StoryEditor
Producenci
13.09.2023 15:20

BASF Personal Care z nową operative marketing manager. Została nią Lidia Lukowska

Lidia Lukowska, operative marketing manager, Personal Care BASF Polska / BASF
Lidia Lukowska, znana z działalności w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego, gdzie przez ponad 13 lat pełniła funkcję dyrektorki ds. komunikacji i organizacji, objęła stanowisko operative marketing manager w firmie BASF.

Lidia Lukowska objęła stanowisko manadżerki ds. marketingu w dziale Personal Care firmy BASF we wrześniu. Wcześniej przez blisko rok była menadżerką ds. komunikacji i relacji zewnętrznych w CSR Conulting.

Jednak w branży kosmetycznej najbardziej znana jest jej rola w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego, gdzie przez ponad 13 lat wspierała rozwój polskiego sektora kosmetycznego, pełniąc funkcję dyrektorki ds. komunikacji i organizacji. Do jej zadań należało m.in. budowanie relacji z instytucjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi oraz opracowanie strategicznych raportów rynkowych związanych z rynkiem i kluczowymi zagadnieniami dotyczącymi regulacji rynkowych.

Czytaj też: Blanka Chmurzyńska-Brown odchodzi z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Zastąpi ją Justyna Żerańska 

Tatiana Wróblewska, dyrektor oddziału Personal Care w BASF Polska, w komentarzu dla portalu Wiadomości Kosmetyczne powiedziała:  

Niezmiernie się cieszę, że Lidka dołączyła do zespołu Personal Care w BASF Polska. Liczymy, że znajomość sektora kosmetycznego i potrzeb branży pozwoli jej efektywnie wspierać naszych klientów. Zapewne wdrożenie w tematy digitalizacyjne i dotychczasowe zadania marketingowe przejdzie gładko, dzięki pomocy dotychczasowej menedżerki marketingu - Aleksandry Pienczykowskiej, której z kolei życzymy powodzenia w realizacji wyzwań w europejskich strukturach BASF’a. Serdecznie witamy Lidię na pokładzie!

Natomiast Lidia Lukowska zdradziła nam:

Od września 2023 dołączyłam do zespołu Personal Care BASF Polska jako operative marketing manager. To dla mnie ogromny zaszczyt i przyjemność. Miałam możliwość poznać osoby z tego zespołu podczas licznych projektów zawodowych z ramienia Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, w którym spędziłam 13 lat.

Dodała, że zespół BASF w Polsce z Tatianą Wróblewską oraz Aleksandrą Pienczykowska, Michałem Stepulakiem, Pawłem Koziołem, Anną Góralczyk i Karoliną Spryszyńską, to „doskonale współpracująca, profesjonalna i imponująca maszyna.

Tym bardziej się cieszę, że korzystając z awansu Aleksandry w inne struktury BASFa, dostałam szansę wsparcia zespołu swoją znajomością rynku, doświadczeniem i relacjami. To intrygująca przygoda obserwować rynek z innej perspektywy. Już ten pierwszy tydzień pozwolił mi spojrzeć na pewne aspekty kosmetycznego biznesu zupełnie inaczej

– podsumowała Lidia Lukowska.

BASF jest partnerem firm kosmetycznych w zakresie substancji do produkcji produktów pielęgnacyjnych i higienicznych. Dostarcza im środki powierzchniowo-czynne i emulgatory, środki zmiękczające, polimery, substancje czynne, pigmenty i filtry UV. Jest też dostwcą rozwiązań do produkcji pieluch i kobiecych produktów higienicznych. Zatrudnia w Polsce ponad 740 osób.

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.09.2025 15:38
Lush zamyka sklepy w Wielkiej Brytanii w geście solidarności z Gazą
Brytyjska marka kosmetyków w geście solidarności zamknęła sklepy.Lush

3 września 2025 roku wszystkie sklepy Lush w Wielkiej Brytanii, a także fabryki i strona internetowa marki, zostały zamknięte na jeden dzień. Firma w ten sposób wyraziła solidarność z mieszkańcami Gazy, gdzie według Lush miliony ludzi cierpią głód, a dostęp do pomocy humanitarnej jest blokowany. W witrynach sklepów pojawiło się hasło „STOP STARVING GAZA – WE ARE CLOSED IN SOLIDARITY”.

