StoryEditor
Producenci
26.01.2024 09:54

Cosmo Group wzmacnia dział marketingu o nowe liderki

Anna Uptas, dyrektor marketingu CEE (z lewej), Olga Naparty-Małysz. head of communication CEE, Cosmo Group / materiały prasowe Cosmo Group
Cosmo Group wprowadza strategiczne zmiany w strukturze organizacyjnej. Stanowisko dyrektor marketingu CEE objęła Anna Uptas, a w jej zespole na rolę head of communication CEE została zatrudniona Olga Naparty-Małysz.

Cosmo Group, właściciel marek: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac, powiększa zespół w obszarze marketingu o komunikacji. Do firmy dołączyły Anna Uptas na stanowisko dyrektor marketingu CEE oraz Olga Naparty-Małysz na stanowisko kierownika komunikacji CEE.

Anna Uptas to menedżerka z 16-letnim stażem w największych organizacjach FMCG na świecie: Unilever, Danone, Mondelez czy PepsiCo, gdzie budowała zarówno marki globalne, jak i lokalne w Polsce oraz w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Jej ogromna pasja, strategiczne podejście do budowania biznesu, umiejętności budowania marek z misją i odwaga w kwestionowaniu statusu quo stanowią solidne fundamenty dla dynamicznego rozwoju zarówno całego działu marketingu, jak i marek z portfolio grupy – podała firma w komunikacie. Anna Uptas będzie raportować  bezpośrednio do Zarządu Cosmo Group, mając w swojej odpowiedzialności obszary brandingu, trade marketingu i komunikacji dla wszystkich rynków CEE.

Czytaj także: Chiara Ferragni będzie promować polską markę Neonail 

Olga Naparty-Małysz ma 19-letnie doświadczenie zdobyte w Red Bull. Przynosi ze sobą ekspertyzę w obszarach takich jak: tworzenie treści, produkcja i strategiczne planowanie działań komunikacyjnych. Do jej obowiązków należy m.in.: opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digitalowych dla wszystkich marek, budowanie świadomości marek, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna dla rynków CEE. Raportować będzie bezpośrednio do dyrektor marketingu, nadzorując obszary takie jak: content marketing, social media, influencer marketing, PR oraz dział foto i graficzny.

- Nasz zespół powiększył się o dwie liderki o imponujących ścieżkach zawodowych (...). Przed nami wielkie i wyjątkowe projekty, dlatego jestem pewna, że wspólnie jesteśmy gotowi sięgać powięcej. Witamy na pokładzie - skomentowała Kamila Błażejewska, wiceprezes Zarządu Cosmo Group.

Cosmo Group to jedna z wiodących międzynarodowych firm z sektora beauty, jest liderem sprzedaży w kategorii lakierów hybrydowych na polskim rynku. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 09:27