StoryEditor
Producenci
13.09.2023 15:20

BASF Personal Care z nową operative marketing manager. Została nią Lidia Lukowska

Lidia Lukowska, operative marketing manager, Personal Care BASF Polska / BASF
Lidia Lukowska, znana z działalności w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego, gdzie przez ponad 13 lat pełniła funkcję dyrektorki ds. komunikacji i organizacji, objęła stanowisko operative marketing manager w firmie BASF.

Lidia Lukowska objęła stanowisko manadżerki ds. marketingu w dziale Personal Care firmy BASF we wrześniu. Wcześniej przez blisko rok była menadżerką ds. komunikacji i relacji zewnętrznych w CSR Conulting.

Jednak w branży kosmetycznej najbardziej znana jest jej rola w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego, gdzie przez ponad 13 lat wspierała rozwój polskiego sektora kosmetycznego, pełniąc funkcję dyrektorki ds. komunikacji i organizacji. Do jej zadań należało m.in. budowanie relacji z instytucjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi oraz opracowanie strategicznych raportów rynkowych związanych z rynkiem i kluczowymi zagadnieniami dotyczącymi regulacji rynkowych.

Czytaj też: Blanka Chmurzyńska-Brown odchodzi z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Zastąpi ją Justyna Żerańska 

Tatiana Wróblewska, dyrektor oddziału Personal Care w BASF Polska, w komentarzu dla portalu Wiadomości Kosmetyczne powiedziała:  

Niezmiernie się cieszę, że Lidka dołączyła do zespołu Personal Care w BASF Polska. Liczymy, że znajomość sektora kosmetycznego i potrzeb branży pozwoli jej efektywnie wspierać naszych klientów. Zapewne wdrożenie w tematy digitalizacyjne i dotychczasowe zadania marketingowe przejdzie gładko, dzięki pomocy dotychczasowej menedżerki marketingu - Aleksandry Pienczykowskiej, której z kolei życzymy powodzenia w realizacji wyzwań w europejskich strukturach BASF’a. Serdecznie witamy Lidię na pokładzie!

Natomiast Lidia Lukowska zdradziła nam:

Od września 2023 dołączyłam do zespołu Personal Care BASF Polska jako operative marketing manager. To dla mnie ogromny zaszczyt i przyjemność. Miałam możliwość poznać osoby z tego zespołu podczas licznych projektów zawodowych z ramienia Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, w którym spędziłam 13 lat.

Dodała, że zespół BASF w Polsce z Tatianą Wróblewską oraz Aleksandrą Pienczykowska, Michałem Stepulakiem, Pawłem Koziołem, Anną Góralczyk i Karoliną Spryszyńską, to „doskonale współpracująca, profesjonalna i imponująca maszyna.

Tym bardziej się cieszę, że korzystając z awansu Aleksandry w inne struktury BASFa, dostałam szansę wsparcia zespołu swoją znajomością rynku, doświadczeniem i relacjami. To intrygująca przygoda obserwować rynek z innej perspektywy. Już ten pierwszy tydzień pozwolił mi spojrzeć na pewne aspekty kosmetycznego biznesu zupełnie inaczej

– podsumowała Lidia Lukowska.

BASF jest partnerem firm kosmetycznych w zakresie substancji do produkcji produktów pielęgnacyjnych i higienicznych. Dostarcza im środki powierzchniowo-czynne i emulgatory, środki zmiękczające, polimery, substancje czynne, pigmenty i filtry UV. Jest też dostwcą rozwiązań do produkcji pieluch i kobiecych produktów higienicznych. Zatrudnia w Polsce ponad 740 osób.

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 14:36
Zmarła Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i założycielka marki Hagi
Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i współzałożycielka firmy Hagi, zmarła 6 maja 2024 r.LinkedIn Hagi
Zmarła Hanna Kurcińska – pomysłodawczyni i współzałożycielka marki Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Informację tę podali bliscy Hanny Kurcińskiej w mediach, podkreślając, że to ona była sercem firmy.

Hanna Kurcińska była pomysłodawczynią marki Hagi i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii. Założyła firmę w 2014 r. i prowadziła ją wraz z dwoma córkami Agatą (prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing) i Gabrielą (odpowiedzialna za produkcję). To od imion ich trzech powstała nazwa firmy.

Informację o śmierci Hanny Kurcińskiej podali jej bliscy w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu firmy podkreślając, jak była ciepłą i mądrą osobą.  

 

 

Hanna Kurcińska ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. Już w latach 90. marzyła o stworzeniu firmy produkującej kosmetyki naturalne. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzyła markę Hagi, była głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska zmarła 6 maja 2024 r. Rodzinie i bliskim składamy wyrazy głębokiego współczucia. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 08:00
Rexona oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej
Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej; Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever; Piotr Janiak, siatkarz
Rexona dołącza do sponsorów Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest teraz oficjalnym partnerem Polskiej Piłki Siatkowej. Logo marki pojawi się na stadionach podczas rozgrywek i w materiałach marketingowych związku. Rexona ma możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych.

Marka Rexona (Unilever) została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego, zdrowego i aktywnego stylu życia – czytamy w komunikacie.

Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. (...) Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. (...) Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców – podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Unilever (założony ponad 100 lat temu) jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dostarcza produkty Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream. Prowadzi sprzedaż w 190 krajach, dociera do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. maj 2024 05:54