StoryEditor
Producenci
11.03.2024 11:23

Avon z nową ambasadorką. Cleo promuje szminkę z kwasem hialuronowym

Cleo, wokalistka, ambasadorka Avon i akcji „Mów o tym głośno i świeć przykładem” / mat. prasowe
Avon ogłosił współpracę z nową ambasadorką. Została nią Cleo. Wokalistka promuje szminkę Hydramatic Shine. Cały zysk z jej sprzedaży w zestawie z kosmetyczką zostanie przekazany fundacji Feminoteka na walkę z przemocą.

Firma Avon nie tylko wybrała Cleo na nową ambasadorkę. Wokalistka została też zaangażowana w akcję przeciw przemocy „Mów o tym głośno i świeć przykładem”. W jej ramach powstał limitowany zestaw, na który składa się pomadka Hydramatic Shine i designerska kosmetyczką.

image
Avon

Cały zysk z jego sprzedaży zostanie przekazany fundacji Feminoteka na walkę z przemocą wobec kobiet.

Cieszę się, że już od pierwszego dnia współpracy z Avon mogę wykorzystać swój głos, aby razem dążyć do lepszego jutra dla kobiet. Podziwiam zaangażowanie Avon w wsparcie dla kobiet w Polsce i na całym świecie, dlatego od początku aktywnie wspieram ich akcję przeciwko przemocy. Nie ma bardziej kobiecego produktu niż szminka, a moja ulubiona ma dodatkowo moc, by pomagać kobietom – mówi Cleo.

Akcja Avonu jest efektem raportu firmy, z którego wynika, że aż 65 proc. kobiet nie czuje się bezpiecznie wychodząc wieczorem z domu,  a 25 proc. zauważa oznaki przemocy domowej u swoich współpracowników.

Musimy głośno powiedzieć temu Stop! Dlatego nowa szminka Hydramatic Shine, która pojawiła się w marcowej ofercie, nie tylko dodaje każdej kobiecie pewności siebie, ale również pomaga – informuje Avon.

Sama szminka Hydramatic Shine jest następczynią Hydramatic Matte. Tak jak i ona ma środek wypełniony kwasem hialuronowym i formułę z 50 proc. składników pielęgnujących. Zamiast matowego wykończenia daje jednak efekt błyszczących ust. Avon liczy na podobny sukces sprzedaży jak w przypadku wersji matowej. Ma się do tego przyczynić m.in. szeroki wybór 15 odcieni, od intensywnych czerwieni do stonowanych nudziaków.

image
Avon

Cleo zdradza, ze na co dzień nosi odcień Bronze, a gdy chcę podkreślić usta nieco mocniej – wybiera Coral.  

Szminka Hydramatic Shine to jest prawdziwa petarda – mam ją na ustach niemal non stop. Ze względu na to, że makijaż noszę bardzo często – na scenie i poza nią – zachwyciły mnie kosmetyki z linii Make-up + pielęgnacja, które pielęgnują skórę. Makijaż, który o Ciebie dba – właśnie na to czekałam – mówi wokalistka.

Przy okazji premiery błyszczącej wersji szminki Hydramatic, Avon wprowadził też trzy nowe odcienie Hydramatic Matte. Są to hydra magenta, hydra berry oraz hydra honey.

W linii linii Make-up + pielęgnacja jest też pielęgnujący podkład 3 w 1. Cała seria jest dostępna w katalogu Avon 03/2024.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
18.07.2025 14:07
Grzebień do włosów pod prysznic jako synergia beauty i designu
Wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowegoOnlyBio mat.pras.

Marka kosmetyczna OnlyBio połączyła siły z artystycznym studiem projektowym UAUproject, tworząc grzebień do włosów pod prysznic, ułatwiający świadomą pielęgnację, łączący przy tym funkcjonalność i estetykę. To dobry przykład synergii między światem beauty a designem użytkowym, który odpowiada na realne potrzeby konsumentów, ale też wyróżnia się formą.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zwykły grzebień: akcesorium, które ułatwi pielęgnację, ale też będzie na tyle dobrze zaprojektowane, że stanie się naturalną częścią łazienkowej przestrzeni. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do współpracy artystów z UAUproject – wyjaśnia Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.life.

Jak dodaje, wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowego – łączy funkcję z estetyką i budowaniem codziennego doświadczenia.

Nie projektujemy po to, by stworzyć kolejny ładny przedmiot. Naszym celem jest emocjonalna użyteczność – coś, co poprawia komfort i zostaje z użytkownikiem na dłużej. Taki właśnie jest grzebień dla OnlyBio: prosty, ale znaczący i funkcjonalny detal – dodaje Justyna Fałdzińska z UAUproject.

Grzebień został wykonany z lekkiego i łatwego do czyszczenia materiału, posiada ergonomiczny kształt, szeroko rozstawione ząbki, a nawet praktyczny hak do zawieszenia w kabinie prysznicowej. Doskonale sprawdzi się podczas aplikacji masek i odżywek, minimalizując uszkodzenia włosów, szczególnie kręconych i falowanych. 

Grzebień będzie dostępny czasowo, jedynie w ramach edycji limitowanej.

Warto przypomnieć, że jest to kolejny (w krótkim czasie) przykład współpracy marki OnlyBio z inną firmą, której celem jest stworzenie oryginalnych, unikalnych akcesoriów do włosów: Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.07.2025 11:55
Puig: sprzedaż kosmetyków znowu wzrasta – we wszystkich kategoriach i regionach
Uriage jest największą marką w segmencie kosmetyków do pielęgnacji skóry w portfolio Puig IG Uriage

Koncern Puig odnotował w pierwszej połowie bieżącego roku 7,6-procentowy wzrost przychodów (2,299 mld euro). Jak podkreśla firma, wzrosty nastąpiły we wszystkich segmentach. Właściciel takich marek jak Byredo i Charlotte Tilbury odnotował wzrosty przychodów we wszystkich regionach: o 10,9 proc. w obu Amerykach, 16,5 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz 3,6 proc.w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W segmencie mody i perfum Puig odnotował wzrost sprzedaży o 8,6 proc. like-for-like, co stanowi 73 proc. całkowitych przychodów koncernu.

Kategoria kosmetyków powróciła do fazy wzrostu, osiągając przychód netto w wysokości 339 mln euro i wzrost o 2 proc. Stanowiło to w pierwszej połowie 2025 roku 15 proc. przychodów dla Puig. To ożywienie było napędzane synergią kluczowych premier oraz poszerzania kanałów sprzedaży oraz zasięgu geograficznego.

Kategoria pielęgnacji skóry nadal dawała solidne przychody, rosnące o  8,1 proc. (do 276 mln euro). Ta kategoria odpowiadała za 12 proc. całkowitych przychodów Puig. Wzrost napędzany był dwucyfrowymi wynikami, osiąganymi przez markę Uriage – największą w tym segmencie, dodatkowo wspieranymi wynikami kosmetyków pielęgnacyjnych marki Charlotte Tilbury.

Jeśli chodzi o prognozy na 2025 rok, Puig uważa za realny wzrost przychodów o 6-8 proc. oraz dalszy wzrostu skorygowanej marży EBITDA.

Osiągnęliśmy solidne wyniki we wszystkich naszych segmentach i regionach, co odzwierciedla kondycję i odporność naszego portfolio na rozwijającym się globalnym rynku kosmetycznym. Jesteśmy przekonani o naszej zdolności do dalszego wzrostu na rynku kosmetyków premium i podtrzymujemy naszą prognozę na cały rok – komentuje Marc Puig, prezes i dyrektor generalny hiszpańskiego koncernu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 00:54