StoryEditor
Włosy
25.08.2022 00:00

Szycie włosów - rewolucyjna metoda przedłużania

Chciałabyś zachwycać olśniewającymi, pięknymi i długimi włosami? Twoje włosy zbyt wolno rosną i nie możesz pozwolić sobie na wystrzałowe fryzury z wykorzystaniem długich włosów? A może zwyczajnie włosy dodają Ci pewności siebie i chciałabyś, aby były najpiękniejsze? Idealnym rozwiązaniem jest zabieg przedłużania włosów!

Dlaczego nowatorska metoda szycia włosów daje doskonałe efekty?

Przedłużanie włosów, to nic innego jak doczepienie do naszych włosów dłuższych pasm włosów. W salonie Klinika Włosa właścicielka Pamela Laskovska wykorzystuje między innymi włosy naturalne, słowiańskie lux oraz dziewicze. Do zabiegu przedłużania stosuje wyłącznie włosy najwyższej jakości, aby klientki czuły się z nimi komfortowo i naturalnie. Użycie takich włosów daje nie tylko lepsze efekty, ale przede wszystkim nie wpływa negatywnie na naszą skórę głowy oraz nasze naturalne włosy, a wręcz dodatkowo wpłynie pozytywnie na ich strukturę.

Włosy przed zabiegiem

Właścicielce salonu zależy przede wszystkim na satysfakcji swoich klientek, dlatego doskonale rozumie, jak niezwykle istotnym jest, by pierwsze spotkanie zacząć od przeprowadzenia konsultacji. Podczas niej indywidualnie dobiera się metodę przedłużania jak również gramaturę włosów bazując na efekcie, jaki klientka chciałaby uzyskać. Wtedy również dobierany jest rodzaj włosów, jak również ich kolor. Dzięki ogromnemu wyborowi w salonie Klinika Włosa możemy od ręki idealnie dobrać włosy, które zapewnią efekt wymarzonej fryzury.

Pamela Laskovska posiada ogromne doświadczenie w przedłużaniu włosów. Lata pracy, setki zadowolonych klientek jak również regularne szkolenia pod okiem najlepszych specjalistów na arenie międzynarodowej w tej dziedzinie sprawiły, że opracowała autorską metodę przedłużania. Jest to metoda szycia włosów, która bazuje na szyciu przedłużanych włosów do naszych naturalnych, nie powodując przy tym zniszczeń w obrębie naszej skóry głowy, nie wpływa także w żaden sposób na pogorszenie jakości naszych naturalnych włosów. Właścicielka salonu wykorzystuje tę metodę od dłuższego czasu, zyskując szerokie grono wielu zadowolonych klientek. Klientki bardzo cenią sobie tę nowatorską metodę przedłużania włosów, która jest jedną z najbardziej popularnych usług, jakie znajdziemy w salonie Klinika Włosa. Bardzo popularną metodą jest również przedłużanie włosów na mini kapsułki keratynowe, które cieszą się ogromnym zadowoleniem wśród wielu klientek.  Podczas zabiegu przedłużania w salonie Pameli Laskovskiej możemy również liczyć na odpowiednią pielęgnację naszych włosów z wykorzystaniem najlepszej jakości kosmetyków, które sprawią, że włosy nabiorą blasku, a ich struktura znacznie się poprawi.

Z jakich usług możemy skorzystać w Klinice Włosa?

Poza przedłużaniem włosów możemy również wybrać się tam w celu koloryzacji i pielęgnacji. Każda z tych usług zostanie wykonana dając pełną gwarancję satysfakcji klientek - Pamela Laskovska cyklicznie uczestniczy w wielu szkoleniach, które pozwalają jej wciąż udoskonalać swoje umiejętności i rozwijać doświadczenie zawodowe. Koloryzacja oraz pielęgnacja włosów są zawsze dobierane indywidualnie. Bazując na jakości włosów oraz oczekiwaniom klientki, salon Klinika Włosa zapewnia najwyższą jakość usług oraz jest w stanie wyposażyć klientki w najlepszej jakości kosmetyki pielęgnacyjne do wykorzystania w zaciszu domowym. Pamiętajmy, że skuteczna pielęgnacja jest tylko wtedy, gdy dbamy o nasze włosy również w życiu codziennym.

Ciesz się znakomitym lookiem, odwiedź Klinikę Włosa i pozwól sobie na małą metamorfozę!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24
Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy
Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektuOnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.06.2025 19:05
Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie…
Shakira i jej nowa marka kosmetyków do włosów Isima. Czy okaże się konkurencją dla Beyonce i Cécred?

Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera.

Marka nazywa się Isima, a hasło to „Más es más” (po hiszpańsku: „więcej znaczy więcej”). Nie podano do tej pory oficjalnie daty premiery. Wiadomo jedynie, że Shakira zaprezentuje linię produktów, przeznaczonych do walki z największymi problemami włosów: puszeniem się, suchością i uszkodzeniami. 

Kariera 48-letniej Shakiry to już kilka dekad wyznaczania trendów w muzyce rozrywkowej, a także charakterystyczny taniec i bujna grzywa włosów. Tym razem, wzorem wielu koleżanek z branży, Shakira będzie twarzą własnej marki kosmetycznej, skupiając się właśnie na włosach.

Zobacz też: Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria

Pierwszy post na Instagramie marki Isima to przegląd jej najbardziej charakterystycznych fryzur – od naturalnych ciemnych czy kasztanowych loków po rozjaśnione, proste pasma.

Włosy zawsze były znaczącą częścią tego, kim jestem na scenie i w moim codziennym życiu. Patrząc wstecz, widzę, jak bardzo sposób, w jaki nosiłam włosy, definiował epokę, w której żyłam, oraz to jak się wtedy czułam – napisała gwiazda w inauguracyjnym poście. Zapowiedziała przy tym, że „nadchodzi więcej”.

Wprowadzanie marki Shakiry odbywa się powoli, wzbudzając zaciekawienie i atmosferę oczekiwania wśród fanów (prawie wszystkie wpisy i komentarze na Instagramie są hiszpańskojęzyczne). Można też wysnuć wniosek, że Shakira i jej kultowe, nieujarzmione włosy będą stanowić ważny punkt dla marketingu Isimy.

Przewiduje się, że linia będzie obejmować szampony, odżywki, kuracje i produkty do koloryzacji włosów, opracowane przez samą Shakirę lub w odpowiedzi na jej własne problemy z teksturowanymi włosami (puszenie się, suchość). 

Informacje o premierze kolejnej “gwiazdorskiej” marki wywołały mieszane reakcje – szczególnie w obliczu regularnych premier kosmetyków, firmowanych przez gwiazdy, celebrytów, influencerów. “Na rynku zatłoczonym markami tego typu sceptycyzm wydaje się czymś zrozumiałym. Jednak wielu postrzega wejście Shakiry jako bardziej uzasadnione, wskazując na  jej wieloletni, wyraźny związek z włosami w trakcie jej całej kariery” – komentuje portal beautyscene. net.

O markach firmowanych przez polskich celebrytów przeczytasz w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. czerwiec 2025 04:11