kompozycją zapachową wzmacnia wrażenia sensoryczne, czyniąc rytuał przyjemniejszym. Warto zatem w celu przedłużenia trwałości zapachu włączyć do pielęgnacji włosów produkty niespłukiwalne, które oprócz swojej funkcji pielęgnacyjnej utrwalają zapach.

Dlaczego warto budować rytuały dopasowane do rodzaju włosów?

Codzienna pielęgnacja oraz stosowanie różnych kosmetyków do mycia, odżywiania i stylizacji mogą wpływać na porowatość włosów i prowadzić do zmian w ich strukturze. Czynniki takie jak wysoka temperatura, promieniowanie UV, substancje chemiczne czy mechaniczne tarcie mogą uszkadzać łuski włosów, a w skrajnych przypadkach prowadzić do degradacji ich struktury. 

Tworząc własne połączenia kosmetyków do włosów, warto pamiętać o podstawowych regułach świadomej pielęgnacji włosów. 

  1. Szampon powinien być dobierany nie tylko do włosów, ale także do skóry głowy. Oprócz peelingu jest to jedyny produkt, który zajmuje się skalpem. 
  2. Za kondycję łodygi włosa odpowiadają przede wszystkim maski i odżywki. Nie oczekujmy od szamponu, by samodzielnie spełnił zadanie jednocześnie produktu oczyszczającego i kondycjonującego. 
  3. Odżywki i maski nie zastąpią działania szamponu. Ze względu na specjalistyczne układy kondycjonerów i innych składników aktywnych, formuły odżywek i masek uzupełniają ubytki w strukturze włosa, jednocześnie tworząc na nich depozyt ochronny.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 13:39