StoryEditor
Nasze projekty
19.12.2022 00:00

Testowane przez WK. Janda kosmetyki dla cery dojrzałej Kriology i Dermo-Infusion

Krystyna Janda założyła swoją markę kosmetyków pielęgnacyjnych, aby oddać kobietom poczucie piękna niezależnego od wieku. Seria Kriology, inspirowana leczeniem zimnem, nadaje skórze blasku i zmniejsza widoczność zmarszczek, a sparowana z kosmetykami z linii Dermo-Infusion działa jeszcze intensywniej.

Zespół naukowy marki Janda przeprowadził badania w kriokomorze — specjalnym sprzęcie do leczenia zimnem np. urazów sportowych — i odkrył magiczne właściwości niskich temperatur na skórę. Badacze odnotowali spłycenie głębokości i długości zmarszczek, a elastyczność, jędrność oraz plastyczność skóry znacznie się poprawiła. Na podstawie tak pozyskanych danych stworzono innowacyjny Ice Treatment Complex; autorskie połączenie najnowocześniejszej technologii oraz precyzyjnie dobranych składników aktywnych przez zespół badawczy marki Janda.

W kosmetykach Janda znaleźć można tak cenne dla pielęgnacji skóry składniki, jak niacynamid, wyciąg z orchidei japońskiej, kwas hialuronowy, witamina E, kolagen, mikrokapsułkowana woda ze szwajcarskiego lodowca czy peptydy; razem tworzą one efektywną formułę, która wspiera regenerację skóry dojrzałej. Kosmetyki są podzielone według kategorii wiekowych - 50+ i 60+ oraz według pory stosowania, na dzień lub na noc. Producent obiecuje, że przy ich regularnym stosowaniu można osiągnąć efekt odmłodzenia skóry o 10 lat.

Kosmetyki z serii Dermo-Infusion natomiast są komplemetarne dla linii Kriology i mogą stanowić jej doskonałe uzupełnienie dzięki kompleksowi De-Ageing i znakomitemu stężeniu witaminy C. Ta ostatnia ma niebagatelne znaczenie dla walki z przebarwieniami.

Zapraszamy na recenzję!

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
16.10.2025 12:03
Paulina Makowiecka, Abriga: 65 proc. konsumentów na świecie posiada włosy teksturowane [FBK 2025]
Paulina Makowiecka, Head of marketing,Abriga (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)wiadomoscikosmetyczne.pl

Paulina Makowiecka, head of marketing w firmie Abriga, która jest właścicielem marki Twisty opowiedziała na Forum Branży Kosmetycznej 2025 o tym jak budować markę kosmetyczną opartą na specyficznej niszy.

Marka Twisty powstała w oparciu o specyficzną niszę, którą są włosy kręcone. Jest to szczególnie ciekawe z uwagi na niepopularność takich włosów w Europie i Polsce. Jednak jak podkreśla Paulina Makowiecka, aż 65 proc. ludzi na świecie posiada włosy, które są teksturowane, czyli takie, które nie są proste. - Wiele osób, które ma kręcone włosy nie wydobywa tego - mówi Makowiecka.

Kolejnym ważnym argumentem do rozwoju marki jest brak wiedzy na temat pielęgnacji takich włosów. - 66 proc. modelek, celebrytek, które udało się, z włosami kręconymi, które przydawały się do fryzjerów na sesje zdjęciowych lub na co dzień, wychodziły niezadowolone - twierdzi Paulina Makowiecka.

To jest właśnie siłą marki, której przewaga jest dogłębne zrozumienie niszy i edukacja konsumentów. - Postanowiliśmy rozdać nasze produkty klientkom z takim typem włosów. Wytłumaczyliśmy jak powinny ich używać, aby uzyskać efekt.I z tego powstał taki właśnie autentyczny content, który dał wskazówki klientom - mówi Makowiecka.

- Okazało się, że klientki pisały do nas w dzień i w noc. Naprawdę ich problemy były ogromne. To można było dostrzec, jak dużym tematem są w ogóle włosy dla kobiet - dodaje.

Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą. FBK pod skrzydłami Wiadomości Kosmetycznych organizowane jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu "Wiadomości Handlowe"

image
Forum Branży Kosmetycznej
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
16.10.2025 10:42
Adam Kołodziejczyk, Drogeria Natura: wzrostów sprzedażowych już nie będzie [FBK 2025]
Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Drogeria Natura (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)wiadomoscikosmetyczne.pl

Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Drogerii Netura opowiedziął na Forum Branży Kosmetycznej 2025 o najważniejszych wydarzeniach dla branży beauty w Polsce. Co będzie definiowało rynek oraz, w którym kierunku będzie się rozwijał?

Według NielsenIQ to w pokoleniu X drzemie najwiekszy potencjał na wzrosty dla branży beauty. Podobnego zdania jest również Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Drogeria Natura, który twierdzi, że to wzrost średniej wieku życia będzie definiował rynek drogerii. Sklepy będą musiały się dostosować do rosnącego wieku klientów i ułatwiać zakupy klientom, którzy najwięcej konsumują. A według Kołodziejczyka, jest to właśnie pokolenie X. 

- Tymi konsumentami trzeba się zaopiekować, żeby wykorzystać potencjał, który w tym pokoleniu jeszcze przez 10-15 lat będzie rósł - mówi prezes zarządu Drogerii Natura. Dodaje również, że pokolenie Z choć głośno reprezentowane, nie przekłada się to na rzeczywistą sprzedaż, za którą ta generacja odpowiada.

- Pokolenie Z jest też bardzo istotne i trzeba o nim pamiętać, to są one również nasi klienci. Natomiast jak się popatrzy na sprzedaż generowaną przez grupę wiekową, no to ta generacja Z jest nareprezentowana medialnie, jednak ewidentnie niedoreprezentowana, jeżeli chodzi o przychody, które są generowane w różnych kanałach dystrybucji przez to pokolenie - mówi Kołodziejczyk.

image

Katarzyna Reizer, Katarzyna Waszek, NielsenIQ: W pokoleniu X drzemie największy potencjał na wzrosty dla branży beauty [FBK 2025]

Inflacja i wojna a rynek beauty

Według prezesa zarządu Drogerii Natura Kolejnym trendem, który definiuje rynek beauty jest inflacja. Pomimo tego, że jego zdaniem zostało zrobione wiele, żeby ją okiełznać, to nie spodziewał się tak dużych jej skutków. Inflację i ograniczanie wydatków spowodowała również agresja Rosji na Ukrainę. Innym jej skutkiem był również napływ setek tysięcy klientów, którzy nie znali marek, nie wiedzieli co i jak kupować. Było to istotne wyzwanie dla branży, żeby dostosować się do nowych konsumentów.

- Teraz wracamy do pewnego poziomu normalności, po tych kilku latach, gdzie były dwa bardzo wysokie impulsy inflacyjne - mówi Kołodziejczyk. Jego zdaniem inflacja już się utrzyma, ale nie będzie szybować jak w najtrudniejszych momentach ostatnich lat. 

Prezes Drogerii Natura przewiduje również nienajłatwiejsze czasy dla rynku beauty. - Wzrostów sprzedażowych, wolumenowych już nie będzie. To jest kolejny element, o którym warto pamiętać - prognozuje prezes.

Niemiecki gigant na polskim rynku

Następnym ważnym wydarzeniem, które ma istotny wpływ na branżę beauty jest wejście sieci DM na polski rynek. - DM szuka jeszcze swojej drogi na polskim rynku, ale niewątpliwie był to taki stymulant do tego, żeby inny bardzo duży gracz na tym rynku zaczął się bardzo rozbudowywać. To oczywiście ma wpływ na dobór lokalizacji dla drogerii. My się zdecydowaliśmy na to, żeby nie bawić się w wielkie centra handlowe, bo tam wszyscy już są, tam jest bardzo czerwony ocean i szkoda nam trochę na to czasu, na pewno pieniędzy. Raczej wchodzimy w  mniejsze lokalizacje, bardziej streetowe lokalizacje również, po to, żeby budować format convenience - mówi Adam Kołodziejczyk. Kolejnymi trendami na jakie zwrócił uwagę to kosmetyki orientalne i dermokosmetyki.

Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą. FBK pod skrzydłami Wiadomości Kosmetycznych organizowane jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu „Wiadomości Handlowe”. 

image
Forum Branży Kosmetycznej
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. październik 2025 12:17