StoryEditor
Producenci
08.04.2024 12:31

Aktywacja Lynx (Axe) „Lift & Smell” innowacyjnie angażuje kupujących

Lynx (Axe) wprowadza innowacyjną funkcjonalność promocyjną „Lift & Smell” w ramach promocji Fine Fragrance Collection w Wielkiej Brytanii. Inicjatywa ta stanowi jeden z aspektów większej inwestycji firmy Unilever w stałe ekspozycje w punktach sprzedaży w ponad 2000 lokalizacjach detalicznych, a jej celem jest zmiana sposobu interakcji konsumentów z dezodorantami.

Testery „Lift & Smell”, zintegrowane z nowymi markowymi półkami Lynx (marka tożsama z Axe, a właściwie jej odpowiednik w Australii, Nowej Zelandii, Indiach, Irlandii i w Wielkiej Brytanii) w sklepach największych detalistów, takich jak Tesco i Sainsbury‘s, zachęcają kupujących do bezpośredniego poznania zapachów kolekcji. Taka konfiguracja nie tylko ułatwia wyjątkową interakcję z produktami, ale także zbiega się z wprowadzeniem na rynek kolekcji Fine Fragrance, opracowanej przez znanych perfumiarzy, aby przyciągnąć mężczyzn z pokolenia Z, oferując luksusowe, a jednocześnie niedrogie zapachy.

Pięć tacek zapachowych pozwala kupującym powąchać każdy wariant kolekcji Fine Fragrance, która zadebiutowała w styczniu z Black Vanilla, Blue Lavender, Aqua Bergamot, Emerald Sage i Copper Santal. Linia sprayów do ciała została „opracowana tak, aby pachniała świeżo jak najwyższej jakości woda kolońska” – jak głosi oświadczenie prasowe Lynx.

Ta aktywacja ze strony Lynx stanowi część kwoty 1 miliona funtów wydanej na PoS w szerszej ofercie dezodorantów dostawcy – i tylko jeden element „niezrównanej inwestycji dostawcy w stały PoS w całym jego portfolio dezodorantów w ponad 2000 sprzedawców detalicznych artykułów spożywczych oraz produktów zdrowotnych i kosmetycznych w nadchodzącym roku” – napisano w oświadczeniu prasowym. Inwestycja obejmie także realizację PoS dla marek Sure, Dove, Sure i Dove Men+Care. Nie wiadomo, czy podobne instalacje półkowe pojawią się w polskich sklepach.

Zakrojona na szeroką skalę inwestycja Unilever o wartości 1 miliona funtów w stałe ekspozycje w punktach sprzedaży swoich marek dezodorantów, w tym Dove i Sure, ma na celu poprawę widoczności i edukowanie konsumentów na temat zalet ich produktów, w ramach szerszej strategii mającej na celu ożywienie kategorii dezodorantów. Monique Rossi, dyrektor generalna Unilever ds. dezodorantów w UKI, podkreśla cel inicjatywy, jakim jest wzbogacenie doświadczeń w sklepach poprzez wykorzystanie atrakcyjności sensorycznej produktów higieny osobistej w celu stymulowania wzrostu i zaangażowania konsumentów w tej kategorii.

Czytaj także: Strategiczne zmiany w Unilever. Marka Timotei ma w Polsce nowego wyłącznego dystrybutora.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 20:51