StoryEditor
Producenci
09.04.2024 10:51

Clarins nabył 115 hektarów ziemi we Francji w celu hodowania surowców

Marka zainwestowała w ziemię we Francji, by móc kontrolować hodowlę roślin od nasiona. / N509FZ, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons
Marka Clarins zakupiła 115 hektarów ziemi we Francji, zgodnie z filozofią marki „od pola do skóry”. Do 2030 roku Clarins zamierza wyprodukować i przetworzyć jedną trzecią roślin potrzebnych do receptur marki na nowo nabytym terenie.

Clarins kupił ziemię w gminie Saint Gilles i Générac, niedaleko Nîmes we Francji. Pierwsza uprawa 50 gatunków drzew i roślin planowana jest na jesień 2024 r., a zbiory na rok 2025/2026. Clarins planuje zbiór migdałów, lawendy, tymianku cytrynowego, moreli, pigwy, jagód, nopalu i opuncji. Zbiega się to z zaangażowaniem marki w skupienie się na odpowiedzialnym pięknie, które jest głównym założeniem jej strategii od 1954 roku. Celem grupy jest zwiększenie identyfikowalności swoich surowców dzięki skuteczności i jakości swoich receptur.

Francuscy dostawcy kosmetyków, w tym Lancôme i Chanel, coraz częściej kupują ziemię, na której uprawiane są ich składniki, aby zachować ścisłą kontrolę nad jakością i dostępnością. Nowa posiadłość Clarins obejmuje 50 hektarów gruntów uprawnych, na których grupa zamierza uprawiać rośliny do wykorzystania w swoich produktach, a także laboratorium do badań i badań nowych gatunków. Według firmy w domenie tej zastosowano innowacyjne praktyki kulturowe i unikalne podejście hydrologiczne.

Clarins nabył uprzednio Domaine de Serraval w Górnej Sabaudii we Francji w 2016 roku, gdzie firma uprawia 2,5 tony roślin rocznie. Ich ekstrakty są włączane do receptur produktów w fabryce grupy w Pontoise we Francji. Jak stwierdziła firma, obie domeny korzystają z mikroklimatu ze względu na położenie w pobliżu gór i zarośli oraz dobrą glebę.

Czytaj także: Clarins łączy siły z Mary’s Meals. Celem jest 3 mln posiłków dla niedożywionych dzieci

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 23:33