StoryEditor
Producenci
13.07.2023 00:00

Cristiano Ronaldo zainwestuje w luksusowy e-commerce Chrono24

Przystąpienie Ronaldo do grona inwestorów jest dowodem na prestiż i potencjał rozwojowy tej internetowej platformy handlu zegarkami. / materiały prasowe Chrono24
Portugalski piłkarz Cristiano Ronaldo, gwiazda światowego futbolu, nabywa udziały w platformie internetowej do handlu zegarkami - Chrono24. Firma powstała w Niemczech w 2003 roku i obecnie jest jednym z liderów na rynku internetowego handlu używanymi zegarkami. Platforma oferuje imponującą liczbę ponad 530 000 zegarków o łącznej wartości 4 miliardów euro. Wejście Cristiano Ronaldo na akcjonariat platformy stanowi kolejny krok w jej rozwoju i może przyczynić się do dalszego wzmocnienia jej pozycji na rynku handlu zegarkami.

Cristiano Ronaldo, renomowany piłkarz portugalski, nabywa udziały w platformie internetowego handlu zegarkami, Chrono24. Chrono24 to firma założona w 2003 roku w Niemczech, która obecnie należy do liderów na rynku internetowego handlu używanymi zegarkami. Platforma oferuje imponującą kolekcję ponad 530 000 zegarków o łącznej wartości wynoszącej 4 miliardy euro. Przedsiębiorstwo Chrono24 zatrudnia ponad 500 osób, mających swoje biura w miejscach takich jak Karlsruhe, Berlin, Nowy Jork, Miami i Tokio. Wejście Cristiano Ronaldo jako inwestora stanowi znaczący krok dla tej rozwijającej się platformy i potwierdza jej pozycję w branży.

Cristiano Ronaldo to jedna z najbardziej znanych i cenionych postaci w świecie piłki nożnej. Urodzony 5 lutego 1985 roku na wyspie Maderze w Portugalii, Ronaldo jest jednym z najbardziej utalentowanych i utytułowanych piłkarzy w historii tego sportu. Zdobywca licznych nagród i wyróżnień, Ronaldo przez lata reprezentował wiele renomowanych klubów, takich jak Sporting CP, Manchester United, Real Madryt i Juventus.

Mimo że jest znany głównie ze swojej kariery piłkarskiej, Ronaldo nie ogranicza swojej działalności jedynie do sportu. Znany jest także ze swoich przedsięwzięć biznesowych w branży kosmetycznej. W 2015 roku Ronaldo wprowadził na rynek swoją markę perfum CR7 Fragrances, która oferuje szeroką gamę zapachów dla mężczyzn.
 

Najnowszy zapach CR7 z 2022 r., Origins (piramida zapachowa z portalu Fragrantica)

Nie podano dokładnej kwoty, jaką Cristiano Ronaldo zainwestował w Chrono24, jednak wiadomo, że piłkarz dołączył do grona inwestorów platformy, takich jak Bernard Arnault — jeden z najbogatszych ludzi na świecie, który zainwestował w Chrono24 poprzez jedną ze swoich firm. W niedawnym raporcie Forbesa dotyczącym najlepiej opłacanych sportowców 2023 roku podano, że Ronaldo zarobił w zeszłym roku 136 milionów dolarów tylko z kontraktów z brytyjskim Manchesterem United i Al Nassrem z Arabii Saudyjskiej, a także z rekomendacji. Został również uznany przez SportsPro za najbardziej zyskownego do współpracy sportowca 2022 roku.

Czytaj także: Georgina Rodriguez, partnerka Cristiano Ronaldo, globalną ambasadorką marki Neonail

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 15:00
Solidne wyniki LVMH pomimo spadku zysku: 41,7 miliarda euro przychodu w 1. połowie 2024
Do wyników LVMH przyczyniły się również produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, przy czym koncern wyróżnił Rouge Dior i Capture Totale.Jernej Furman from Slovenia, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

LVMH osiągnęło przychody na poziomie 41,7 miliarda euro (45,2 miliarda dolarów) w pierwszej połowie 2024 roku, mimo spadku zysku netto o 14 proc. Drugi kwartał przyniósł wzrost przychodów o 1 proc., ale sprzedaż w Azji, głównie w Chinach (z wyłączeniem Japonii), spadła o. Jednakże segmenty kosmetyczne marek i Sephora odnotowały pozytywne wyniki.

W pierwszej połowie 2024 roku segment Perfumes & Cosmetics zanotował organiczny wzrost przychodów o 6 proc., co było wynikiem dynamicznego rozwoju kluczowych linii produktów oraz selektywnej polityki dystrybucji. Christian Dior osiągnął „solidne wyniki” we wszystkich kategoriach produktowych, z Sauvage jako „wiodącym globalnie zapachem.” Kobiecy zapach J’adore kontynuował swoje sukcesy, a nowa edycja Miss Dior Parfum zanotowała „silny wzrost.”

Prezes LVMH, Bernard Arnault, podkreślił, że wyniki za pierwszą połowę roku odzwierciedlają wyjątkową odporność LVMH, wspieraną przez siłę swoich marek i elastyczność zespołów w obliczu ekonomicznej i geopolitycznej niepewności. Grupa osiągnęła wzrost na stałej skali konsolidacji i na bazie walutowej w Europie i USA, podczas gdy Japonia odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów.

