StoryEditor
Producenci
17.05.2023 00:00

Bielenda wraca z nową loterią konsumencką

Bielenda ma coraz szersze portfolio marek i produktów / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Firma Bielenda rozpoczęła nową loterię konsumencką, w której nagrodami są m.in. samochody. Akcją objęte są marki Bielenda, Boody Boom i Face Boom.

Firma Bielenda po raz kolejny promuje swoje marki kusząc klientów nagrodami. W loterii „Wygrywaj na okrągło!” nagrodami są samochody, modne urządzenia do stylizacji włosów oraz zestawy kosmetyków. Akcja promocyjna potrwa do połowy lipca b.r.

Loteria stanowi jeden z elementów działań promocyjnych, jakie wspólnie realizują trzy marki kosmetyczne: Bielenda, Boody Boom i Face Boom– wszystkie należące do firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.

W okresie obowiązywania promocji co godzinę losowany jest wspólny zestaw kosmetyków z portfolio Bielenda i BodyBoom, w każdym tygodniu lokówka do włosów Dyson, a raz w miesiącu miejski crossover Toyota Aygo X. Do udziału w loterii upoważnia paragon za zakupy produktów marek na kwotę minimum 20 zł.

Bielenda organizując kolejną loterię chce zwrócić szczególną uwagę na nowości, które wprowadziła na rynek w ostatnim czasie.

– Jest to także  wsparcie dla naszych partnerów handlowych we wszystkich kanałach sprzedaży – klienci mogą nabywać kosmetyki zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych, czyli w każdym miejscu, w którym dostępne są nasze produkty – mówi Katarzyna Butrymowicz-Knap, wiceprezes zarządu i dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Loteria stanowi jeden z elementów działań promocyjnych, jakie wspólnie realizują trzy marki kosmetyczne – wszystkie należące do firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Bielenda Kosmetyki Naturalne to polski producent kosmetyków. Do grupy, w ramach Bielenda House of Beauty Brands, należą takie marki, jak: Bielenda, Bielenda Professional, Bielenda Professional Supremelab, BodyBoom, FaceBoom, HairBoom i BabyBoom, Soraya, Dermika oraz SheCare, SheFoot, SheHand i ManFoot. Od 2020 roku inwestorem i partnerem strategicznym firmy jest Innova Capital.

Czytaj także: Bielenda uruchomiła multibrandowy sklep

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 17:10
Paryski event Vichy połączył lekarzy i medinfluencerów
Do Paryża zostali zaproszeni twórcy współpracujący z marką. Ambasadorka Liftactiv B3 – Aleksandra Żebrowska oraz Liftactiv Collagen Specialist – Paulina Krupińska, a także influencerzy i osobowości medialne, takie jak Lila Grochowska, Klaudia El Dursi oraz Łukasz Trochonowicz.fot. Stephane Sby Balmy
Ponad 250 osób z 20 krajów wzięło udział w międzynarodowym evencie V.I.C (Vichy Integrative Center) w Paryżu, którego celem było stworzenie przestrzeni do dyskusji o dążeniu do kompleksowego podejścia do zdrowia. Organizująca event marka Vichy Laboratoires zaprezentowała także swoje innowacje, w tym narzędzie diagnostyczne oparte na sztucznej inteligencji.

Francuska marka dermokosmetyczna Vichy Laboratoires, działająca na rynku od 93 lat, zorganizowała w Paryżu dwudniowe wydarzenie V.I.C (Vichy Integrative Center), by podjąć dyskusję o kompleksowym podejściu do zdrowia. W międzynarodowym evencie wzięło udział ponad 250 osób z 20 krajów.

