StoryEditor
Producenci
10.05.2022 00:00

Anna Dereszowska ambasadorką marki Canpol babies

Anna Dereszowska wspólnie z marką Canpol babies, realizować będzie  kampanię „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”.  Kampania ma na celu pokazanie mamom, że nie ma uniwersalnych rad, które sprawdzą się przy wychowaniu dziecka.

Anna Dereszowska, znana aktorka, prywatnie mama trójki dzieci, została twarzą kampanii „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”. Kampania ma na celu pokazanie mamom, że nie ma uniwersalnych rad, które sprawdzą się przy wychowaniu dziecka, ponieważ każde jest inne i sposobów na bycie dobrą mamą jest tyle, ile jest dzieci. Dlatego to zdanie mamy  w wychowaniu dziecka jest najważniejsze. Ona zna swoje dziecko jak nikt inny i wie, co dla niego najlepsze. Canpol babies chce wspierać mamy i dawać im merytoryczną wiedzę ekspertów współpracujących z marką. Zaplecze merytoryczne tworzą: neurologopeda, doradca laktacyjny, psycholog i fizjoterapeuta. Wszystko po to, by mamy mogły podejmować mądre decyzje, ale na własnych zasadach.  

– Mam trójkę dzieci i doskonale znam rozterki i obawy, jakie towarzyszą mamom.  Każdego dnia podejmujemy decyzje, dokonujemy wyborów, które mają wpływ na nasze dzieci. I chyba nie ma na świecie mamy, która nie otrzymywała „złotych rad”, o które nie prosiła. „Lepiej, żeby dziecko było cieplej ubrane”, „Nie podawaj teraz smoczka”, „Może nie dojada i  jest głodne?”. Nie zawsze łatwo pozostać wiernym swoim przekonaniom. Oczywiście, wszyscy chcą dla nas jak najlepiej, ale mama, która mierzy się z nową rzeczywistością, nie zawsze jest gotowa na taki natłok informacji i przekonywania jej do racji innych. Dlatego w tym roku, realizując kampanię „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej” chcemy pokazać wszystkim mamom, że to ich zdanie i intuicja są najważniejsze. Oczywiście warto wspierać się wiedzą ekspertów, ale na koniec dnia to każda mama wie najlepiej, co dobre dla jej dziecka – powiedziała Anna Dereszowska.

–  Wspólnie z marką Canpol babies przygotowujemy niezwykły projekt. Z pewnością będzie skarbnicą wiedzy, która –  mam nadzieję – uspokoi rodziców. Jego szczegóły zdradzimy w okolicach naszego święta – czyli Dnia Mamy! – dodaje ambasadorka. 

– Ten rok jest rokiem zmian w marce  Canpol babies. Startujemy z nową kampanią, ale także jesteśmy w trakcie zmiany identyfikacji wizualnej. W związku z wkraczaniem w nowy etap szukaliśmy ambasadorki, która  będzie czuła i wierzyła w hasło kampanii równie mocno jak my. Ania Dereszowska idealnie wpisuje się w tę rolę - aktywnej zawodowo kobiety i  doświadczonej mamy trójki dzieci, która utożsamia się z wieloma rozterkami kobiet, zaczynającymi swoją przygodę z macierzyństwem. Razem  będziemy mogli  dotrzeć do mam, które potrzebują wsparcia i merytorycznej, eksperckiej wiedzy, którą posiadamy, by pomagać im, podejmować własne, świadome decyzje – dodał Marcin Biedrzycki, Dyrektor zarządzający Grupy Canpol. 

Ania Dereszowska będzie ambasadorką marki Canpol babies do połowy marca następnego roku.  
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 08:37