StoryEditor
Producenci
31.01.2024 09:48

40. sklep Rituals w Polsce otwiera się dziś w Opolu

Holenderska firma kosmetyczna Rituals specjalizuje się w dostarczaniu ekskluzywnych produktów przeznaczonych do pielęgnacji ciała i kąpieli, perfum oraz aromatyzatorów do wnętrz. / Alf van Beem, CC0, via Wikimedia Commons
W dniu 31 stycznia 2024 roku marka Rituals Cosmetics otworzy swój pierwszy salon w Opolu, znajdujący się w Solaris Center przy ulicy Plac Kopernika 16. Ten nowy sklep będzie 40. salonem marki w całym kraju i będzie miał powierzchnię niemal 94 m2. Klienci będą mieli okazję zapoznać się z różnymi produktami z oferty marki, przetestować kosmetyki oraz skorzystać z atrakcyjnych promocji.

Klienci, którzy odwiedzą nowy sklep w Opolu w Solaris Center już od godziny 9:00 będą mieli szansę otrzymać różne drobne podarunki przygotowane przez markę Rituals. Pierwszych 50 klientów, którzy dokonają zakupu, otrzyma w prezencie kosmetyki i próbki. Ponadto, wszyscy uczestnicy programu "My Rituals", którzy zdecydują się odwiedzić ten nowy sklep i dokonają zakupów za co najmniej 190 zł, będą mogli otrzymać mini patyczki zapachowe z kolekcji Classic jako dodatek. Co więcej, w tym szczególnym dniu, wszystkie pianki pod prysznic będą dostępne w promocyjnej cenie 35 zł.

Warto dodać, że pierwszy fizyczny sklep Rituals Cosmetics został otwarty w Polsce w roku 2021, a zgodnie z zapowiedziami założyciela i CEO Rituals, Raymonda Cloostermana, plany ekspansji marki w Polsce na rok ubiegły zakładały podwojenie liczby sklepów w stosunku do roku 2022, co zostało w pełni zrealizowane.

W 2023 roku marka Rituals rozszerzyła swoją obecność, otwierając 20 nowych sklepów w różnych miastach Polski, takich jak Katowice, Bydgoszcz, Kielce, Radom, Płock, Toruń, Leszno, Koszalin, Lublin, Lubin, Wrocław, Zielona Góra, Bielsko-Biała i Szczecin. Poza tym, pojawiły się również nowe punkty sprzedaży w dwóch nowych lokalizacjach w Krakowie oraz czterech nowych placówkach w Warszawie.

Czytaj także: Rituals promuje nową linię produktów i relaksuje mieszkańców Wiednia

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 18:21