W dniach 24 i 25 kwietnia w Paryżu odbyło się, międzynarodowe wydarzenie V.I.C (Vichy Integrative Center), którego celem było stworzenie przestrzeni do dyskusji o kompleksowym podejściu do zdrowia.  

image
fot. Stephane Sby Balmy
Panel “Integrative Talks" był okazją do wysłuchania inspirujących prezentacji ekspertów oraz specjalistów z obszaru zdrowia. Edukacyjny segment otworzył globalny prezes Vichy, Vincent Chauvière, omawiając misję marki, którą jest wspieranie w dążeniu do poprawy zdrowia skóry, niezależnie od etapu życia. Pochodząca z Polski międzynarodowa dyrektor komunikacji medycznej Vichy, Paulina Andrycz, wyjaśniła, w jaki sposób marka realizuje swoją misję w obszarze integracyjnego podejścia do zdrowia. Jessie Inchauspé,  biochemiczka i autorka bestsellera Glucose Revolution, która w social mediach występuje jako @glucosegoddesl, odpowiedziała na najważniejsze pytania dotyczące zdrowia i odżywiania.

Medfluencerzy: dr Mamina Turegano (dermatolożka i internistka), dr Luke J. Maxfield (dermatolog), dr Aamna Adel (dermatolożka), a także psychiatra dr Judith Joseph dzielili scenę  z zespołem komunikacji medycznej Vichy, wspólnie obalając mity na temat kolagenu w pielęgnacji skóry i wypadaniu włosów.

image
Stephane Sby Balmy
Na paryskim wydarzeniu polską medycynę reprezentowali dr n. med. Marcin Zakrzewski, dermatolog oraz lekarz medycyny estetycznej, dr n.med. Joanna Kuschill-Dziurda, lekarka medycyny estetycznej, a także farmaceutki – Magdalena WieliczkoKatarzyna Silczuk.

Uczestnicy spotkania poznali także innowacje, które Vichy Laboratoires właśnie wprowadza na rynek. Wśród nich znalazło się narzędzie diagnostyczne oparte na sztucznej inteligencji z 50-krotnym przybliżeniem oraz trzema różnymi trybami oświetlenia ScalpConsult Pro, które ma za zadanie pomóc farmaceutom i dermatologom analizować osiem najczęstszych problemów związanych z włosami i skórą głowy, wesprzeć w diagnozowaniu ich i rekomendowaniu najbardziej dopasowanych do potrzeb produktów.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 12:50
Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry
Charlize Theron rozszerza swoją współpracę z marką Dior.Dior
Charlize Theron, znana z wieloletniej współpracy z domem mody Dior jako twarz ich bestsellerowego damskiego zapachu J’adore, rozszerza swoją współpracę z francuską marką. Po dwudziestu latach sukcesów w promowaniu perfum, Theron obejmie również rolę ambasadorki linii wysokiej biżuterii oraz kosmetyków pielęgnacyjnych Dior.

Theron będzie pierwszą w historii ambasadorką Diora w dziedzinie wysokiej biżuterii i według WWD ma zaprezentować najbardziej ekskluzywne produkty jubilerskie zaprojektowane przez Victoire de Castellane, dyrektorkę artystyczną Dior Joaillerie przez ostatnie 25 lat. Theron rozpoczęła współpracę z Diorem w 2004 roku, kiedy została twarzą kultowego zapachu J‘adore. Następnie wystąpiła w wielu kampaniach luksusowej marki. Południowoafrykańska aktorka stanie się także pierwszą aktorką reprezentującą produkty do pielęgnacji skóry Diora od czasów Sharon Stone, która była twarzą linii Capture od 2005 do 2012 roku.

Jej nowa rola w Dior nie ogranicza się jedynie do promocji produktów, ale także obejmuje współpracę w zakresie odpowiedzialności społecznej, skupiając się na inicjatywach wspierających uprawnienia kobiet. To odzwierciedla jej zaangażowanie jako aktywistki i założycielki projektu Charlize Theron Africa Outreach Project (CTAOP), który działa na rzecz młodych ludzi w Afryce Południowej.

Véronique Courtois, dyrektorka generalna Parfums Christian Dior, skomentowała:

Charlize jest członkinią naszej rodziny, która ucieleśnia ducha Diora.Jej rzadki talent, zaangażowanie i nieziemska uroda czynią ją ikoną.

Czytaj także: Dior prezentuje bezalkoholową wersję kultowego zapachu J’adore

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 22:39