StoryEditor
Producenci
27.05.2022 00:00

Bryska została twarzą Maybelline New York Stories

Bryska, artystka młodego pokolenia, została twarzą Maybelline New York Stories – platformy komunikacyjnej odpowiadającej na potrzeby młodych konsumentów.

Marka Maybelline New York postanowiła uważniej wsłuchać się w potrzeby młodego pokolenia, dla którego wirtualny świat to naturalne środowisko, a nowoczesne technologie to podstawowe narzędzia funkcjonowania i utrzymywania relacji. Ich życie towarzyskie w dużej mierze toczy się w mediach społecznościowych i na platformach komunikacyjnych. W tej przestrzeni poruszali się wyjątkowo intensywnie przez dwa lata pandemii.

Jednak gdy zdjęte zostały wszystkie obostrzenia, wśród Gen Z wrzało pragnienie wyjścia z domu i korzystania z życia, najlepiej z ulubioną muzyką w tle. W odpowiedzi na te oczekiwania, marka stworzyła przestrzeń Maybelline New York Stories, która umożliwiła wirtualną podróż do Nowego Jorku i przetestowanie nowości makijażowych inspirowanych nowojorskimi trendami. 

Przez dwa dni przestrzeń była dostępna jako pop-up dla wszystkich konsumentów, pragnących poczuć ekscytujący klimat Nowego Jorku, bliżej poznać markę i odkryć jej kosmetyczne nowości.

Czytaj i oglądaj: Maybelline chce dać się poznać młodszym konsumentom

Na otwarciu Maybelline New York Stories wystąpiła Bryska. Artystka młodego pokolenia stała się też twarzą całej platformy komunikacyjnej pod tą samą nazwą. Recital był pierwszym etapem długofalowej komunikacji. Kolejny już niebawem, bo 19 sierpnia. Będzie to koncert młodych, znanych artystów, w tym Bryskiej.

Bryska to wschodząca gwiazda polskiej sceny muzycznej. Choć ma dopiero 22 lata, przez jej utwory przemawia ogromna wrażliwość, dojrzałość i świadomość. Muzyką opowiada o swoich emocjach, przeżyciach i doświadczeniach. Jak wielokrotnie podkreśla, komponowanie jest dla niej formą terapii – pozwala wyrazić siebie i pokonywać własne słabości. Nie zależy jej na rozpoznawalności. Na samym początku kariery ukrywała swój wizerunek.

– Czuję się wyróżniona, że jako artystka mogę być twarzą i częścią platformy Maybelline New York Stories. Filozofia marki zawsze była mi bliska. Tak naprawdę muzyka i makijaż mają ze sobą wiele wspólnego. Można traktować je jako formę sztuki o potężnej sile oddziaływania. Dają nieskrępowaną możliwość wyrażania siebie, kreowania swojego wizerunku, a w rezultacie budowania otaczającej nas rzeczywistości. Muzyka i makijaż to mój sposób na komunikację z otoczeniem. Sceniczny wizerunek Bryskiej pozwala mi skonfrontować się z moją introwertyczną naturą, dodaje pewności siebie i pomaga otworzyć się przed publicznością – skomentowała Bryska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 02:16