Dla marki, która prowadzi działalność w ponad 50 krajach i której fundamentem jest obsługa klienta, decyzja o wstrzymaniu sprzedaży oznaczała realne straty finansowe. Zamknięcie oznaczało nie tylko brak jednodniowych przychodów, ale także utratę wpływów podatkowych przez budżet państwa. Jak podkreśla firma, gest ten miał również na celu zwrócenie uwagi rządu brytyjskiego na potrzebę pilnych działań w zakresie pomocy humanitarnej i zakończenia sprzedaży broni do regionu objętego konfliktem.

" allowfullscreen="allowfullscreen">

Z inicjatywą solidarnościową powiązano również powrót do sprzedaży fundraisingowego mydła Watermelon Slice. Produkt ten wcześniej okazał się największym sukcesem Lush w historii działań charytatywnych – zebrane środki wspierały zdrowie psychiczne dzieci w Palestynie. Teraz dochód z ponownej sprzedaży mydła ma być przeznaczony na wsparcie medyczne, w tym finansowanie protez dla dzieci i dorosłych poszkodowanych w Gazie.

image

Lush wspomoże charytatywnie dzieci w oblężonej Gazie

Choć akcja rozpoczęła się w Wielkiej Brytanii, skąd wywodzi się marka, Lush zaznacza, że podobne inicjatywy mogą pojawić się również w innych krajach, w których prowadzi działalność. Globalna sieć firmy obejmuje ponad 50 rynków, a wśród pracowników i klientów dostrzegalne jest silne poparcie dla działań solidarnościowych wobec Palestyny.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.09.2025 14:03
Pieluszki... motywacyjne? Dada aktywizuje rodziców w specjalnej akcji
Motywacja może się przydać zwłaszcza przy przewijaniu o 3 rano.Dada

Ponad 10 000 zgłoszeń wpłynęło w specjalnym konkursie zorganizowanym z okazji 25-lecia marki Dada. Zadaniem rodziców było stworzenie haseł, które mają rozbawić lub podnieść na duchu innych rodziców w codziennych obowiązkach, takich jak przewijanie czy usypianie dzieci. Spośród tak dużej liczby prac jury wyłoniło finałową dwunastkę zwycięskich propozycji. Wcześniej marka sama zaprezentowała kilka zabawnych haseł nadrukowanych na pieluszkach, aby zainspirować uczestników do udziału w zabawie.

Według Alicji Siarkowskiej, starszej menedżerki ds. marketingu w sieci Biedronka, nadesłane propozycje pokazały, że rodzice mają duży dystans do siebie i potrzebują wsparcia w trudach codziennego życia z dziećmi. Niektóre hasła były wzruszające, inne wyjątkowo zabawne, co sprawiło, że wybór finałowych prac był dużym wyzwaniem. Marka nie ujawnia jednak, jakie dokładnie hasła znalazły się na pieluszkach – ich odkrywanie przypomina loterię, w której nagrodą jest pozytywny komunikat potrafiący poprawić humor nawet po kilku nieprzespanych nocach.

Limitowana edycja pieluszek Dada Extra Care z nadrukami motywacyjnych haseł trafiła do sprzedaży jako część obchodów jubileuszu marki. Pieluszki dostępne są w rozmiarach od 1 do 6 w sklepach sieci Biedronka. W najbliższych dniach mają pojawić się również w promocji cenowej, co ma dodatkowo zachęcić rodziców do sięgnięcia po tę wyjątkową odsłonę produktu.

Dada od 25 lat towarzyszy rodzicom w opiece nad dziećmi i jest najchętniej wybieraną marką pieluszek w Polsce – potwierdzają to badania Ontex za YouGov CP Poland, Panel Gospodarstw Domowych. Produkty Dada powstają we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka, co gwarantuje ich bezpieczeństwo, delikatność i zgodność z potrzebami najmłodszych. W jubileuszowej edycji pieluszek marka postawiła nie tylko na innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale także na drobne gesty wsparcia i solidarności między rodzicami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. wrzesień 2025 20:32