StoryEditor
Producenci
30.10.2023 12:38

Beyoncé wprowadziła wreszcie na rynek swój najnowszy zapach, Cé Noir

Cé Noir to pierwszy zapach  Beyoncé wprowadzony od 2014 roku / Beyoncé Official
Beyoncé, ikona muzyczna i stylu, właśnie rozszerzyła swoją linię zapachową o najnowszą wodę perfumowaną, Cé Noir. Premiera kompozycji była zapowiadana od miesięcy, a produkt ma trafić do sprzedaży już niebawem.

Cé Noir to pierwsza premiera perfum gwiazdy od 2014 roku i piętnasta w jej ofercie zapachowej; w perfumeryjnym portfolio Beyoncé znajdują się takie hitowe serie jak np. Heat czy Pulse. Choć pochodzenie nazwy nie zostało potwierdzone, może to być ukłon w stronę faktu, że perfumy powstały we Francji; „Cé Noir” w wolnym tłumaczeniu oznacza „ta czerń”. Cé Noir ma górne nuty klementynki i złotego miodu oraz środkowe nuty absolutu róży i jaśminu wielkolistnego. Nutami bazy są mirra z Namibii i złota ambra. Cé Noir ma kosztować 160 dolarów, a jego oficjalna, globalna premiera ma się odbyć w listopadzie, chociaż istniała już możliwość składania zamówień w przedsprzedaży.

To nie jedyna długo oczekiwana premiera kosmetyków Beyoncé w tym roku. Zdobywczyni nagrody Grammy piosenkarka sugerowała jeszcze niedawno na swoim Instagramie stworzenie kolekcji teksturowanych produktów do włosów, zakorzenionych formulacjami i zastosowaniem w jej rodzinnej kulturze.

Czytaj także: Millie Bobby Brown przedstawia swój pierwszy zapach; Wildly Me

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.03.2025 16:28
Skims przejmuje SKKN by Kim – mamy konsolidację marek Kim Kardashian

Marka odzieżowa Skims, należąca do Kim Kardashian, przejęła pełną kontrolę nad linią kosmetyków SKKN by Kim. Przejęcie obejmuje zarówno 20 proc. udziałów mniejszościowych należących do koncernu Coty, jak i 80 proc. udziałów większościowych będących dotąd w rękach Kardashian. Tym samym Skims stanie się centralnym podmiotem zarządzającym wszystkimi przedsięwzięciami celebrytki w obszarze odzieży, kosmetyków, pielęgnacji skóry oraz perfum.

SKKN by Kim powstało w 2022 roku po zamknięciu poprzednich marek kosmetycznych Kim Kardashian: KKW Beauty i KKW Fragrance, które zakończyły działalność odpowiednio w 2021 i 2022 roku. Była to część procesu rebrandingu i nowego podejścia do rynku beauty. Marka szybko zdobyła rozpoznawalność, a jej produkty wpisują się w trend luksusowej pielęgnacji i estetyki minimalistycznej.

Warto przypomnieć, że Coty nabyło 20 proc. udziałów w KKW Beauty w 2021 roku za kwotę 200 milionów dolarów amerykańskich. Szczegóły finansowe obecnej transakcji nie zostały ujawnione, jednak przedstawiciele Coty ogłosili, że środki pozyskane ze sprzedaży zostaną przeznaczone na redukcję zadłużenia oraz dalsze inwestycje w rozwój portfela marek należących do koncernu.

Według dostępnych informacji, Skims planuje rozpocząć ekspansję w sektorze beauty w 2026 roku. Przejęcie SKKN by Kim jest więc krokiem strategicznym, który pozwoli na pełną integrację wszystkich dotychczasowych działań Kardashian w ramach jednej, silnej marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.03.2025 15:56
Szwedzka księżniczka Madeleine będzie mieć własną markę kosmetyczną, stworzy ją z Weledą
Działalność biznesowa księżniczki Madeleine nie ma bezpośredniego związku z rodziną królewską, dlatego ma ona w celach promocyjnych używać swojego nazwiska: Madeleine Bernadottefot. Anna-Lena Ahlström/The Royal Court of Sweden

Szwedzka księżniczka Madeleine (Magdalena) ogłosiła założenie własnej marki kosmetyków MinLen we współpracy ze szwajcarską firmą Weleda. Według zapowiedzi, pierwsze naturalne produkty do pielęgnacji skóry mają pojawić się na rynku na początku września.

