Zainteresowane start-upy mogą przesyłać swoje prezentacje na temat sztucznej inteligencji, opierające się na którejkolwiek z ponad 70 marek Coty do poniedziałku 12 marca br. Zgłoszenia powinny zawierać krótki opis tego, na czym polega wyjątkowość danego start-upu w zakresie sztucznej inteligencji. Powinny koncentrować się na wybranej marce Coty wskazując korzyści, jakie marka ta może odnieść z technologii start-upu opartej na idei sztucznej inteligencji (miarodajne określenie tych korzyści będzie dodatkowym atutem zgłoszenia). W zgłoszeniu ważne jest, by opisany był konkretny model współpracy, który umożliwiałby wprowadzenie projektu na wybranych rynkach w ramach testów.
W ramach kolejnego etapu projektu Coty wybierze (na podstawie kryterium przewidywanego wzrostu danej marki/marek) do ośmiu start-upów, które następnie zaprezentują swoje pomysły bezpośrednio kierownictwu poszczególnych marek Coty w trakcie organizowanej przez firmę konferencji Digital Accelerator Summit. Konferencja odbędzie się w dniach 27-28 marca w Nowym Jorku oraz w Londynie.
Projekt Digital Accelerator uwzględnia fundusz w kwocie do 100 tys. dolarów, w ramach którego zostaną przyznane przez panel ekspertów Coty nagrody w wysokości od 10 tys. do 50 tys. dolarów tym start-upom, których projekt najlepiej spełni kryteria w zakresie: świadomość korporacyjna/marki, wpływ na rozwój, potencjał wzrostu.
Dodatkowe korzyści z uczestnictwa w projekcie to między innymi: strategiczne wsparcie ze strony zespołu ds. mediów cyfrowych Coty, priorytetowy dostęp do członków globalnego kierownictwa poszczególnych marek Coty, ekspercka wiedza, w tym dostęp do wyników zastrzeżonych badań konsumenckich przeprowadzonych w ramach branży kosmetycznej i branży dóbr luksusowych oraz testowanie zgłoszonej technologii w ramach konkretnych projektów pilotażowych przeprowadzanych na markach przy wykorzystaniu budżetów Coty.
– Coty zdobywa coraz więcej doświadczeń współpracując z wieloma start-upami. Dzięki nim napędzany jest rozwój naszych marek. Cieszymy się na rozwijanie głębszych biznesowych relacji z kolejnymi start-upami, które wpisują się w nasze kluczowe priorytety. Sztuczna inteligencja jest jednym z nich – powiedział Jason Forbes, chief digital and media officer w Coty.