LVMH osiągnęło zysk operacyjny na poziomie 10,7 miliarda euro (11,6 miliarda dolarów), co stanowiło marżę operacyjną na poziomie 25,6 proc., przewyższającą poziomy sprzed pandemii COVID-19. Fluktuacje kursów walut miały znaczący negatywny wpływ na wyniki za półrocze, a udział LVMH w zysku netto wyniósł 7,3 miliarda euro (7,9 miliarda dolarów). Arnault zaznaczył, że grupa z pewnością patrzy w przyszłość, licząc na zwinność i talent swoich zespołów, aby dalej wzmacniać swoją globalną pozycję lidera w sektorze dóbr luksusowych w 2024 roku.

Motywowani jak zawsze naszym podwójnym skupieniem na pożądaniu [produktów] i odpowiedzialności, nadal pracowaliśmy nad osiągnięciem celów w naszych programach działań środowiskowych i społecznych. W roku wyróżnionym naszym partnerstwem z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024, jesteśmy zaszczyceni, że możemy dzielić się naszą kreatywnością, doskonałym rzemiosłem i głębokim zaangażowaniem w społeczeństwo, aby to wydarzenie odniosło ogromny sukces i było okazją dla Francji, aby zabłysnąć na światowej scenie

- powiedział Arnault.

Czytaj także: Bloomberg: Menadżerowie finansowi odpierają spanikowane telefony od najbogatszych Francuzów i Francuzek — powodem ostatnie wybory.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 11:08
Marka Chopin, należąca do Miraculum, ponownie partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego
Marka Chopin po raz szósty sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Chopinowskifort. Miraculum

Marka Chopin należąca do polskiej firmy Miraculum po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju. Poprzez zaangażowanie w to wydarzenie marka wspiera polską kulturę, ale także buduje rozpoznawalność swoich perfum na świecie.

Marka Chopin ogłosiła, że po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju.

"Poprzez zaangażowanie w to prestiżowe wydarzenie kontynuujemy swoją misję promocji polskiej kultury i dziedzictwa Fryderyka Chopina. Jako marka inspirowana życiem i twórczością najwybitniejszego polskiego kompozytora, aktywnie wspieramy inicjatywy kulturalne, które kultywują jego spuściznę. Część dochodu ze sprzedaży naszych perfum, dostępnych w Drogeriach Hebe, przekazujemy na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, przyczyniając się do rozwoju badań nad twórczością kompozytora i promocji jego muzyki na całym świecie" – podaje w komunikacie firma Miraculum, do której należy marka Chopin.

Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju odbędzie się już po raz 79. Wydarzenie to przyciąga artystów i miłośników muzyki polskiego kompozytora z całego świata. Jest najstarszym na świecie nieprzerwanie działającym festiwalem pianistycznym i zarazem najstarszym polskim festiwalem muzycznym.

16-letni Fryderyk Chopin przybył do Dusznik (wówczas Reinerz) w 1826 roku, by w górskim uzdrowisku nabierać sił. Zagrał tu dwa dobroczynne koncerty. Pierwszy festiwal odbył się w 120 rocznicę tych koncertów, w 1946 r. i od tamtej pory trwał zdobywając coraz większą rangę.

Na festiwalu występowali najznakomitsi współcześni pianiści i wykonawcy muzyki Chopina, m.in. Vladimir Askenazy, Bella Dawidowicz, Halina Czerny-Stefańska, Wiktor Mierżanow, Stefan Askenazy, Światosław Richter, Emanuel Ax, Garrick Ohlsson, Arcadi Volodos, Grigory Sokolow, Nelson Freire, Nikolai Lugansky, Nikolai Demidenko, Brigitte Engerer, Boris Berezovsky, laureaci Konkursu Chopinowskiego w Warszawie, laureaci prestiżowych międzynarodowych konkursów pianistycznych m.in. Van Cliburna (Fort Worth), Królowej Elżbiety (Bruksela), Czajkowskiego (Moskwa), Rubinsteina (Tel Awiw), Hamamatsu, Leeds, Cleveland i wielu innych.

Marka Chopin od 6 lat jest sponsorem festiwalu. W ten sposób właściciel marki – firma Miraculum – buduje także jej rozpoznawalność na świecie (perfumy Chopin trafiają także na rynki azjatyckie). W 2023 r. to właśnie ta marka przyczyniła się w dużym stopniu do dobrych wyników firmy, czego Miraculum od lat odbudowujące swoją pozycję na rynku, bardzo potrzebowało. W trzecim kwartale dynamika wzrostu przychodów w marce wyniosła 82 proc. rok do roku.

Czytaj więcej: Perfumy ciągną wyniki Miraculum w górę. W III kwartale spółka wypracowała ponad 10 mln zł przychodów

Perfumy Chopin były promowane podczas najważniejszych wydarzeń kulturalnych odbywających się w Filharmonii Narodowej i Teatrze Wielkim m.in. „Chopin i jego Europa” i „Szalone Dni Muzyki”. Miraculum było także sponsorem płyty „Czułe struny” z muzyką Chopina i trasy koncertowej Natalii Kukulskiej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2024 03:09