
Obydwie firmy potwierdziły również, że w efekcie kontynuowania współpracy jeszcze w tym roku na rynek trafią dwa nowe zapachy.
– W ciągu niecałych dziesięciu lat udało nam się zbudować spójną ofertę zapachów, opartą na marce wysokiej jakości, rozpoznawalnej zarówno ze względu na swój wizerunek, jak i produkty – stwierdził Philippe Benacin, prezes i dyrektor generalny Interparfums SA. – Jesteśmy niezwykle ambitni oraz pewni dalszego wzrostu marki w perspektywie krótkoterminowej, średnioterminowej i długoterminowej, szczególnie napędzanego przez jej komplementarność, gdzie równie popularne są zapachy męskie, jak i damskie – dodał Benacin.
Coach, należący do nowojorskiej firmy Tapestry, po raz pierwszy nawiązał współpracę z Interparfums w 2015 roku w obszarze linii zapachów. Wcześniej firma specjalizowała się w wyłącznie w galanterii skórzanej.
Sprzedaż zapachów marki Coach wzrosła z zaledwie 10 mln euro w 2015 roku do ok. 190 mln euro w roku 2024.
Czytaj też: COS poszerza ofertę i debiutuje z linią perfum oraz świec zapachowych