
„Alexandra będzie współpracować z domem mody, świętując projekty i kreacje dyrektor kreatywnej kobiet Marii Grazii Chiuri i wspierając Dior Beauty w kategorii zapachów, w szczególności La Collection Privée Christian Dior” – poinformowała marka w poniedziałkowym oświadczeniu. Ta kolekcja obejmuje Gris Dior i ujawniła kampanię, w której biorą udział Jenna Ortega, Thiso Mbedu, Maya Hawke, Joseph Quinn, Fai Khadra, Liu Yuxin i Orelsan. Za filar kolekcji uważa się Gris Dior.
Na początku tego miesiąca marka zorganizowała stoisko pop-up skoncentrowane wokół zapachu, w którym to mini sklepie znalazły się dzieła Andrésa Reisingera, Thomasa Truma, Mileece i Collectif Scale. Chociaż partnerstwo z Daddario zostało niedawno sformalizowane, nie jest to jej pierwsza współpraca z tą marką. Regularnie nosi Diora, w tym podczas imprezy otwierającej Gris Dior The Grey Zone w Los Angeles, a także podczas premiery jej programu „Anne Rice’s Mayfair Witches” oraz podczas ceremonii rozdania nagród Primetime Emmy Awards 2022. Brała także udział w pokazie mody damskiej marki w Paryżu w lutym.
Czytaj także: Rasistowska reklama Diora wywołuje burzę w Chinach