StoryEditor
Producenci
16.01.2017 00:00

Cezary Bijak, Pollena-Ewa: Trzeba będzie godzić ze sobą skrajne trendy

Redakcja magazynu „Wiadomości Kosmetyczne” i portalu wiadomoscikosmetyczne.pl zapytała menadżerów z sektora kosmetycznego o wyzwania stojące przed branżą w 2017 r. Sytuację komentuje Cezary Bijak, prezes zarządu, Pollena-Ewa.

Przed nami rok… pełen wyzwań i innowacji. Zamierzamy rozwijać naszą ofertę asortymentową o kolejne serie dermokosmetyczne, ukierunkowane na konkretne problemy skóry. Zadbamy kompleksowo o twarz i cało. Nie zabraknie także czegoś dla mężczyzn.

Największym wyzwaniem dla branży kosmetycznej będzie… pogodzenie ze sobą wielu różnych, a często nawet skrajnych trendów. Znalezienie złotego środka może okazać się kluczowe podczas planowania oferty.

Kluczowe dla rozwoju rynku kosmetycznego będą kategorie… produktów o zaawansowanym działaniu, które wpisują się w trend free from. Klienci coraz częściej czytają składy kosmetyków, wiedzą o nich naprawdę dużo.

Jeśli chodzi o kanały sprzedaży, to można powiedzieć, że dystrybucja kosmetyków ewoluuje w kierunku… wygody. Sieć drogeryjna to bez wątpienia jedno z najpopularniejszych miejsc do nabywania kosmetyków. Dobrze jeśli dany sklep oferuje szeroki wachlarz marek, w różnych kategoriach. Ważne, aby całe zakupy można było zrobić w jednym miejscu. Internet także odegra dużą rolę, jednak zakupy online na razie nie zastąpią tych tradycyjnych.

Najważniejsze trendy, które będą wyznaczać kierunki rozwoju w branży kosmetycznej, to… Wspomniany już free from oraz napływający do nas ze Wschodu styl azjatycki. Niesie on ze sobą nowe składniki, receptury, ciekawe podania oraz innowacyjne łączenie ze sobą kosmetyków o różnym działaniu.

Spodziewamy się, że hitami roku 2017 wśród składników będą… Naszym numerem 1 jest synergistyczne połączenie mocznika i kwasu hialuronowego.

 

W makijażu zapanuje moda na... Podstawą każdego makijażu jest piękna, zdrowa skóra. To moda ponadczasowa.

 

Konsumenta 2017 charakteryzuje... duża świadomość i skonkretyzowane oczekiwania. Oferta musi być dopracowana i dopasowana do jego potrzeb.

 

Główne cele, które nasza firma chce zrealizować w 2017 r., to... ciągły rozwój i udoskonalanie oferty. Chcemy pracować z marką Eva Dermo, dlatego zaplanowaliśmy dużą akcję promocyjną z udziałem ambasadorki marki Pauliny Krupińskiej. W swoich planach mamy także wdrożenie kilku nowych, ciekawych wyrobów.

 

W 2016 r. udało nam się… wdrożyć na rynek świetne produkty. Między innymi innowacyjną serię na problem skóry suchej i nadwrażliwej na czynniki zewnętrzne Eva Dermo. Udało nam się także stworzyć kilka ciekawych projektów międzynarodowych.

 

Największy wzrost odnotowaliśmy w sprzedaży wyrobów pod markami TZMO, w tym linii specjalistycznych, takich jak Seni Care, w wysokości 20 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. kwiecień 2024 06:31