Z przyjemnością informuję o wprowadzeniu na rynek MinLen, naturalnej linii produktów do pielęgnacji skóry, opracowanej we współpracy z Weledą, światowym liderem w dziedzinie certyfikowanej naturalnej pielęgnacji skóry ⎼ napisała Madeleine na swoim koncie na Instagramie.

Księżniczka opisała również jako markę MinLen jako "przeznaczoną dla całej rodziny, dostępną w Europie". Zdradza to, że docelowym rynkiem będą kraje europejskie. Potwierdza to również komunikat Weledy, w którym ogłoszono sprzedaż serii MinLen od września w sklepach w Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz Szwecji. ⎼ Ale czekają na nas kolejne kraje! ⎼ zapowiedziano.  

W ofercie mają znaleźć się krem do twarzy, szampon, żel pod prysznic, balsam do ciała, balsam do ust w sztyfcie oraz olejek do ciała. Od 2026 roku w ofercie marki znajdą się także produkty z filtrem przeciwsłonecznym. 

Czytaj też: Weleda po raz pierwszy od 100 lat unowocześnia wizerunek swojej marki

Według Tiny Muller, dyrektor generalnej Weledy, nowa marka jest odpowiedzią na popularność kosmetyków wśród dzieci, które inspirując się mediami społecznościowymi coraz częściej stosują nieodpowiednie dla nich wieku produkty, zawierające retinol i kwasy. 

MinLen ma potencjał, aby wyznaczyć nowy trend ⎼ zauważa Tina Muller. ⎼ Łączymy najnowsze odkrycia naukowe z mocą natury, aby stworzyć wysokiej jakości produkty pielęgnacyjne dla całej rodziny ⎼ podkreśla.

W ubiegłym roku w Szwecji granicę wieku, wynoszącą 15 lat, przy zakupie niektórych kosmetyków wprowadziły dwie największe szwedzkie sieci aptek: Apoteket oraz Apotek Hjartat. Ich przedstawiciele decyzję uzasadnili "ostrożnością" po alarmujących doniesieniach mediów o stosowaniu kremów z kwasami przez 8-letnie dziewczynki.  

Produkty MinLen mają wykorzystywać właściwości pielęgnacyjne lnu, dzikiej borówki i rokitnika.  

Czytaj też: Pokolenie alfa w krainie piękna: zmiana społeczna czy przejściowy trend?

Plany księżniczki potwierdził również szwedzki dwór królewski, informując, że zgodę na działalność biznesową swojej córki wydał król Szwecji Karol XVI Gustaw. Zwrócono uwagę, że Madeleine nie pobiera apanaży z budżetu państwa, a obowiązki reprezentacyjne wykonuje okazjonalnie. Jednocześnie przypomniano o zaangażowaniu księżniczki w fundację swojej matki królowej Szwecji Sylwii World Childhood Foundation oraz patronowanie wielu innym inicjatywom charytatywnym. ⎼ Współpraca ta nie zostanie ograniczona ⎼ podkreślono. 

Według dworu królewskiego działalność biznesowa Madeleine nie ma bezpośredniego związku z rodziną królewską, dlatego ma ona w celach promocyjnych używać swojego nazwiska: Madeleine Bernadotte

Czytaj też: Clarins, Unilever i inni kluczowi gracze w branży skreśleni z prestiżowej listy dostawców królewskiego dworu

43-letnia księżniczka Madeleine jest trzecim, najmłodszym dzieckiem króla Karola XVI Gustawa i królowej Sylwii. W 2013 wyszła za mąż za amerykańskiego biznesmena Christophera O‘Neilla. Para ma troje dzieci:  Eleonorę, Mikołaja i Adriannę. W 2019 roku decyzją króla Madaleine oraz jej starszy brat Karol Filip zostali zwolnieni z podstawowych obowiązków reprezentacyjnych. Następczynią szwedzkiego tronu jest księżniczka Wiktoria. 

Daniel Zyśk 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. marzec 2025 02:29